معرفي جامع دستگاه هاي حضور و غياب

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۴۴:۴۴
دانشجوي معماري
نظرات (0)

اين دستگاه قابليت ثبت تردد را با استفاده از حسگر اثر انگشت ثبت مي كند كه از سرعت بسيار بالايي برخوردار است تا حدي كه زير 1 ثانيه عمليات خواندن اثر انگشت را انجام مي دهد. ✨براي دريافت مشاوره رايگان از طريق راه هاي زير با ما در تماس باشيد 🤙🏻 . اين نوع دستگاه حضور و غياب مجهز به كارتخوان بدون تماس ميباشد. دستگاه حضور و غياب و اكسس كنترل كارابان مدل KTA-1700 مجهز به كارت خوان بدون تماس RFID با فركانس 125KHz و صفحه نمايش 3 اينچي مي باشد. يعني چنانچه مدرسه داراي دو شيفت صبح و عصر باشد، تنها يك سيستم كافي است كه براي ساعات ورود، خروج و تاخير و غيبت هر دوشيفت بدون تداخل در ديگري برنامه ريزي گردد. يكي از مؤثرترين موارد براي افزايش بهره وري و كارايي نيروي انساني، داشتن اطلاعات كافي است. تكنولوژي همچنان به پيشرفت با ارائه محصولات بيشتر براي نرم افزارهاي تحت وب كه در محيط ابري كار مي كنند عمل مي نمايد.

برنامه حضور و غياب

داشبورد نرم افزار حضور غياب تحت وب ويسمن مجموعه اي كامل از امكاناتي كه مورد نياز مدير سامانه هست را به سادگي در اختيار وي قرار مي دهد. به اين ترتيب كه ، مشخص مي كنند سيستم چه بهره و مورد استفاده اي دارد و بهره وران چه افراد و يا سازمان هايي مي باشند. اين امر فرايند كاري را سهل تر مي سازد. اگر چه به نظر مي رسد انسان چهره را در صحنه هاي شلوغ نسبتا آسان تشخيص مي دهد، اما تشخيص چهره با دستگاه به دلايل مختلفي مشكل تر مي باشد. 240)تمام رنگي تعبيه كرده است كه هنرنمايي منحصر بفردش خصوصا در حين عمليات تشخيص چهره بيشتر به چشم مي آيد . پروژه موبايل اطلس در دو پلتفرم Android و IOS پياده سازي شده است. سما توسط Xamarin پياده سازي شده است. دستگاه اسكنر اثر انگشت (Fingerprint Scanner) يك وسيله و ريدر اثر انگشت خوان است كه با اسكن اثر انگشت و كد گذاري آن و ارسال به كامپيوتر ، در اشكال دو بعدي و يا سه بعدي قابل پردازش خواهد بود. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي تيك تاك با مدل هاي مختلف از سنسور اثر انگشت نوري ضد خش فوق العاده قوي استفاده مي كنند كه اثر انگشت را در كمتر از 1 ثانيه اسكن مي كند.



    • دستگاه حضور و غياب Tiny cloud BIO ... (دستگاه هاي حضور و غياب)



    • 6- سنسور تشخيص فركانس راديويي (RF)



    • داراي امكان ماژول مانيتورينگ



    • اولين ساعت حضور و غياب كاملا فارسي PW 1000




نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزان و پرسنل در سالهاي اخير بحث هوشمندسازي مدارس ، به امري برجسته و مورد توجه مديران و نيز والدين دانش آموزان تبديل گشته است. كارفرمايان نيازمند نرم افزار رديابي زمان قابل اعتماد براي ثبت دقيق ساعات كاري و حذف خطاي انساني هستند. پرداخت ها و مديريت پروژه به ساعات كاري وابسه است. رديابي زمان كاركنان براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط ضروري است. مدارك معتبر بين بخش هاي مختلف براي جلوگيري از مشكلات ضروري است. دو مولفه مهم در كسب رضايت مشتري در فروش هر محصولي، عبارت است از كيفيت محصول و كيفيت خدمات پس از فروش (پشتيباني محصول) . هنگامي كه محصول تعيين مي كند كه تمركز خودكار فعال شود، چهارچوب تشخيص چهره به رنگ سفيد در مي آيد. كليه محصولات اين شركت داراي خدمات گارانتي ( 1 يا 2 ساله ) و خدمات پشتيباني 10 ساله مي باشند كه براي هر محصول برگه گارانتي در اختيار استفاده كننده قرار مي گيرد. بخش نرم افزاري تعبيه شده در اين گوشي با استفاده از دوربين سلفي دستگاه اقدام به ثبت عكس هايي از چهره ي كاربر مي كند.

توصيه مي شود جهت سهولت در كاربرد نرم افزار، محدوده كاري را مضربي از 24 انتخاب نماييد. امكان تعريف دوره هاي كاري غير ماه به اندازه دلخواه . 22. امكان تعريف محدوديت براي فيلدهايي كه بر اساس تعريف حالت مجاز يا غيرمجاز و يا محدوديت كف و سقف دارند. با استفاده از منوي نقش ها، مي توانيد چنين نقشي را تعريف نماييد و با استفاده از گزينه ي انتساب آن را به كارمندان منتسب نماييد. معمولا دستگاه كارتي براي شركتهايي كه امكان جابجايي كارت توسط كارمندان وجود ندارد و اين مورد توسط حراست كنترل مي شود، استفاده مي شود. براي اجراي اپليكيشن در دستگاه ها فقط دسترسي به شبكه و اينترنت مورد نياز مي باشد. توجه : براي اينكه برنامه با بانك اطلاعاتي ارتباط برقرار كند از سري Sql Express فقط 2008R2 را بايد روي سيستم خود داشته باشيد. دستگاه حضور و غياب P160 با قابليت شناسايي كف دست , اثرانگشتي مي باشد همراه با ترمينال كنترل دسترسي كه مي تواند با قفل الكتريكي شخص ثالث، سنسور درب، دكمه خروج و غيره ارتباط برقرار كند. براي حذف كردن انواع بازه كاري در الگوي كاري تعيين شده، بر دكمه «-» (شكل 4- شماره 3) كليك نماييد.

بنابراين لازم است سيستم هاي حضور و غياب را بر اساس اهداف خاص ارزيابي كنيم. براي يك كاربر بسيار خسته كننده است كه به دليل وجود كمي رطوبت و يا آلودگي در دست­هايش قادر به عبور از سيستم­هاي تاييد هويت نباشد. به كار گرفتن نرم افزار بر سرورهاي چندگانه دليل دومي است كه نرم افزارهاي تحت وب براي كسب و كارهاي كوچك مناسب است. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. در بحث حضور و غياب باشگاهي نكته ي اولي كه وجود دارد اين است كه نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه يك جلسه را كم كند. لازم به ذكر است كه نسخه رايگان نرم افزار حضورو غياب كه حدود 95 درصد امكانات نسخه پيشرفته را دارد به همراه دستگاه هاي حضور و غياب براي شما مشتريان گرامي ارسال مي گردد. لازم به ذكر است فعالسازي كليدهاي ويژه از طريق منوي تنظيمات پيشرفته، قسمت كليدهاي پيشرفته امكان پذير مي باشد. بيشتر از ارزش واقعي آن در بازار تهران است. امروزه قيمت دستگاه حضور و غياب در بازار ايران از 500 هزار تومان شروع شده و تا حدود 3 ميليون 500 هزار تومان هم ميرسد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دوره غيرحضوري طراحي تخصصي نماي ساختمان

۸ بهمن ۱۳۹۸
۰۶:۰۴:۰۵
دانشجوي معماري
نظرات (0)

طراح، علاوه بر ديدن نيازها، فراتر رفته و معنا و حس پويايي را با خلق اين اثر به رخ كشيده است. يكي ديگر از ويژگي هاي مهم اين ورقه ها ضد حريق بودن آنها است.در صورتيكه آتش سوزي در ساختمان رخ دهد براي اين ورقه ها هيچ اتفاقي نمي افتد و دليل آلودگي محيطي ايجاد نمي كند. به عبارتي ديگر امكان ديدن انواع مدل هاي آماده آبنماي پيش ساخته با رنگ ها و شكل هاي مختلف و همچنين نصب سريع و آسان اين آبنما ها در واقع از مهم ترين مزاياي آن ها مي باشد. از جمله نكاتي كه پيش از اجراي آبنماي پيش ساخته لازم است به آن توجه كنيد در واقع روش مناسب براي تميز كردن آن است. يكي از ايتم هاي مهم در استفاده از هر مصالحي اجراي صحيح ان است. بدون شك مهم ترين مزيت استفاده از آبنما در طراحي داخلي و خارجي ساختمان را مي توان طراوت بخشيدن و القاء حس آرامش در فضا دانست. آبنماي ستوني بدون نياز به لوله كشي: آبنمايي محبوب با متقاضي زياد كه طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است و به شكل آماده و پيش ساخته عرضه مي گردد. برخلاف استخرهاي شنا كه نياز به نظارت هوشمند و متناوب دارند، سازه هاي آبي بدون هزينه و زمان زيادي مي توانند صداهاي طبيعي و زيبايي هاي بصري مورد انتظار شما را برايتان به ارمغان بياورند. دفتر مهندسي آلفا اجرا كننده بهترين ومدرن ترين نماهاي كامپوزيت با قيمت بسيار مناسب وكيفيت عالي و زمان بندي شده . ما مفتخر به معرفي دفتر فني مهندسي ويلا تك هستم كه به طور مستمر راه حل هاي فني و مهندسي نما را براي مشتريان بخش دولتي و خصوصي از زمان آغاز بكار خود را در سال ۱۳۸۵ ارائه كرده است.

منتظر ويديوهاي پيشنهادي شما هستيم موفق باشيد.

دفتر فني مهندسي ويلا تك طرح زيبا توسعه پايدار از طريق عرضه كالاهاي با كيفيت ، ارائه قيمت هاي مناسب با استفاده از تكنولوژيهاي برتر را ارايه اطلاعات كامل و جامع و صادقانه به مشتري ماموريت خود ميداند. رويكرد خلاقانه ما باعث متمايز شدن اين دفتر فني مهندسي ويلا تك از مابقي همكاران گرديد، و به همين دليل پروژه هاي ما موفق به كسب تقديرنامه مي گردند. منتظر ويديوهاي پيشنهادي شما هستيم موفق باشيد. همچنين توجه داشته باشيد كه آب استفاده شده در آبنما به هيچ وجه آشاميدني نمي باشد. امروزه طراحان و مجريان نماي ساختمان ازمواد و مصالح گوناگوني جهت طراحي نماي ساختمان ها استفاده مي نمايند كه از آن جمله مي توان به انواع مختلف سنگهاي ساختماني، سيمان، رنگ هاي نما و نماي ساختمان كامپوزيت اشاره نمود. طراحان با ايده هايي كه از هنرهاي فوق الذكر ميگيرند اكثراً نما را با ستون هاي بزرگ طراحي مي كنند. با اين وجود به عنوان تنها نكتهي قابل توجه در اين خصوص مي توان به نحوهي تميز كردن آبنما اشاره كرد. دكينگ چوبي را ميتوان به چند روش به كار برد: به عنوان بخشي از نماي باغ، براي توسعهي فضاي قابل سكونت خانهها، و به عنوان جايگزيني چشمنواز براي سازههاي سنگييي مانند پاسيوها.



    • انتخاب رنگ مصالح



    • كيفيت بالا



    • طراحي داخلي مغازه كيف و كفش



    • امكان استفاده از شيشه ۲ يا ۳ جداره



    • افزايش مقدار نوردهي ساختمان



    • مشخصه هاي فني نماي ساختمان



    • تحليل اقليمي




آبنماهاي پيش ساخته امروزه اغلب به عنوان يك عنصر دكوراتيو در طراحي نما، طراحي و دكوراسيون داخلي و همچنين محوطه سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. در مقالات بعدي، به صورت كامل هركدام از مصالح، خصوصيات و شرايط استفاده آن ها را مورد توجه قرار مي دهيم. علاوه بر خصوصيات ذكر شده ، سطح صاف و مسطح كامپوزيت هر نوع چاپ ديجيتال ،استيكر و رنگ آميزي را مي پذيرد. در واقع خصوصيات اصلي و مناسب اين متريال سبب شده است تا به يكي از بهترين مصالح جهت پوشش نما تبديل شود. و در واقع تركيبي مناسب از همه ي اين متريال ها استفاده كرد تا زيبايي و خلاقيت را يكجا پديدار كرد. با استفاده از آبنماي پيش ساخته در دكوراسيون داخلي، نه تنها نيازي نيست كه براي اجراي آبنما چندين روز انتظار بكشيد، بلكه از شلوغي و به هم ريختگي براي ساخت آب نما نيز خلاص مي شويد. بعد از جنگ جهاني دوم كه نياز براي سرعت در ساخت و ساز احساس ميشد و انقلاب صنعتي كه دستاوردهاي مهمي چون آهن و شيشه داشت، معماران جوان، سوداي جهاني شدن را سر ميدادند. نماي كامپوزيت به دليل تعدد رنگ و سبك بودن و زيبايي كه به ساختمان مي دهد توجه بيشتر معماران ساختمان را به سمت خود جلب كرده است.

اجراي نما ساختمان

2 اين سراميك ها بيشتر خاصيت هاي سراميك خشك پرسلاني كه همان جذب آب كم مي باشد را دارا هستند. همچنين وزن بسيار كم آن كمك مي كند تا به راحتي قابل نصب باشد. به جهت دارا بودن سطح بسيار صاف و صيقلي براي آلومينيوم اشعه خورشيد را باز تابانيده و گرما را جذب نمي نمايد. شما مي توانيد هر رنگي را كه مايل باشيد و بيشتر به نماي ساختمان تان هماهنگ باشد را انتخاب كنيد. در بيشتر نماهاي مدرن ساختماني بكار مي رود تا زيبايي ساختمان بيشتر شود. اغلب ما انسان ها رؤيايي در سر داريم، روياي داشتن يك خانه زيبا و معمارانه، يا يك ويلاي مدرن و خاص و … چگونه مي توان به چنين رؤيايي دست يافت؟ اين عمليات ممكن است بسته به نوع سيستم به صورت سوراخ و يا شيارهايي در پشت يا لبه هاي مصالح رويه باشد. در اقليمهايي با بار غالب سرمايشي، استراتژيهاي متضادي بايد اعمال شوند؛ در اين اقليمها، حفاظت از خورشيد و تابش مستقيم خورشيدي و همچنين كاهش جذب حرارت داخلي و خارجي مفيد است. هر چه قدر درجه تيرگي رنگ الوار به جهت درجه حرارت بالاتر در كوره ها بالاتر باشد. آبنما-در ايران باستان آب پيامآور روشنايي و پاكي به شمار ميرفت و از ارزش زيادي برخوردار بود.شايد بعلت اينكه ايران كشوري كمآب بوده، اين مايع حياتي بين ايشان قدر و منزلتي والا داشته است.

نماي طرح سنگ سيماني

رزين كاري كردن نما بايد به صورت اصولي با به كارگيري يك سري تجهيزات صورت گيرد مخصوصا در ساختمان هايي كه داراي ارتفاع زيادي مي باشند. قبل و بعد از نصب هر پنل سنگ بايد از تراز بودن آن اطمينان حاصل كرد. اما بد نيست قبل از طراحي نما ، ايده هايي را در ذهن داشته باشيم . بهتر است كه پمپ آبنما را نيز هر چند وقت يك بار تميز كنيد تا آسيب نبيند و همواره جريان آب يكنواختي داشته باشيد. به همين دليل بايد در مورد ويژگي هاي آن اطلاعات دقيقي داشته باشيد تا بتوانيد كامپوزيت مناسبي براي ساختمان خود تهيه كنيد. اجراي نماي كامپوزيت بايد طبق نقشه هاي ساختمان و طرح هاي تييريدي انجام شود معمولا در بيشتر ساختمان هاي اداري و تجاري از نماي كامپوزيت استفاده ميشود. ۳-در ايـن روش اجراي نماي كامپوزيت به استفاده از چسب هاي سيليكون براي آب بندي نيازي نيست. فضاي بصري هر شهر با نماي ساختمان هاي ساخته شده در آن شهر رابطه مستقيم دارد و از ايـن رو است كه شهرداري هاي شهر هاي بزرگ همواره به نماي ساختمان دقت ويِژه اي دارند. ايـن شيوه نصب در اجراي نماي كامپوزيت كه به شيوه فيكس مرسوم استو آسان ترين و محبوب ترين شيوه نصب در جهان است . فريم هاي آلومينيومي (AGK)بر اساس مدول بندي طراحي و اجرا شده و به صورت فيكس يا بازشو اكسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته ميگردند. اين روش نصب در اجراي نماي كامپوزيت كه به روش فيكس نيز مرسوم است، ساده ترين و محبوب ترين روش نصب در جهان مي باشد.

اجراي نماي خشك در مشهد

اين موضوع، شركت را در زمينه اجراي نماهاي خاص بعنوان راهنما به جامعه شركتهاي نماسازي معرفي مي نمايد. مالكان قبل از صدور گواهي پايان ساختمان مي بايست نماسازي جانبي را انجام دهند. محصول از قبل به علاقه مندي ها اضافه شده! قطر ورقه نماي كامپوزيت و مواد تشكيل دهنده : نماي كامپوزيت در مفهوم اشاره بر لايه لايه بودن ولي ادغام نشدن لايه ها در ساختار دروني اين ماده دارد. به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرسازي و معماري، بررسي آماري نشان دهنده اين موضوع است كه در هر سال ۵۰ ميليون نفر به جمعيت شهر نشين كشورهاي در حال توسعه اضافه مي شود. نماي يك ساختمان جزو آخرين مواردي است كه در طراحي به آن پرداخته مي شود؛ با اين حال مي توان ادعا كرد كه اولين تاثير بصري يك ساختمان توسط نما اعمال مي شود. اگر در انتخاب ترموود ، استفاده از رنگ با كيفيت و ماندگاري بالا و اجراي استاندارد با دقت ويژه صورت گيرد، اين مزايا بيش از آن چيزي است كه تنها در ظاهر ساختمان ديده شود . در طراحي و معماري گالري كوزه هاي jung gli-young از پانل هاي آينه براي نما استفاده كردند و با اين كار طبيعت زيباي اطراف ساختمان وارد گالري مي شود.

تأكيد بر فضاي ورودي ساختمان متناسب با ساير اجزاي نما با توجه به شخصيت ورودي و فضاي پيش ورودي. فضاي بصري هر شهر با نماي ساختمان هاي ساخته شده در آن شهر رابطه مستقيم دارد و از اين رو است كه شهرداري هاي شهر هاي بزرگ همواره به نماي ساختمان توجه ويژه اي دارند. ۲٫ ما به تعهداتمان در رابطه با رعايت استاندارد ها و نيازهاي مشتريان پايبنديم. با يك جست و جوي ساده در اينترنت مي توانيد شركت هاي بسيار زيادي را پيدا كنيد كه اين كار را براي شما انجام مي دهند. نماي ساختمان كامپوزيت يكي از جديد ترين نماهاي موجود در صنعت ساختمان مي باشد كه به دليل زيبايي و مزاياي منحصر به فرد طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است. ۳٫ ما پاسخگويي مناسب به كليه مشتريان را مسئوليت خود ميدانيم. از سوي ديگر سازه هاي آبي از آن جهت كه خطرات ايمني ندارد، براي خانواده هايي كه كودك خردسال در خانه دارند مناسب است. سازه هاي آبي اي كه جريان گردشي داشته باشند از آب زيادي استفاده نمي كنند و باكتري هاي زيادي در آن رشد نمي كند. نمايش استحكام و ابهت: استفاده از سنگ و ستون و سرستون و … در نماي رومي ، ساختماني مستحكم و با ابهت را به نمايش مي گذارد .

هم آگهي رايگان ساختماني ثبت كنيد، هم كسب و كار خودتون رو معرفي كنيد. همانطور كه قبلا هم اشاره كرديم آبنماهاي پيش ساخته مدل هاي بسيار متنوعي دارند و هر كس با هر سليقه اي مي تواند يكي از اين مدل ها را انتخاب كند. زيرا تميز نمودن آبنماها با توجه به شكل و فرمي كه دارند ممكن است كمي وقت گير و پر دردسر باشد كه در ادامه به آن اشاره مي كنيم. در صورتي كه آجر در كارتنهاي كاغذي بستهبندي شده باشد بايد از خيس شدن كارتنها اجتناب شود، زيرا سبب از هم باز شدن و متلاشي شدن كارتنها ميشود. اگر ديوار به تازگي ساخته شده باشد بايد از خشك شدن آن اطمينان حاصل نمود ، به طوري كه ميخ بتواند به خوبي در سوراخ حفاري شده محكم و ثابت شود. توجه به ايمني يكي ديگر از نكاتي ست كه در صورت استفاده از آبنماي پيش ساخته در فضاي عمومي و همچنين آبنماي پيش ساخته خانگي بايد به آن توجه كنيد. اِلِماني كه ابتدا در طرح ها و مدل هاي گوناگون و با ابعاد مختلف ساخته مي شود و به راحتي مورد استفاده قرار مي گيرد. به طور كلي نماي ساختمان به نحوي طراحي شود كه با يك نگاه ، كاربري آن ساختمان حدس زده شود . همچنين از حجم ضايعات ساختماني به طور چشمگيري مي كاهد.

قيمت اجراي نماي سراميك خشك

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال نحوه ي اجراي نماز جمعه - آبنماي پيش ساخته، از انواع مدل ها تا اجراي آبنما wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86">https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86 - شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

پنج متريال رايج در طراحي نما ساختمان كدام اند؟

۸ بهمن ۱۳۹۸
۰۵:۳۶:۰۴
دانشجوي معماري
نظرات (0)

وي گفت: از كميسيون حقوقي و قضايي مجلس مي خواهيم موادي كه به اين كميسيون بازگشته است با تامل بيشتري بررسي كنند. در ادامه به بررسي تأثيرگذاري ۳ عامل فوق ميپردازيم. طبقه همكف اهميت ويژه اي در زندگي شهري دارد، به اين علت كه عابران پياده اين قسمت را بهطور مستقيم ميبينند. در متن آيين نامه به اين صورت آمده است كه كليه ساختمان هايي كه تعداد تعداد طبقات آن ها 6 طبقه روي همكف و يا بيشتر باشند؛ موظف به دريافت مصوبه از كميته نما و منظر شهري هستند. عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: ماده 5 اين لايحه مي گويد همه قراردادها با شهادت لغو مي شود و اكنون شاهد خريدني است. اقاي حاجي دليگاني افزود: بر اساس اين ماده اگر دو نفر شهادت بدهند سند شش دانگ از اعتبار مي افتد. سپس پروفيل هاي فريم لس به همراه شيشه بر روي شبكه بندي سوار مي گردند. با توجه به تجربه هاي متعدد اخذ تاييديه كميته نما در دفتر راستا، اكثر پروژه هاي نماي مدرن كه تغيير كارفرما روي طرح ارائه شده كم باشد؛ در يك يا نهايتا دو جلسه، تاييديه نما اخذ مي گردد. سادهترين تعريفي را كه بخواهيم براي آجر بگوييم آن است كه آجر، سنگي است مصنوعي كه پختن خاك رس به شكل آجر و با استخوان بندي رنگ به دست ميآيد و ابعاد آن مطابق احتياج ما قابل تغيير ميباشد. تمام واژه هايي كه ذكر شد؛ اصطلاحات رايج در بحث طراحي نما است.



    1. زيبا و جذاب تر كردن ظاهر ساختمان ها



    1. معمار : گروه معماري Dok نماي كامپوزيت چيست + كاربردها، مزايا و معايب و روش اجرا architects



    1. اجرا در بالاترين سرعت و كيفيت نما با سنگ ها



    1. قيمت نماي لوور چند است؟



    1. قيمت مناسب



    1. 3-افزايش كيفيت ساخت و سازهاي شهري




از ديگر اصطلاحات رايج در بحث طراحي نما، نماي كلاسيك است. آب بندي نما ساختمان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. امروزه نماي كلاسيك يا به اصطلاح عام ، نماي رومي ، طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده . يكي از مواردي كه در طراحي نماي ساختمان رومي در بسياري از موارد فراموش مي شود ، عنصر اقليم منطقه مي باشد . بايد بدانيد كه يكي از مهم ترين مواردي كه در اين زمينه موجود است نصب كردن آن ها مي باشد و كيفيت ايزوگام ها است. دنبال كردن زيبايي شناسي در استفاده از مواد توليد شده توسط فرآيندهاي صنعتي. اين كار علاوه بر ايجاد زيبايي بيشتر در نماي يك ساختمان، باعث عايق كاري نماي ساختمان و يا ضد آب شدن آن مي شود. با انتخاب مناسب منابع نوري و همچنين جاي گذاري صحيح آن ها در نماي خارجي ساختمان مي توان منظره و ديد زيبايي از نماي خارجي ساختمان در شب ايجاد كرد. در نماي ساختمان بايد با دقت زيادي نورها را استفاده كرد و آن ها را در جاي مناسبي نصب كرد چرا كه نحوه نورپردازي نماي خارجي ساختمان ارتباط مستقيمي با زيبايي ساختمان دارد. شركت توليد و اجراي نماي خارجي ساختمان و طراحي نما به مديريت افق گستر در موقعيت جغرافيايي استان تهران و شهر تهران در سايت ساخت و ساز ثبت شده است. اين ايده ، تا حدي حريم خصوصي ساكنان درون ساختمان را نيز در نظر گرفته است. اگر به نماي ساختمان واحدي، بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمانها فكر شود، همگوني نماي شهري در كليت از بين ميرود.

طراحي فني نما

از آنجايي كه نماي ساختمان ها، سازنده بدنه شهري هستند؛ در بسياري از شهرهاي مطرح جهان، ضوابط و مقررات ويژه اي در ارتباط با سيما و كالبد شهر وجود دارد. بالكنها نبايد حالت موقت و ناپايداري كه در بيننده تصور بهراحتي جدا شدن از بدنه ساختمان القا شود را داشته باشند. آنچه در نما سازي بايد مد نظر قرار گيرد پيوند صحيح واصولي نما با اسكلت ساختمان است . اين به اين معني است كه شما پس از اطمينان از انجام صحيح پروژه حتما هزينه انجام كار را دريافت مي كنيد. ابتدا احكام سلبي يا الزامات به معني آنچه نبايد انجام شود. در ادامه احكام ايجابي يا اقدامات به معني آنچه بايد شود و در آخر توصيه ها به معني آنچه بهتر است انجام شود؛ ولي رعايت و انجام آن الزامي نيست. ساختمان اداري پل رومي با تركيب سنگ گندمك شيراز، آجر دودي و چوب طراحي و اجرا شده كه يكي از نمونه كارهاي نماي مدرن توسط دفتر راستا است. متخصصين ما انواع نماي ساختمان ويلايي, طراحي نما لوكس مسكوني، يك طبقه نماي ساختمان دوطبقه، سه طبقه رومي و شيشه اي را با ارزان ترين قيمت و بهترين كيفيت بدون هيچ خطايي در كترين زمان ممك براي شما انجام مي دهند. به طور كلي نماي يك ساختمان به صورت گسترده در معرض شرايط آب و هوايي مختلف است، و يكي از تهديدهاي بزرگ براي كاهش كيفيت و طول عمر آن، نفوذ آب در قسمت هاي مختلف آن است.

آب بندي نماي ساختمان همچنين باعث مي شود ساختمان مذكور تا حدود زيادي در مقابل شرايط مختلف عايق كاري شود. استفاده همزمان از ترمووود و آجر يا سنگ و آجر در نماي ساختمان، زيبايي خاصي به نما مي دهد. آب بندي نما در يك ساختمان علاوه بر حفظ زيبايي و كيفيت نماي يك ساختمان، از ايجاد پوسيدگي ها و در نتيجه كاهش طول عمر مفيد ساختمان جلوگيري ميكند. و نكته ي آخر در مورد انتخاب گياهان، اين است كه از گياهاني كه در چهار فصل محل زندگي شما زنده و سبز هستند بيشتر استفاده كنيد تا حياط تان در چهار فصل از زيبايي لازم برخوردار باشد. ضمن اينكه هماهنگي در طراحي نما با ساير همسايگان نيز يكي ديگر از ضوابط طراحي نما است. پس از اجراي نما يكي از كارهايي كه بايد حتما انجام شود، آب بندي يا ضد آب سازي نما است. مصالح بومي نشان ميدهد كه نما مربوط به چه منطقه اي است. نه فرهنگ مشتركي براي بيان دارند، نه مصالح يكساني بهكار گرفته اند و نه سبك مشخصي را دنبال ميكنند. واژه «ريشه ها» در اين مقاله اشاره به ساختارهاي ماندگار (و نه زودگذر) و الگويي، و همچنين تجارب و يافتههاي دورههاي تاريخي مربوط به آنها دارد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قيمت طراحي نما در ساختمان هاي اداري

۸ بهمن ۱۳۹۸
۰۵:۱۴:۱۳
دانشجوي معماري
نظرات (0)

به طور كلي ضوابط مربوط به ساخت نماي ساختمان در استان اصفهان در دو دسته محدوده مصوب تاريخي و خارج از محدوده مصوب تاريخي جاي مي گيرند. در طراحي نما ارائه شده به كميته نما، ميزان بيرون زدگي ها و برجستگي ها ئر محدوده قابل قبول كميته نما بوده است. با استفاده از اين امكانات ميتوانيد در هر فصل نور مناسب را براي ساعات مختلف تنظيم كرده و برنامه آن را در سيستم وارد كنيد. معماري يك هنر اجتماعي است و معمار با تبديل تخيلات خود به واقعيت بايد با استفاده از تصوراتش يك اثر معماري كه اكتسابي به دست آمده را به جهان واقعيت وارد نمايد. اين لايه پيش آمده بتني شامل بافت بصري مناسب مي باشد كه با لايه شيشه ايي ساختمان هارموني غيرقابل تصور را به وجود آورده است. ساختمان هاي عادي كه شامل ساختمان هاي با مساحت كمتر از 5000 متر مربع و كمتر از 7 طبقه ميباشند و محل قرارگيري بنا در بافت مسكوني ، و محل تجاري به صورت محله اي مي باشد . نماي آجري شامل ديوار آجري يك لايه، با ضخامت حداكثر ۱۰ سانتي متر، است. • در صورتي كه شركت كنندگان به صورت گروهي در اين فراخوان شركت نمايند مي بايست يك نفر را از ميان خود به عنوان نماينده و يا سرگروه تيم به دبيرخانه اين فراخوان معرفي نمايند. نمايي مي تواند در طرح خود موفق باشد كه به اين سوال ها پاسخ گويد.

  • مدلسازي low poly گياه ivy با استفاده از ويرايش پلي
  • مستحكم در برابر فرسايش
  • 2- ايجاد تنوع در طراحي نماي ساختمان
  • عدم پوسته شدن در طولاني مدت
  • ماندگاري دراز مدت نماها

ضروري است طرح نما حتي المقدور بيانگر عملكرد ساختمان باشد به نحوي كه نوع استفاده از آن را به بيننده القا كند بطور مثال نماي يك ساختمان مسكوني در يك محله مسكوني بايستي با عملكرد ساختمان سنخيت كامل داشته باشد. تركيب آينه با چوب در كنار هم يك بازي تصويري در ذهن مراجعه كننده ايجاد مي كند و فضا را جذاب تر نشان خواهد داد. طراحي نماي ساختمان كه يكي از بخش هاي مهم در هنگام ساخت ساختمان ها مي باشد بايستي با فضا هاي شهري مدرن هم خواني داشته باشد. فايل اتوكد تمامي نقشه ها و فايل رويت سه بعدي اين پروژه به محض خريد و دانلود با قابليت ويرايش در اختيار شما عزيزان قرار مي گيرد . همچنين شما مي توانيد از متريال هاي مدرن در طراحي نما نيز بهره ببريد. معمولاً رنگ شيشه ها در مواقعي كه نياز به ديد عمقي است سفيد يا بي رنگ در نظر گرفته مي شود. كه رايج ترين آنها طراحي نماي مدرن و نماي كلاسيك مي باشند. البته امروزه بيشتر ساختمان ها با طراحي معماري نماي كلاسيك در تمام سطح شهر ديده مي شوند كه تفاوت آنها در استفاده از ميزان ابزارها مي باشد . زيرا بازتاب بهتري از نور خورشيد را در پي خواهند داشت.

طراحي نورپردازي نما

 

زيرا هم طرحهاي اوليه بسيار خام ديده ميشود و هم متريال ها بهدرستي انتخابنشده. از ميان طرحهاي رسيده به دبيرخانه مسابقه سه طرح برگزيده و رتبهبندي خواهد شد و جوايزي به آنها تعلق خواهد گرفت. انتخاب طرحهاي برتر و رتبهبندي آنها زير نظر هيأت داوران مسابقه انجام خواهد شد. ابعاد ستون در محل هسته اتصال طوري اجرا شود كه برابر با همان مقطع ستون در محل زير سقف باشد، اين امر درخصوص موارد تغيير مقطع ستون نيز صادق مي باشد. براي انواع نماي شيشه اي مي توان نماي اسپايدري را نام برد كه به صورت كامل در زير توضيح داده شده. شما مي توانيد از مجتمع هاي تجاري در شهرمان نيز الهام گرفته و نمايي جديد و در عين حال بروز را خلق كنيد. پس از اينكه توري ها ثابت شدند يا جوش داده شدند، مي توان آن ها را با روش هاي مختلفي به سازه كليپ كرد. يكي از انواع پوشش هاي مناسب براي نماي ساختمان، سنگ است و در طراحي نماي سنگي ساختمان از يك يا چند نوع سنگ مختلف استفاده مي شود. مثلا نميتوان بالا و پايين پنجره و در را با هم همرديف كرد. در تصوير بالا ، فرمِ سفيد رنگِ زيرزين ، در قالب تراس تعريف شده و فرم بالايي نما در جهت سايبان و باران گير انجام وظيفه مي كنند.

اجراي نما لمبه

 

ديوار آجري انعطاف پذير باعث مي شود كه خانه را به قسمت تقسيم كند و ديوار سفيد در يك طرف مرز خانه در آسمان را از بالا تعيين مي كند. در طراحي نما اين پروژه از باندهاي افقي با پلان منحني رو به داخل استفاده شده است. در اين نوع نما ابتدا شبكهاي از پروفيل آلومينيومي كه به آنها لامل ميگويند بر روي ديوارهاي خارجي ساختمان (نماي ساختمان) بهصورت اصولي و محاسبه شده نصب ميگردد. اگر در طراحي نماي ساختمان به نماي ديگر ساختمانهاي اطراف توجه نشود، همگوني نماي شهري از بين ميرود. اگر به نماي ساختمان واحدي، بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمانها فكر شود، همگوني نماي شهري در كليت از بين مي رود. اين ساختمان از آجرهاي ساده ساخته شده است و در عين سادگي جذابيت خاصي دارد. پس بهتر است اين سبك از معماري را با معماري و فرهنگ اصيل ايراني همگام و همسو نماييم طراحي نماي ساختمان يك امر كاملاً تخصصي و حرفه اي مي باشد . بدون شك اجراي نماي كامپوزيت يك كار كاملا تخصصي است كه نياز به داشتن دانش فني و مهارت اجرايي است. متريال ها و مصالح زيادي هستند كه بتوان با تركيب و تلفيق هماهنگ آنها طرحي خلاقانه و نو را خلق كرد. طرحي كه طراح نما خلق مي كند به صورت مستقيم روي مخاطبان و شكل گيري ذهن آنها از كاربري ساختمان تاثير گذار است. نماي ساختمان ويلايي يك طبقه مدرن و مينيمال كه با مصالح سبك ساخته شده است.

طراحي نما نئوكلاسيك

 

اگر اين مقاله را دوست داريد ، بنابراين مي خواهيد اطلاعات بيشتري راجع به طراحي نما خانه دوبلكس لطفا به صفحه ما مراجعه كنيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اجراي نماي خشك ساختمان، چه فايدهاي داره؟

۷ بهمن ۱۳۹۸
۰۵:۰۳:۵۸
دانشجوي معماري
نظرات (0)

پنجره ها همواره با ديگر عناصر ديوار، سطوح باز و بسته، تيره وروشن، صاف و ناهموار را بوجود مي آورند. نماي كنيتكس سطحي زبر و ناهموار دارد و به همين دليل جرم و آلودگي به راحتي بر روي سطح آن مي نشيند. معمولا رنگ ها به شكل پودر مي باشند. بنابراين با مشورت هايي كه تيم طراحي انجام مي دهد ابتدا سبك ضروري براي نماي ساختمان شما را پيدا مي كند و سپس اقدام به شخصيت سازي براي طرح اوليه مي كند. استفاده از سنگ تراورتن در طراحي نماي كلاسيك را در تصوير بالا مشاهده مي كنيد. در نماي خشك به دليل استفاده از چهارچوبهاي فلزي از قبل آمادهشده و نيز امكان آمادهسازي نما در طبقه همكف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجراي نما بهصورت قابلتوجهي افزايش مييابد. در اين مطلب سعي داريم اجراي نماي بدون داربست و با داربست را با در نظر گرفتن ويژگيهاي مثبت و منفي مقايسه كنيم تا شمارا براي انتخاب روش مناسب اجراي نما راهنمايي كنيم. طراحي فوق العاده براي يك خانه يا دفتر، اين ساختمان پيچيده صنعتي در منزل بالا را ارائه مي دهد. جهت اجراي نماهاي خشك چهار مرحله اجراي اصلي وجود دارد كه شامل اجراي عايق حرارتي، چهارچوب نگهدارنده يا شاسي كشي زيركار، زيرسازي متناسب با نوع مصالح نازك كاري و در نهايت اجراي مصالح نما با اتصالات مناسب است. دوم اجراي نما كه باعث خلق همان طرح اوليه مي شود.

  1. تجهيز و برچيدن كارگاه محل پروژه
  2. كاهش هزينه
  3. خدمات نماشويي و نظافت نماي ساختمان
  4. 3- نصب شيشه هاي دو جداره
  5. بدنه دروني اتوبوس ها
  6. 1 سيستم كيل

پس از انجام كار اين ابزار آن را به صورت كاملا سه بعدي تبديل مي نمايد. اين يك شرط لازم در طراحي نما است اما كافي نيست، اينكه ساير جنبه ها در طراحي نما ناديده گرفته شود، باعث مي شود نما پوسته اي غير كاربردي، در تضاد با اقليم، عملكرد سازه و ساير اجزاي ساختمان باشد. 15 استفاده از شيشه ايمن و غير برنده در كليه سطوح شيشه هاي مجاور فضاي باز و معبر كه داراي عرض 0/9 متر و مساحت بيش از 1/50 مترمربع مي باشد. شيشه دو جداره از تركيب دو لايه شيشه و يك لايه جدا كننده آلومينيوم(اسپيسر)كه با رطوبت گير (سليكاژل) پر شده است ساخته مي شود. ماتريس با احاطه كردن تقويت كننده آن را در محل نسبي خودش نگه ميدارد. چرا كه پيش رفتن بدون طراحي و اجرا كردن آنچه كه بدون برنامه ريزي و طرح انجام ميشود ، در نهايت مارا از هدف دور خواهد كرد و آني نخواهد شد كه انتظار ميرفت. امروز ضوابط طراحي نما در برخي مناطق اجازه كار كردن متريال چوب بيش از ۱۰ % را نمي دهد. گاهي در برخي نماهاي شهر با وجود استفاده از بهترين متريال هاي موجود، طرح اجرا شده موفق به نظر نمي رسد. با خودم گفتم اگر تمام ساختمان ها از گل ها و گياهان در نماي خود استفاده مي كردند چه منظره زيباتري داشت شهر ما. سيتاك اخذ تاييديه شهرداري را نيز برايتان انجام مي دهد. اول طراحي نما كه مي بايست بر طبق ضوابط شهرداري و البته سليقه شما انجام شود. ار تفاع و عمق اين گلدان ها نيز در ضوابط نماي شهرداري تعيين شده است.

طراح مي تواند شكل هاي مختلفي را براي Flower box طراحي كند.

يكي ديگر از مزاياي طراحي اين است كه كمك خواهد كرد تا تركيب رنگ و نور و چيدمان در محيط هارموني و تناسب داشته باشد. سنگ و آجر در كنار يكديگر هماهنگي و تناسب خوبي ايجاد مي كنند. يادتان باشد تناسب در طراحي نما كه به تفصيل در بخش بلاگ سيتاك توضيح داده شد، را رعايت نماييد. كارفرمايان و مجريان ساختمانها بايد در نظر داشته باشند كه اصول و ضوابط لازم جهت حفظ ايمني نما را رعايت كنند. ما بايد علاوه بر جذب نخبگان، نسبت به جذب افرادي كه رشتههاي مرتبط با مشاغل را دارند اقدام كنيم. از ارسال ديدگاه هاي نا مرتبط با متن خبر، تكرار نظر ديگران، توهين به ساير كاربران و ارسال متن هاي طولاني خودداري نماييد. رعايت مدولاسيون در طراحي پنجره ها به منظور ايجاد تنوع و عدم يكنواختي نما توصيه مي شود. اجراي رنگ نما در بازسازي ساختمان با رعايت اصول پايداري رنگ انجام شود. پيچ رولپلاك مخصوص سنگ نما بوده و اجراي آن بهترين گزينه براي سنگ نما هست. طراح مي تواند شكل هاي مختلفي را براي Flower box طراحي كند. و هم چنين استفاده از آن ها را در هر شرايط طراحي مي آموزيد. يكي از خدمات يا بهتر بگوييم وظايف شركت سيتاك اين است كه طرحي را براي نماي ساختمان شما آماده كند كه شرايط عمومي و تخصصي يك طراحي نما اصولي را داشته باشد.

طراحي نما جديد

در پشت سراميك هاي نما توري فلزي و يا پلاستيكي قرار داده مي شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شكسته شدن سراميك ها جلوگيري شود. اين جانمايي در مرحله طراحي نما انجام مي شود و طراح به درخواست شما يا با سليقه خود اين طراحي را انجام مي دهد. عموما جنس يراق ,استيل و يا آلومينيوم است.اين يراق به همراه پنل هاي شيشه اي اجرا مي شود. آنها با توجه به متريال هاي كار شده در نما و طرحي كه براي ساختمان شما اجرا شده است پيشنهاد هايي را ارائه مي كنند كه مناسب براي ساختمان باشد. در نورپردازي توجه به ايجاد صحيح نقاط كانوني لازم و ضروري است. كاهش حدود ۸۰ الي ۱۰۰ كيلوگرم از وزن به ازاي هر مترمربع از سطح نماي اجرا شده نسبت به روش دوغابي كه تأثير زيادي بر كاهش نيروي ويران كننده زلزله خواهد داشت. هنوز تا خلق طرحي كه شما را شگفت زده كند راه زيادي باقي مانده است. تصميم بر اين بوده است كه نما به صورت مجسمه مانند طراحي گردد و به شكلي باشد كه تصوير پرتره اي از مائو را منعكس نمايد. در طراحي نماي اين ساختمان از سبك كلاسيك و سنگ تراورتن به عنوان متريال طبقات ۱ تا ۳ استفاده شده و در طبقه همكف نيز از آجر نما استفاده شده است.

اگر در مورد مكان و نحوه استفاده از اجراي زيرسازي نما سؤالي داريد ، مي توانيد در وب سايت با ما تماس بگيريد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

طراحي نما به سبك مدرن

۵ بهمن ۱۳۹۸
۰۶:۲۷:۱۳
دانشجوي معماري
نظرات (0)

اگر قصد تغيير دكوراسيون داخلي منزل خود ، ساخت آپارتمان يا ويلا، بازسازي يا تغيير دكوراسيون خانه خود هستيد يا به دنبال افراد حرفه اي براي انجام اين كار مي گرديد به اهالي فن چيدانه مراجعه كنيد. در طراحي نما بايد به نحوه طراحي اين پنجره ها ، محل قرارگيري و ريتم آن ها توجه كرد و پنجره ها را در مكان درست در نما قرار داد تا تاثير خود را بر نماي ساختمان اعمال كنند. مشتري ها هم چنين مي توانند با مراجعه كردن به اين سايت ها خريد هاي خود را انجام دهند و از آن ها استفاده كنند. 3. توجه به بافت منطقه در طراحي نماي ساختمان يكي از الزامات است مثلا در برخي مناطق شاهد يك ساختمان آجري در كنار يك ساختمان سنگي و … هستيم كه هيچ گونه تناسبي با هم ندارند. نماي جانبي اين ساختمان مسكوني نسبتا بسته مي باشد كه تنها در نقاط خاصي از پنجره به عنوان يك پوسته شكسته استفاده شده است. در طراحي نما ، به حريم شخصي توجه كنيد و درونگرايي را در نظر بگيريد و از ايجاد نماهاي برونگرا كه موجب به خطر افتادن حريم شخصي افراد مي شوند ، پرهيز كنيد. ۳- ايجاد طاق و گنبد در نماي اصلي ساختمان نيز از جمله ويژگي هاي اصلي نماي رومي است كه ياد آور معابد رومي است. نماي ساختمان يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي است زيرا رابط بين دو فضاي داخلي و خارجي در ساختمان است كه وظيفه حفاظت محيط داخل از محيط بيرون را دارد و در واقع چهره ساختمان است.

اجرا نما سنگ

 

يكي از بخش هاي نما را به عنوان نقطه شاخص آن در نظر بگيريد و طراحي متفاوتي براي آن انجام دهيد تا بخش مورد نظر در مركز توجه قرار گيرد. توجه به سبك جديدي از طراحي كه با متريال هاي مختلف و متنوعي انجام ميگيرد، امروزه بيشتر در كانون توجه طراحي نما قرار دارد. نما مدرن ; شامل كاربري هاي مختلفي ميشود ; و طيف وسيعي از انواع متريال ها را ميتوان در طراحي و اجراي نماي مدرن استفاده كرد. در بخش طراحي نماي مدرن ، آيتم هاي مورد استفاده طيف گسترده اي از كانسپت هاي طراحي معماري را در بر خواهد داشت. مقياس ، جو و انعطاف پذيري و اندازه فضاها ، در طراحي معماري مهد كودك نقش اصلي را در شكل گيري عاطفي و شناختي كودكان ايفا ميكند. فصل اول اين مجموعه مروري بر اصول طراحي سايت پلان و بررسي حدود اربعه (چهار بر پلان) همسايگي هاي پلان اصلي با مجاورتهاي موجود جهت آناليز ارتفاع نما و ضوابط بازشوها در طراحي نماي ساختمان ميباشد. اجراي نما به روش خشك يا بدون ملات چندساليست كه در كشور ما رواج يافته است. وب سايت خانه طرح: اولين جلوه بصري هر ساختمان نماي خارجي آن است بنابراين بهتر است طراحي نماي ساختمان به صورت اصولي طراحي شود.

  • قيمت: 9500 تومان
  • مقاومت مكانيكي بالا نسبت به وزن
  • مقاومت كم در برابر ضربه و تغيير شكل سريع
  • 10 روز پيش
  • كرتين وال يكپارچه يا يونيتايز
  • سطح يكنواخت شيشه در نما
  • آزمايشگاه ها

در ادامه با ما همراه باشيد تا با طراحي و اجراي نما بطور اصولي آشنا شويد. از خصوصيات متريال فيبر سيمان غير قابل اشتعال بودن، مقاومت در برابر بارندگي و ارائه پوسته نما با بافت هاي متنوع و رنگ هاي گوناگون مي باشد. متريال فيبر سيمان متشكل از موادي همچون سلولز، سيمان و مواد معدني مي باشد كه در مكان هاي پرنور قابل اجرا است. عامل مهم دوم در انتخاب نوع متريال نما مسئله قيمت و هزينه هاي تمام شده است. مهمترين عامل در انتخاب جنس نما در نظر گرفتن دوام و طول عمر نما است. نماي ساختمان ويلايي يك طبقه مدرن و مينيمال كه با مصالح سبك ساخته شده است. نمونه بعدي آب نماهاي مدرن كه به شما پيشنهاد مي شود، مجموعه اي از صفحات عمودي متوالي هستند كه در تركيب با يك سكوي سنگي قرار گرفته اند. اين بنا نمونه توازن در تركيب معماري “جديد” و “قديم” در بستر بنا هاي تاريخي مانند Concordia Design و Haven مي باشد. آجر به عنوان يك عنصر زيبا و قابل انعطاف در دستان مهندس معمار موجب خلق آثاري زيبا و ماندگار در هر معماري شده و روح اصالت و زندگي را به ساختمان امروزي ميدهد. اجر نسوز و نما خوشنامآجر به عنوان يك عنصر تزييني كارايي آن را دارد كه با تمامي عناصر تشكيل دهندهٔ يك معماري بياميزد يا بشكل يك عنصر مجرد تزييني جلوه گري كند .

نماي اين ساختمان از پنل هاي بلند يكپارچه تشكيل شده است كه با قاب هاي فلزي متصل شده و داراي پنجره هاي چوبي با روكش لاك الكل مي باشد. در هر كدام از مناطق كميته نما روز بخصوصي تشكيل مي شود به عنوان مثال در شهرداري منطقه ۱ كميته نما در روزهاي چهارشنبه هر هفته تشكيل مي شود. قدم زدن هاي چوبي را به سمت يك صندلي راحت بين درختان بكشيد. بعد از قرن 20 با سفر ناصر الدين شاه به فرنگ تصميم گرفته شد كه ايران از نماهاي اروپايي الگو برداري كنند كه قدم اول اين تغييرات هم با ساختن خانه ها در حاشيه هاي خيابان ها صورت گرفت . بدان معنا كه كاربر در تمامي مراحل طراحي متغييرهايي وابسته بهم را دنبال هم بياورد كه امكان تغيير پارامترها وجود داشته باشد، تا به يك حالت بهينه برسد. اجراي نماي بايراميكس - https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86 - نماي بيروني خانه تا حدي نيازمند تقارن و تعادل است و مهم نيست درب و پنجره به چه شكلي در خانه قرار مي گيرد. گوشههاي ساختمان چه وضعي دارد؟ شايد اجراي نماي خشك ساختمان نسبت به نماسازي سنتي با يك متريال مشخص در نهايت كمي برايتان گرانتر تمام شود، اما در مقايسه با مزايايي كه دارد واقعا ارزشش را دارد. قطعات عظيم سنگ در دست سنگ تراشان خبره تبديل به اجزاي مختلف ساختمان شدند و پس از طي هزاران سال ، استوار در برابر نيروهاي مختلف محيطي براي نسل كنوني به ارمغان مانده اند .

قيمت اجراي نماي سيمان شسته

 

اگر شما اين اطلاعات را تحسين مي كنيد و مطمئناً مي خواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اجرا نما خشك مهرباني دريافت كنيد صفحه وب ما.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

طراحي نما - دكوراسيون داخلي - طراحي ويلا - بازسازي ساختمان

۵ بهمن ۱۳۹۸
۰۱:۲۴:۲۷
دانشجوي معماري
نظرات (0)

در ديوارهاي حمام و سرويس ها به راحتي با چسب كاشي و سراميك نصب مي گردد. در شمال اكثرا خانه هاي ويلايي را با چوب درست مي كنند شما مي توانيد به جاي چوب كه هزينه هاي نصب و نگهداري نسبتا بالايي دارد از فايبر سمنت برد طرح چوب استفاده نماييد. مجموعه ي جهان نما در حاشيه ي غربي ميدان دروازه دولت و منتهي اليه شمال چهارباغ عباسي ٬ در مركز ثقل هندسي اصفهان بزرگ و خارج از محدوده ي ارگ تاريخي قرار دارد. ميدان نقش جهان اصفهان از نخستين آثار ايراني و يكي از بزرگ ترين ميدان هاي جهان است كه در سال ۱۳۱۳ ه.ش. ۱-ممانعت از ايجاد پي هاي بزرگ كه در تشديد رانش پي ها موثر است. هماهنگي نماي ساختمان با عناصري كه در شهر وجود دارد نكته اي قابل توجه است. نقشه بردار به جهت اجراي سريعتر و با كيفيت تر نماي كرتين وال در پروژه حضور مداوم و مستمر دارد. اين سه فاكتور اساسي كيفيت آبنما را تعيين و عمر آن را تخمين مي زنند. براي اين مورد سازوكاري تعيين شده تا در مسير صدور پروانه ساختماني، نقشههاي نما هم مانند ساير نقشههاي معماري تاييد شود و پس از آن پروانه ساختماني صادر شود. در صورتي كه تمايل داريد دكوراسيون جديد براي محيط مسكوني يا شغلي خود ايجاد نماييد و يا قصد بازسازي قسمتي از ساختمان خود را داريد ؛پيشنهاد ميكنيم قبل از هر كاري ظرف چند ثانيه فرم زير را پرنماييد . پيچ رولپلاك نما بدون داربست قبل از نماشويي بايد صورت گيرد. انتخاب كردن نماي مناسب براي هر ساختماني با توجه به كاربري و بسياري از عوامل ديگر امري كاملا تخصصي مي باشد، به همين دليل بايد از متخصصيني كه در اين زمينه مطالعات زيادي دارند كمك گرفت.

هزينه اجراي نماي كامپوزيت

نما ويلا كلاسيك ; بيشترين متريال مورد استفاده در نماي ويلاي كلاسيك سنگ تراورتن و يا سيمان شسته ميباشد كه هر دو قابليت اجراي ابزارهاي كلاسيك در نما را دارند. اين نوع سراميك ها از نظر قيمت در سطح پايين تري نسبت به دو گروه ديگر قرار دارند. علاوه بر فضا سازي هوشمندانه و استاندراد براي طراحي سالن سينما و تئاتر، يكي ديگر از نكاتي كه بايد در طراحي آن را مد نظر داشته باشيد، زيبا سازي مفهومي مي باشد. در ديزاين آبنما ها علاوه بر طرح بايد به نور پردازي آن ها نيز دقت كنيد. در انتخاب پانل سيماني بايد دقت لازمه را به وجود اين مهم داشت كه فايبر سمنت برد تهيه گردد. در برابر اين ماندگاري بالا، هزينه نگهداري پايين را خواهيد داشت كه اين موضوع شما را به استفاده از نماهاي آجري ترغيب ميكند. در صورت عدم توجه كارفركا نسبت به زمانبندي پرداخت ها نماكار تعهدي نسبت به زمان شروع و پايان طرح نخواهد داشت. به طور مشابه و به صورت متوالي كل ديوار پوشش داده مي شود و خشكه چيني سنگ اجرا مي گردد. تا در مقابل برف زمستاني كه در پاي ديوار مي نشيند مقاومت بيشتري داشته باشد . نماي ساختمان علاوه بر حفظ مقاومت و… تاثير بسيار زيادي در زيبايي ساختمان دارد. براي پاك كردن زنگ آهن، محلول اسيد فوق را با سمپاش و يا برس به سطحي كه قبلا خيس كردهايم، ميزنيم و با برس نرم ديگري بر روي آن ميكشيم و بلافاصله آن را با آب شستشو ميدهيم.



    • 32 نماي زيبا و مدرن از ساختمان - سايت گالري عكس



    • 1-1- نكات مهم در طراحي نما مشاعات



    • استفاده در ساختمان تجاري



    • كارفرما پروژه : Garvest & Vox Group



    • آبنما موزيكال



    • نصب شيشه



    • نوع كاربري ساختمان




نگراني اصلي در برنامهريزي طراحي نورپردازي نماي سطحي بايستي بدانيم نورها كجا بايستي قرار گيرند. تمام اين رنگ آميزي هاي سطحي با جزئيات بايد جزء آخرين كارهايي باشد كه در داخل انجام مي دهيد چون مي توانند ديگر كارها را خراب كنند. حتي المقدور سعي كنيد وسايل خانه را نزديك به ديوارها قرار دهيد تا از هدر رفتن كوچكترين فضاها نيز جلوگيري شود. در ادامه برخي از روش هاي اجراي نما را معرفي مي كنيم. استفاده از نور و انرژي خورشيد در ساختمانها از اساسي ترين راه هاي استفاده بهينه انرژي در معماري است و عدم استفاده از اين دستاورد، معماري ما را از شفافيت دور و فضاها را از نعمت گرمابخشي محروم ميسازد. پيشنهاد سيتاك براي شما اين است كه ابتدا با توجه به منطقه اي كه در آن ساختمان مي سازيد طراحي نما را بومي كنيد. براي اجراي نما ابتدا بايد مدل نمايي را كه مي خواهيد انتخاب كنيد. اجراي نما در ساختمان ها معمولا به سبك هاي مدرن و كلاسيك مي باشد، همچنين از متريال هاي گوناگوني استفاده مي كنند. يكي ديگر از ويژگي هاي يك ويلا خوب داشتن يك نماي ساده در عين حال شيك و مدرن ميباشد كه بيشتر كارفرمايان اين سليقه رو ندارند. ولي نورمن فاستر با حفظ اين عنصر، اين مسير را تبديل به فرصتي كرده كه مهمانان با گذر از اين منطقه به باغ ساختمان دسترسي داشته باشند. ۴-سامان دهي ٬ تقويت و حفظ محيط طبيعي بنا. در چند سال گذشته شاهد هستيم كه ايران نيز همانند كشورهاي پيشرفته از سيستم ساخت و ساز خشك در ساخت بنا استفاده مي كند.

همه ما ميدانيم كه ريزش يكتكه سنگ از نما چه عواقب و خطراتي را دارد و بهتر است كه قبل از وقوع حادثه كليه سنگهاي نما را پيچ و رولپلاك كرد. شستشو نما قبل از پيچ رولپلاك نما بدون داربست كار اشتباهي است. فرق آن با درجه ي صفر به عمد انجام دادن اين كار است. ۳-پرهيز و ممانعت از به كار بردن مصالح ناموزون و ناهماهنگ در كنار بنا. به دليل فرسايش ملاط پشت سنگ، سنگ از ملاط جداشده و سقوط ميكند علت اصلي فرسايش ملاط، بارانهاي اسيدي است كه آب به پشت سنگ نفوذ كرده و باعث انبساط و انقباض ملاط ميشود. نكته بسيار حائز اهميت در اين روش، بندكشي آجرها است كه از نفوذ آب به پشتنما جلوگيري كند. اين روش شبيه به دستورالعملي است كه بصورت سنتي در حين انجام كار در كارگاه هاي قالي بافي خوانده مي شود تا كار چند بافنده اي كه روي يك قالي كار مي كنند را با هم هماهنگ كند. با توجه به خطاي نيروي انساني و شرايطي كه هنگام اجرا در محل كارگاه پيش مي آيد ضرورت اين كار بيشتر نمايان مي گردد. ۲-ممانعت از احداث كارگاه ها و كارخانه هايي كه دود و صدا ايجاد مي كنند و موجب پراكنده شدن مواد شيميايي زيان بار مي شوند.

قيمت طراحي نما ويلا

ضوابط در سه سطح «الزام» ، «توصيه» و «پرهيز» تنظيم شده است و با هدف جلوگيري از آشفتگي و بهم ريختگي نماي شهري تهران و ساماندهي ديد بصري و افزايش كيفيت زيبايي شناسي محيط شهر ميباشد . از موارد مهم در طراحي نماي يك ساختمان توسط آجر توجه به كيفيت مصالح و عمر مفيد آن مي باشد. ساختمان “نيو بلائوهاوس” در آلمان يكي از طرح هاي پيشرفته در حوزه ي انرژي را به معرض نمايش قرار مي دهد كه نمونه زيبا از اين نوع نماي ساختمان است. اعقتادات بوده و فن مورد استفاده در آن نيز با جغرافياي طبيعي مكان هم خواني داشته است. اين ضوابط پيشتر بهصورت كلي مطرح شده بود اما هماكنون جزئيات آن كه شامل ۳۰ نوع مقررات و دستورالعمل براي نحوه چيدمان نماي ساختمانها ميشود، اعلام شده و بايد توسط سازندهها، اعمال و مورد استفاده قرار بگيرد. علاوه بر شرايط عمومي مقررات و ضوابط طراحي نما سياستهاي شهردار ي هر منطقه منجر به نگارش ضوابط اختصاصي هر منطقه شده است كه با اطلاع از سايت و كارشناسان مربوطه ميتوان به آنها دسترسي پيدا كرد . اين مقررات طراحي نما توسط معاونت معماري و شهرسازي شهرداري تهران به مناطق 22 گانه شهر تهران ابلاغ شده است. به همين جهت تلاش در راستاي ساماندهي نماهاي شهري منجر به تشكيل كميته نما و مراحل اخذ تاييديه كميته نما شده است.

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال اجراي نماي تراكوتا شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اجراي نماي مدرن ساختماني

۵ بهمن ۱۳۹۸
۱۱:۴۶:۱۰
دانشجوي معماري
نظرات (0)

لازم به ذكر است اين پلياتيلن غير سمي بوده و برخلاف اكثر توليدات مشابه بازيافتي نبوده و ناخالصي در آن يافت نميشود كه اين امر باعث بالا رفتن طول عمر مفيد پانل ميگردد . هر چه رنگ اين سنگها روشن تر و سفيد باشد يعني ناخالصي هاي ناشي از وجود اكسيد آهن در آن كمتر است و از مرغوبيت بهتري برخوردار است. در هر كار ساختماني نكات مهمي وجود دارد كه بايد مدنظر قرار داد. اين به اين معني است كه شما پس از اطمينان از انجام صحيح پروژه حتما هزينه انجام كار را دريافت مي كنيد. در سال 91 پروژه طراحي پلان و نماي ساختمان مسكوني تجاري آقاي عباسي به گروه معماري آسمان هفتم ارجاع شد. تمامي پلان ها و نقشه هاي اتوكدي اين پروژه معماري مهد كودك با اتوكد شيت بندي شده است . كليات آنرا تاييد مي كنيد و سپس با كمك طراح به انتخاب رنگ بندي و نوع متريال ها مي پردازيد. در تصاوير زير مقطع باند هاي در نظر گرفته شده در طراحي نما پسيان رو مشاهده مي كنيد كه در ادامه جزئيات اجرايي نيز توضيح داده خواهد شد. اين عمل مي تواند از لحاظ مالي هم بنفع شما باشد تا از انجام كارهاي اضافي پرهيز كنيد. در اين اضلاع جنوبي، به اتاق نشيمن واحدها متصل هستند و منجر به تشكيل يك بالكن زاويه دار شده اند. براي تنوع در كار و جلوگيري از باكس بودن بيش از حد نبش ها، از شمش با مقطع دايره مقعر نيز استفاده شده اجراي نما سفيد - fa.wikipedia.org - است. همچنين در طراحي مقطع ستون در طراحي نما اين پروژه، از نبش به جاي فارسي بر استفاده شده است.

طراحي نماي ساختمان دو طبقه

 

در تقسيم بندي عمودي در طراحي نما اين پروژه، سطح نما به سه قسمت تقسيم شده است. همانطور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد، با استفاده از چهار ستون، سطح نما به سه قسمت اصلي تقسيم شده است. در طراحي فرم ، سطح يك تكه بدون برش بود و با استفاده از اريگامي ، با تا كردن سطح دو بعدي ، يك ويژگي سه بعدي شكل گرفت. طراحي نما مي تواند در سايز ها و فرم هاي گوناگوني باشد و در واقع اين يك شانس براي معمار محسوب مي شود كه مي تواند بوسيله استعدادش مقهوم زندگي را به ساختمان به ارمغان بياورد. شهرداري اكنون ضوابطي تدوين كرده كه از تعدد مصالح، استفاده از فرم هاي نامتعارف و بهم ريختگي بيش از حد نما جلوگيري كند. اين طبقه، داراي يك تراس مشترك در پشت بام و منقل كبابپزي است كه به صميميت ساختمان اضافه مي كند. اجراي سريع، تنوع در رنگ، عايق صوتي . براي همين مي توان از عايق كاري يا آب بندي نما استفاده نمود. به عنون مثال: از نظر مقاومت ملات هاي سيماني داراي بيشترين مقاومت و ملات هاي گلي و گچي به ترتيب داراي كمترين مقاومت هستند. باند روي طبقه اول اداري كه به وسيله دندون موشي كمي پركارتر و باندهاي طبقات 4 و 5 بدون دندون موشي كه كمي كم كار تر به نظر مي رسند. وي افزود: نماي ساختمان بايد با ساختمانهاي مجاور خود از لحاظ رنگ و مصالح به كار رفته همخواني داشته باشد.

  • طراحي نماي رومي ساختمان هاي ويلايي
  • طراحي نورپردازي
  • نام پروژه خانه آجري
  • توليد آسان
  • 05-كار روي ظاهر يك متريال Working with the Appearance of a material
  • ملاط و سنگ ها
  • استفاده ازسنگ ازاره تراورتن قهوه اي يا خاكستري

بعضي از اين مصالح به مرور زمان كنار رفتند و جاي خود را به مصالح جديدتر دادند. سؤالي كه ذهن بسياري از هموطنانمان را هم به خود مشغول كرده است و اينجاست كه وزارت راه و شهرسازي در كنار شهرداريهاي كلانشهرهاي ايران با همكاري نخبگان ميبايست پاسخي جامع براي اين پرسش بيابند. وقتي كارشناسان معماري از ديگر كشورها به ايران سفر ميكنند و چهره ناهمگون و هزار رنگ معماري در كلانشهرهاي كشورمان را مشاهده ميكنند، با تأسف اين سؤال را مطرح ميكنند كه چرا شما نتوانستيد از معماري غني پيشينيان خود در تلفيق با فنّاوري معاصر بهره ببريد و درنهايت به تقليد معماري غربي در اكثر بناهاي معاصر خودروي آورديد؟ يكي از ديگر نمونه هاي آب نماها، نمونه ي ديواري آن مي باشد. لكههاي قير و قطران را ميتوان تراشيد و اثرات باقيمانده آن را با خميري كه از تركيب «تالك» و يا «گل مهل» حلالي همچون «تولوئن» و يا «تري كلرواتيلن» و يا «جوهرهاي معدني» به دست ميآيد، پاك نمود. بتن پس از اجرا به مراقبت خاصي نياز ندارد و به همين دليل محافظت از آن هزينهاي نخواهد داشت. وي تاكيد كرد: معمار ساختمان موظف است طراحي نما را بر اين اساس اجرا كند و مهندس ناظر نيز موظف است تا نقشه طراحي شده را با آنچه كه در نما اجرا ميشود، مطابقت دهد.

سيتاك تاييديه شهرداري را نيز براي طراحي نما ساختمان شما اخذ مي كند. به همين جهت تلاش در راستاي ساماندهي نماهاي شهري منجر به تشكيل كميته نما و مراحل اخذ تاييديه كميته نما شده است. راهروهايي كه در سطح بيروني ساختمان ساخته شده اند، از موقعيت فيزيكي و نورپردازي مخصوصي برخوردار هستند. در انتخاب نوع طراحي نما، توجه به هزينه ها و بودجه، نوع كاربري بنا، موقعيت آن، بافت منطقه و ساير جنبه هاي مثبت و منفي انواع نما ها ضروري است. هنگامي كه كاربري را در طراحي در نظر بگيريد قطعا استفاده از متريال نيز دست خوش تغيير پيدا طراحي نما رومي ويلا مي كند. اگر اين مسئله حل نشود و نماهاي رومي به همين سرعت ادامه پيدا كنند، ديگر معماري ايراني وجود نخواهد داشت و به فراموشي سپرده خواهد شد. رنگ روشن سازههاي رومي و استفاده از ستونها و طاقهاي بلند و همچنين پنجرههاي بزرگ از ديگر ويژگيهاي اين سبك است كه عظمت را به نمايش ميگذارد. از ديگر ويژگي هايي كه مي تواند در زيباتر ديده شدن نما موثر باشد، مي توان به عمق دادن به نما اشاره كرد. اتاق خواب اضافي كه يكي از ضروريات زندگي شهري در لندن مي باشد، در آخرين طبقه ساختمان قرار دارد. شركت سيتاك با آغاز به فعاليت خود در سال 1391 در زمينه طراحي نقشه هاي ساختماني توانسته است نظر مساعد سازندگان و مالكان ساختمان ها را به خود جلب نمايد. در اين مطلب با انواع طراحي مدرن و كلاسيك نماي ساختمان دو طبقه آشنا شديد كه اميدواريم با الگوبرداري از اين نماهاي خارجي بتوانيد به نماي ساختمان ايده آل و دلخواه خود دست يابيد.

اجراي نما سيماني

 

در اين سطح خرابي نماي خارجي در اثر بار هاي خارجي نبايد خطر جدي براي جان ساكنين به وجود آورد. به گزارش خبرنگار مهر، در اين نمايشگاه كه افزون بر ۱۸۰ شركت داخلي و خارجي حضور دارند آخرين دستاورد هاي صاحبان صنعت مبل و همچنين توليدات چوبي، معماري و دكوراسيون داخلي به نمايش گذاشته شده است. به گزارش خبرگزاري مهر، جشنواره نوآوري و اختراعات محيط زيست كشور كرواسي طي يك رقابت ۳ روزه با حضور ۱۹ كشور با حمايت فدراسيون مخترعين جهاني در شهر تريل كرواسي برگزار شد. مشهد- شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان و لوستر شامگاه سه شنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد افتتاح شد. شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان از چهارم دي ماه جاري همه روزه از ساعت ۱۶ لغايت ۲۲ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد پذيراي عموم شهروندان است. مديرعامل نمايشگاه بين المللي مشهد در حاشيه برپايي اين نمايشگاه بيان كرد: تعداد ۱۸۰ شركت و توليد كننده داخلي در نمايشگاه مبلمان مشهد و در مساحت ۱۸ هزار مترمربع محصولات خود را در معرض ديد عموم مردم قرار دادند. همچنين طراحي نماي ساختمان بايد به گونه اي انجام شود تا در ديد از نزديك يا دور، زيبايي خود را حفظ كند. استفاده از موزاييك هاي شكسته با رنگ هاي مختلف كه با سليقه ي شما به كف زمين حياط ويلاي شما چسبيده شود، ميتواند زيبايي خيره كننده اي را به طراحي حياط ويلا تان اضافه نمايد. طراحي نما معرف ساختمان شما است و مي تواند نمايانگر سليقه و ويژگي هاي اخلاقي سازنده آن باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اجراي نماي كامپوزيت، فريم لس و چوب ترمو در كرج

۵ بهمن ۱۳۹۸
۱۱:۱۲:۲۲
دانشجوي معماري
نظرات (0)

بعد از پاشيده شدن رنگ پروفيل ها را در كوره قرار مي دهند و بعد از خارج شدن از كوره به مرحله بعدي مي فرستند. در مرحله اول طراحي نما بهتر است تمام قسمتها و المانهاي بعدي از جمله بحث محوطه سازي اطراف ساختمان ، بام سبز يا روف گاردن را متناسب با محيط اطراف ساختمان و نماي آن جايگذاري و در نظر گرفت. در اجراي اين نماها از مصالح مختلفي استفاده مي شود, برخي از اين نماها تمام سنگ هستند و از سنگ هايي مانند مرمر, گرانيت و … در ساخت آن ها استفاده مي شود. نماي سراميكي يكي از مصالح نماي خشك زيبا و بادوام است كه در ساختمانهاي تجاري، اداري، مسكوني و البته بخشهاي داخلي ساختمان و مكانهاي عمومي شهر مانند ايستگاههاي مترو و … نيز ميتوانيد از آنها استفاده نماييد. از ويژگيهاي شاخص نماي كلاسيك ساختمان ميتوان به؛ تقارن و نظم، استفاده از ستونهاي كوتاه و عريض و يا ديوارهاي ستوننما براي تزئين و به كار بردن قوس در طراحي نما اشاره كرد. و در واقع تركيبي مناسب از همه ي اين متريال ها استفاده كرد تا زيبايي و خلاقيت را يكجا پديدار كرد. رشد سريع جمعيت و گرايش مردم به شهر نشيني، تقاضاي فزاينده اي را براي تهيه مسكن به دنبال داشته كه اين موضوع در پي خود مشكلات عديده اي در زمينه توسعه شهري بوجود آورده است.

طراحي نما ويلا دوبلكس

 

علاوه بر اين ضوابط عمومي ، شهرداري هاي مناطق نيز ضوابطي مختص به خود را تهيه و تنظيم كرده اند كه جهت طراحي نما علاوه بر رعايت اين ضوابط عمومي بايستي مد نظر قرار گيرند. از مهم ترين كارها پس از گرفتن مجوز ساخت ، تهيه نقشه براي طراحي نماي ساختمان است. در طراحي نماي ساختمان هاي بلند بايد توجه كنيد كه ايجاد تنوع بيش از اندازه در نما سبب مي شود تا نماي ساختمان شما سادگي و خوانايي خود را از دست بدهد. وجود روح و انگيزه در طراحي نماي ساختمان، از اصول اوليه اين طراحي است. در رابطه با مسكن تعاوني شرايط بدتري وجود دارد. در اين مقاله به اختصار در مورد آن با شما عزيزان صحبت كنيم. فراموش نكنيد كه شركت يا گروه طراحي قبل از اينكه متراژ، متريال و شرايط ديگر ساختمان شما را بررسي نكنند به شما اعلام قيمتي نخواهند داشت. آموزش حرفه اي طراحي نماي ساختمان در تري دي مكس 3d - پلان و نماي ساختمان. معمولاً در اين سبك براي طراحي نماي ساختمان دو ستون، پنجره يا دو تزيين بهصورت قرينه در دو طرف بهكاربرده مي­ شوند. از آنجايي كه اولين ارتباط افراد با يك ساختمان از طريق معماري خارجي آن شكل ميگيرد، نماي ساختمان تاثير بسزايي در تلقي و برداشت جامعه از كيفيت ساختمان شما دارد.

نماي كامپوزيت چيست ؟

 

با توجه به اينكه اولين ارتباط افراد با يك پروژه ساختماني از طريق نماي خارجي آن شكل مي گيرد، طراحي نماي ساختمان تأثير بسزايي در تلقي و برداشت افراد از كيفيت و نوع ساخت پروژه شما دارد. يكي از متداولترين نماي ساختمان در ايران نماي سنگ است. نماي كامپوزيت چيست ؟ كامپوزيت ها يك كلاس منحصر به فرد از مواد هستند كه از تركيب دو يا چند ماده جداگانه تشكيل شده اند كه ماده حاصل نسبت به هر كدام از اجزاي تشكيل دهنده استحكام و دوام بيشتري دارد. سبك يونان باستان معماري يونان باستان را به ياد مي­ آورد و بر نظم و تقارن و نسبت تأكيد دارد. در معماري معمولاً پردازش و طراحي دقيق­ تر نماي جلوي ساختمان نسبت به ساير قسمت­ها ارجحيت دارد. نماهاي چوبي از زيباترين و شيك ترين نماهاي ساختمان و محيط هاي اداري و خانگي هستند كه مي توانند در زيباسازي دكوراسيون محيطي بسيار تاثيرگذار باشند. هدف اين دفتر طراحي و اجراي نماهاي ساختماني بديع، خاص و زيبا به همراه انتخاب بهترين مصالح و با هزينه مناسب مي باشد. گفتني است، اين پمپ ها با توجه به نوع كارآيي كه دارند، مخصوص مي باشند و بهتر است كه از بهترين نوع آن ها استفاده كرد. براي طراحي نماي بيروني ساختمان بايد به عوامل زيادي توجه كنيد تا بتوانيد شناسنامه ساختمانتان را به بهترين شكل بسازيد. نماي ساختمان يكي از مهمترين قسمت هاي يك ساختمان و در واقع جلوه گر يك ساختمان است. نماي سراميكي از نماهاي پر كاربردي در نماي ساختمان ايران بوده كه اين روزها طرفداران زيادي نيز در ايران دارد.

  1. لوورهاي آلومينيومي ثابت
  2. قابليت شستشوي راحت و سريع
  3. سازنده : CG Blog
  4. عايق بندي رطوبتي، حرارتي، صوتي

در اين محتوا تعريف كامل و دقيقي از طراحي نماي ساختمان به شما ارائه مي­دهيم. چرا كه در صورت عدم رعايت اصول ايمني در اجراي نماي ساختمان، ممكن است با حوادثي مثل سقوط مصالح از ارتفاع روبرو شويد كه مي تواند بسيار خطر آفرين باشد. وقتي به ساختمان­هاي گوناگون نگاه مي­كنيد ممكن است واكنش­هاي مختلفي نشان دهيد. هر نمايي در هر ساختمان نشان دهنده باورها ويا اعتقادات مردم آن خانه ها و سرزمين مي باشد . شما با مطالعه اين مجموعه پست كه به مرور زمان بر روي سايت ايران نماكار قرار خواهد گرفت با اصول طراحي نماي ساختمان به صورت كامل آشنا خواهيد شد. نماي بيروني براي ساختمان آنها طراحي كنيد . با توجه به اين موضوع بنابراين در مورد مباحث مختلف راجع به چگونگي طراحي نماي ساختمان توضيح داده ميشود . استخراج و فرآوري سنگهاي ساختماني در اين روزها با استفاده از ماشينهاي سنگين و پيشرفت تكنولوژي بسيار زياد و البته راحتتر شده است كه كمك ميكند تا صنعت نماي ساختمان روز بهروز جذابتر و زيباتر و البته بادامتر شود. بسته به سبك معماري كه براي طراحي نما استفاده مي­شود اين عناصر نظم خاصي به ساختمان مي­بخشند. هزينه اجراي نماي بيروني ساختمان به متراژ، نوع متريال مصرفي، حجم كار نما، موقعيت پروژه، نوع سنگ و آجر به كار گرفته شده، ميزان ساعتي كه بر روي پروژه كار ميشود و البته ارتفاع پروژه بستگي دارد. علاوه بر اين ها يك سيستم نماي موفق، بايد بهره وري انرژي خوبي هم داشته باشد. ديوار پرده اي نوعي سيستم فلزي سبك يا لعاب دار است.

مقاومت زيادي در برابر آفتاب شديد، سرماي زياد دارند و ملات براي اتصال آجر استفاده نميشود و اتصال نماي آجري نيازمند تجهيزات فلزي همچون ريل است. ازنظر اقتصادي بهصرفهترند و نصب آنها بسيار ساده و راحت است؛ و مهم­تر از همه اينكه استفاده از اين روكش­هاي فلزي طرح چوب خانه­اي زيباتر و ارزشمندتر را براي شما به ارمغان مي­ آورد. كه در آن سطح خارجي نما را با پروفيل هاي آلومينيومي موسوم به لامل شبكه بندي و سپس از متريال شيشه براي پر كردن فضاي بين لامل ها استفاده مي كنيم. نماي شيشه اي بسيار بلند بوده و براي تقويت آن بلوك هاي شيشه اي به وسيله پيچ هايي به هم متصل شده اند. براي طراحي نماي بيروني ساختمان ورودي به دليل آنكه ورودي نخست ساختمان است و در فضاي عمومي و البته داخلي در ارتباط ميباشد، بايد متناسب با فرهنگ شهر و علاوه بر آن سليقه و بودجهتان دست به انتخاب بزنيد. يك طراحي زيبا و اجراي با كيفيت در نماي ساختمان مي تواند تأثير زيادي در ذهن مخاطب بگذارد. طراحي و اجراي نماي ساختمان نه تنها از نظر زيبايي حائز اهميت مي باشد، بلكه از نظر ايمني نيز بسيار مهم است. در تهران و غالبا در منطقه ۱ ساختمان هاي بزرگ و برج هاي مسكوني استفاده از سيمان سفيد در نما را ترجيح داده اند. سقف هاي گنبدي و صاف و سقف شيب دار از جمله سقف هايي هستند كه در منطقه هاي مختلف كشور مورد استفاده طراحان ساختمان قرار ميگيرند.

در صورتي كه اين مقاله را دوست داشته باشيد و مي خواهيد جزئيات بيشتري را در رابطه با اجراي نما در زمستان (لينك صفحه اصلي) اطمينان كسب كنيد به سايت اينترنتي ما برويد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

سفارش بازديد گوگل در شيك رنك | سفارش ورودي گوگل از شيك رنك

۴ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۲۴:۳۳
دانشجوي معماري
نظرات (0)
به گفته شيك رنك يكي از مهمترين و پر اهميت ترين فاكتور هاي سئو و ارتقا رتبه سايت، سرويس هاي ورودي گوگل مي باشد.
افزايش ورودي گوگل بيش از 70 درصد در ارتقا رتبه و افزايش سئو و افزايش رتبه وب سايت تاثير گذار است حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند.
 
 
 
 
زيرا سرويس هاي ورودي گوگل به سايت ها اعتبار مي بخشند تا اينكه سايت ها در زمان پس دادن آزمون يا رقابت قادر باشند با كلمه كليدي هدف ، نمره خوبي از گوگل دريافت كند و در نتايج برتر گوگل سخني براي گفتن داشته باشد .
 
 
 
ورودي گوگل از ديد گوگل؟
 
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد به طرز شگفت انگيزي رتبه سايت را با كلمه كليدي فوق افزايش مي دهد در نتيجه با دريافت كليك بيشتر منجر به فروش مناسب و كسب جايگاه بالاتر در نتايج گوگل و ميان رقبا بدرخشند اين فرايند بكلي باعث افزايش نرخ كليد يا ctr در كلمات كليدي سايت مي گردد.
 
 
 
 
افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz
 
 
 
ديگر اثرات ورودي گوگل پيشرفته يا زماندار "80 و "150 و "200 و "250 ثانيه اي
 
بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا
 
 
 
 
بيشتر وب مستران اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن ارتقا دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود بهره مي گيرند.
 
 
 
چرا سفارش ورودي گوگل در شيك رنك؟
 
با سفارش سرويس هاي افزايش ورودي گوگل از شيك رنك براحتي مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در ارتقا جايگاه سايت ها در نتايج گوگل در پي خواهد داشت كافيست حتي يكبار از همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك آغاز كنيد .
 
 
 
در سفارشات ورودي گوگل از 198 هزار تومان به بالا داراي سرويس هديه ارتقا فوري رنك الكسا ايران بهرمند شويد .
مثلا به ازاي هر سفارش 198 توماني از سرويس هاي ورودي گوگل 1000 IP ويژه جهت ارتقا رنك الكسا ايران طي 24 ساعت از زمان خريد براي همان سفارش مشتريان گرامي اعطا و فعال مي گردد .
 
 
 
پيشنهاد شيك رنك قبل از خريد ورودي گوگل
 
در صورتي كه عمر وب سايت شما كمتر از يك سال مي گذرذ، بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد.
مثال: خريد ورودي گوگل شيك رنك
 
اين استراتژي جهت ارتقا رتبه كلمه كليدي وب سايت شما بسيار تاثير گذار و مفيد است اما اگر وب سايت شما بيش از 1 سال سن دارد مي توانيد از كلمات كليدي مادر به تنهايي استفاده كنيد، در حالت كلي بهتر است تعداد لينك صفحات + كلمات كليدي بيشتر و ورودي كمتري داشته باشيد و بصورت پلكاني مثلا هفتگي يا ماهانه و... تعداد ورودي را افزايش دهيد در اين حالت ورودي هاي گوگل دريافتي طبيعي شناخته مي شود و همين امر موجب افزايش ضريب اعتماد گوگل و افزايش رتبه وب سايت تان مي گردد .
 
 
سوالات متداول
من ورودي گوگل خريداري كردم اما نتيجه اي نگرفتم چه پيشنهاد بهتري داريد؟
 
با خريد ورودي گوگل به شكل اصولي و طبيعي يعني در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand و عبارت هاي مرتبط خود بشدت استفاده نماييد و از خريد ورودي گوگل صرفا با كلمه كليدي مادر تا زمان نتيجه گيري به ندرت استفاده كنيد و به جاي آن روي برند سايت خود، و كلمات كليدي در كنار هم استفاده كنيد.
 
اكثر سايت هايي موفقي كه به طور طبيعي برندينگ شده اند با سرمايه گذاري ميلياردي و در نهايت با همين روش اصولي يعني خريد ورودي گوگل با كلمات كليدي به همراه برند و كيبوردهاي مرتبط با تركيب يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .
 
 
 
آيا سرويس هاي ورودي گوگل با IP غير تكرار هستند؟
 
بله در سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك كليه ورودي هاي ارسالي يونيك و غير تكراري مي باشند.
 
 
 
آيا ميتوانم پكيج 10,000 هزار ورودي روزانه ورودي گوگل خريداري كنم؟ ضرر ندارد؟
 
همانطور كه در پيشنهاد قبل از خريد ورودي گوگل پيشنهاد كرديم (بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد) با اين شرايط بلامانع است و مي توانيد با عبارت برند كيبورد هاي همراه با برند به تعداد نامحدود ورودي گوگل خريداري كنيد.
 
 
 
سرويس هاي ورودي هاي گوگل در چه ساعات ارسال مي شوند؟
 
سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك روزانه طي 24 ساعت در شبانه روز تقسيم و ارسال مي شوند .
 
 
 
آيا شروع ناگهاني مثلا 10,000 هزار ورودي گوگل و قطع ناگهاني آن، تاثير منفي دارد؟
 
خير! اگر با نام برندتان همراه با كلمات كليدي و برند دار باشد مانند: (افزايش ورودي گوگل شيك رنك) كاملا طبيعي است.
 
 

اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ديتيل طراحي و اجراي نما است.