معرفی جامع دستگاه های حضور و غیاب

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۴۴:۴۴
دانشجوی معماری
نظرات (0)

این دستگاه قابلیت ثبت تردد را با استفاده از حسگر اثر انگشت ثبت می کند که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است تا حدی که زیر 1 ثانیه عملیات خواندن اثر انگشت را انجام می دهد. ✨برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید 🤙🏻 . این نوع دستگاه حضور و غیاب مجهز به کارتخوان بدون تماس میباشد. دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل کارابان مدل KTA-1700 مجهز به کارت خوان بدون تماس RFID با فرکانس 125KHz و صفحه نمایش 3 اینچی می باشد. یعنی چنانچه مدرسه دارای دو شیفت صبح و عصر باشد، تنها یک سیستم کافی است که برای ساعات ورود، خروج و تاخیر و غیبت هر دوشیفت بدون تداخل در دیگری برنامه ریزی گردد. یکی از مؤثرترین موارد برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی انسانی، داشتن اطلاعات کافی است. تکنولوژی همچنان به پیشرفت با ارائه محصولات بیشتر برای نرم افزارهای تحت وب که در محیط ابری کار می کنند عمل می نماید.

برنامه حضور و غیاب

داشبورد نرم افزار حضور غیاب تحت وب ویسمن مجموعه ای کامل از امکاناتی که مورد نیاز مدیر سامانه هست را به سادگی در اختیار وی قرار می دهد. به این ترتیب که ، مشخص می کنند سیستم چه بهره و مورد استفاده ای دارد و بهره وران چه افراد و یا سازمان هایی می باشند. این امر فرایند کاری را سهل تر می سازد. اگر چه به نظر می رسد انسان چهره را در صحنه های شلوغ نسبتا آسان تشخیص می دهد، اما تشخیص چهره با دستگاه به دلایل مختلفی مشکل تر می باشد. 240)تمام رنگی تعبیه کرده است که هنرنمایی منحصر بفردش خصوصا در حین عملیات تشخیص چهره بیشتر به چشم می آید . پروژه موبایل اطلس در دو پلتفرم Android و IOS پیاده سازی شده است. سما توسط Xamarin پیاده سازی شده است. دستگاه اسکنر اثر انگشت (Fingerprint Scanner) یک وسیله و ریدر اثر انگشت خوان است که با اسکن اثر انگشت و کد گذاری آن و ارسال به کامپیوتر ، در اشکال دو بعدی و یا سه بعدی قابل پردازش خواهد بود. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی تیک تاک با مدل های مختلف از سنسور اثر انگشت نوری ضد خش فوق العاده قوی استفاده می کنند که اثر انگشت را در کمتر از 1 ثانیه اسکن می کند.



    • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)



    • 6- سنسور تشخیص فرکانس رادیویی (RF)



    • دارای امکان ماژول مانیتورینگ



    • اولین ساعت حضور و غیاب کاملا فارسی PW 1000




نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان و پرسنل در سالهای اخیر بحث هوشمندسازی مدارس ، به امری برجسته و مورد توجه مدیران و نیز والدین دانش آموزان تبدیل گشته است. کارفرمایان نیازمند نرم افزار ردیابی زمان قابل اعتماد برای ثبت دقیق ساعات کاری و حذف خطای انسانی هستند. پرداخت ها و مدیریت پروژه به ساعات کاری وابسه است. ردیابی زمان کارکنان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ضروری است. مدارک معتبر بین بخش های مختلف برای جلوگیری از مشکلات ضروری است. دو مولفه مهم در کسب رضایت مشتری در فروش هر محصولی، عبارت است از کیفیت محصول و کیفیت خدمات پس از فروش (پشتیبانی محصول) . هنگامی که محصول تعیین می کند که تمرکز خودکار فعال شود، چهارچوب تشخیص چهره به رنگ سفید در می آید. کلیه محصولات این شرکت دارای خدمات گارانتی ( 1 یا 2 ساله ) و خدمات پشتیبانی 10 ساله می باشند که برای هر محصول برگه گارانتی در اختیار استفاده کننده قرار می گیرد. بخش نرم افزاری تعبیه شده در این گوشی با استفاده از دوربین سلفی دستگاه اقدام به ثبت عکس هایی از چهره ی کاربر می کند.

توصیه می شود جهت سهولت در کاربرد نرم افزار، محدوده کاری را مضربی از 24 انتخاب نمایید. امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه . 22. امکان تعریف محدودیت برای فیلدهایی که بر اساس تعریف حالت مجاز یا غیرمجاز و یا محدودیت کف و سقف دارند. با استفاده از منوی نقش ها، می توانید چنین نقشی را تعریف نمایید و با استفاده از گزینه ی انتساب آن را به کارمندان منتسب نمایید. معمولا دستگاه کارتی برای شرکتهایی که امکان جابجایی کارت توسط کارمندان وجود ندارد و این مورد توسط حراست کنترل می شود، استفاده می شود. برای اجرای اپلیکیشن در دستگاه ها فقط دسترسی به شبکه و اینترنت مورد نیاز می باشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. دستگاه حضور و غیاب P160 با قابلیت شناسایی کف دست , اثرانگشتی می باشد همراه با ترمینال کنترل دسترسی که می تواند با قفل الکتریکی شخص ثالث، سنسور درب، دکمه خروج و غیره ارتباط برقرار کند. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید.

بنابراین لازم است سیستم های حضور و غیاب را بر اساس اهداف خاص ارزیابی کنیم. برای یک کاربر بسیار خسته کننده است که به دلیل وجود کمی رطوبت و یا آلودگی در دست­هایش قادر به عبور از سیستم­های تایید هویت نباشد. به کار گرفتن نرم افزار بر سرورهای چندگانه دلیل دومی است که نرم افزارهای تحت وب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. استفاده از این دستگاه ها و نرم افزارها به گونه ای است که امروزه دستگاه حضور و غیاب اساسا تبدیل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. در بحث حضور و غیاب باشگاهی نکته ی اولی که وجود دارد این است که نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه یک جلسه را کم کند. لازم به ذکر است که نسخه رایگان نرم افزار حضورو غیاب که حدود 95 درصد امکانات نسخه پیشرفته را دارد به همراه دستگاه های حضور و غیاب برای شما مشتریان گرامی ارسال می گردد. لازم به ذکر است فعالسازی کلیدهای ویژه از طریق منوی تنظیمات پیشرفته، قسمت کلیدهای پیشرفته امکان پذیر می باشد. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. امروزه قیمت دستگاه حضور و غیاب در بازار ایران از 500 هزار تومان شروع شده و تا حدود 3 میلیون 500 هزار تومان هم میرسد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.