طراحی نما به سبک مدرن

۵ بهمن ۱۳۹۸
۰۶:۲۷:۱۳
دانشجوی معماری
نظرات (0)

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در طراحی نما باید به نحوه طراحی این پنجره ها ، محل قرارگیری و ریتم آن ها توجه کرد و پنجره ها را در مکان درست در نما قرار داد تا تاثیر خود را بر نمای ساختمان اعمال کنند. مشتری ها هم چنین می توانند با مراجعه کردن به این سایت ها خرید های خود را انجام دهند و از آن ها استفاده کنند. 3. توجه به بافت منطقه در طراحی نمای ساختمان یکی از الزامات است مثلا در برخی مناطق شاهد یک ساختمان آجری در کنار یک ساختمان سنگی و … هستیم که هیچ گونه تناسبی با هم ندارند. نمای جانبی این ساختمان مسکونی نسبتا بسته می باشد که تنها در نقاط خاصی از پنجره به عنوان یک پوسته شکسته استفاده شده است. در طراحی نما ، به حریم شخصی توجه کنید و درونگرایی را در نظر بگیرید و از ایجاد نماهای برونگرا که موجب به خطر افتادن حریم شخصی افراد می شوند ، پرهیز کنید. ۳- ایجاد طاق و گنبد در نمای اصلی ساختمان نیز از جمله ویژگی های اصلی نمای رومی است که یاد آور معابد رومی است. نمای ساختمان یکی از مهمترین قسمت های طراحی است زیرا رابط بین دو فضای داخلی و خارجی در ساختمان است که وظیفه حفاظت محیط داخل از محیط بیرون را دارد و در واقع چهره ساختمان است.

اجرا نما سنگ

 

یکی از بخش های نما را به عنوان نقطه شاخص آن در نظر بگیرید و طراحی متفاوتی برای آن انجام دهید تا بخش مورد نظر در مرکز توجه قرار گیرد. توجه به سبک جدیدی از طراحی که با متریال های مختلف و متنوعی انجام میگیرد، امروزه بیشتر در کانون توجه طراحی نما قرار دارد. نما مدرن ; شامل کاربری های مختلفی میشود ; و طیف وسیعی از انواع متریال ها را میتوان در طراحی و اجرای نمای مدرن استفاده کرد. در بخش طراحی نمای مدرن ، آیتم های مورد استفاده طیف گسترده ای از کانسپت های طراحی معماری را در بر خواهد داشت. مقیاس ، جو و انعطاف پذیری و اندازه فضاها ، در طراحی معماری مهد کودک نقش اصلی را در شکل گیری عاطفی و شناختی کودکان ایفا میکند. فصل اول این مجموعه مروری بر اصول طراحی سایت پلان و بررسی حدود اربعه (چهار بر پلان) همسایگی های پلان اصلی با مجاورتهای موجود جهت آنالیز ارتفاع نما و ضوابط بازشوها در طراحی نمای ساختمان میباشد. اجرای نما به روش خشک یا بدون ملات چندسالیست که در کشور ما رواج یافته است. وب سایت خانه طرح: اولین جلوه بصری هر ساختمان نمای خارجی آن است بنابراین بهتر است طراحی نمای ساختمان به صورت اصولی طراحی شود.

  • قیمت: 9500 تومان
  • مقاومت مکانیکی بالا نسبت به وزن
  • مقاومت کم در برابر ضربه و تغییر شکل سریع
  • 10 روز پیش
  • کرتین وال یکپارچه یا یونیتایز
  • سطح یکنواخت شیشه در نما
  • آزمایشگاه ها

در ادامه با ما همراه باشید تا با طراحی و اجرای نما بطور اصولی آشنا شوید. از خصوصیات متریال فیبر سیمان غیر قابل اشتعال بودن، مقاومت در برابر بارندگی و ارائه پوسته نما با بافت های متنوع و رنگ های گوناگون می باشد. متریال فیبر سیمان متشکل از موادی همچون سلولز، سیمان و مواد معدنی می باشد که در مکان های پرنور قابل اجرا است. عامل مهم دوم در انتخاب نوع متریال نما مسئله قیمت و هزینه های تمام شده است. مهمترین عامل در انتخاب جنس نما در نظر گرفتن دوام و طول عمر نما است. نمای ساختمان ویلایی یک طبقه مدرن و مینیمال که با مصالح سبک ساخته شده است. نمونه بعدی آب نماهای مدرن که به شما پیشنهاد می شود، مجموعه ای از صفحات عمودی متوالی هستند که در ترکیب با یک سکوی سنگی قرار گرفته اند. این بنا نمونه توازن در ترکیب معماری “جدید” و “قدیم” در بستر بنا های تاریخی مانند Concordia Design و Haven می باشد. آجر به عنوان یک عنصر زیبا و قابل انعطاف در دستان مهندس معمار موجب خلق آثاری زیبا و ماندگار در هر معماری شده و روح اصالت و زندگی را به ساختمان امروزی میدهد. اجر نسوز و نما خوشنامآجر به عنوان یک عنصر تزیینی کارایی آن را دارد که با تمامی عناصر تشکیل دهندهٔ یک معماری بیامیزد یا بشکل یک عنصر مجرد تزیینی جلوه گری کند .

نمای این ساختمان از پنل های بلند یکپارچه تشکیل شده است که با قاب های فلزی متصل شده و دارای پنجره های چوبی با روکش لاک الکل می باشد. در هر کدام از مناطق کمیته نما روز بخصوصی تشکیل می شود به عنوان مثال در شهرداری منطقه ۱ کمیته نما در روزهای چهارشنبه هر هفته تشکیل می شود. قدم زدن های چوبی را به سمت یک صندلی راحت بین درختان بکشید. بعد از قرن 20 با سفر ناصر الدین شاه به فرنگ تصمیم گرفته شد که ایران از نماهای اروپایی الگو برداری کنند که قدم اول این تغییرات هم با ساختن خانه ها در حاشیه های خیابان ها صورت گرفت . بدان معنا که کاربر در تمامی مراحل طراحی متغییرهایی وابسته بهم را دنبال هم بیاورد که امکان تغییر پارامترها وجود داشته باشد، تا به یک حالت بهینه برسد. اجرای نمای بایرامیکس - https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86 - نمای بیرونی خانه تا حدی نیازمند تقارن و تعادل است و مهم نیست درب و پنجره به چه شکلی در خانه قرار می گیرد. گوشههای ساختمان چه وضعی دارد؟ شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد. قطعات عظیم سنگ در دست سنگ تراشان خبره تبدیل به اجزای مختلف ساختمان شدند و پس از طی هزاران سال ، استوار در برابر نیروهای مختلف محیطی برای نسل کنونی به ارمغان مانده اند .

قیمت اجرای نمای سیمان شسته

 

اگر شما این اطلاعات را تحسین می کنید و مطمئناً می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با اجرا نما خشک مهربانی دریافت کنید صفحه وب ما.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.