اجرای نمای خشک ساختمان، چه فایدهای داره؟

۱۸ دی ۱۳۹۸
۰۸:۳۵:۵۳
دانشجوی معماری
نظرات (0)

صندلی های لاجوردی زیبایی بصری خاصی را به قسمت نشیمن افزوده است. لابی همچنین تعدادی کارهای بصری را معرفی می کند . امروز قصد داریم نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده و پرکاربرد chief architect را به شما علاقمندان آموزش دهیم. اگر ساختمان شما مسکونی است و تقارن در بخش طراحی معماری را رعایت کرده اید بهترین سبک، سبک کلاسیک است. نورپردازی نمای خارجی ساختمان بخش بسیار مهمی از طراحی است چراکه تمام آنچه در نیمی از زمان شبانه روز یعنی شب ها دیده می شود وابسته به نحوه نورپردازی ساختمان است. بازسازی و طراحی نما ویلا مسکونی واقع در شهرک غرب ; که به درخواست کارفرما از متریال سنتی ; یعنی آجر استفاده شده و در بعضی نقاط از سنگ تراورتن و ورق فولادی نیز استفاده شده است. انواع و اقسام اتصال و پیچاندن ورق های مسی به یکدیگر جزو تکنیکهای منحصر به مس بوده که در سالیان دراز استفاده شده و معایب آن برطرف شده است. شرکت ایناب این افتخار را دارد که این متریال را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با اصول طراحی نما ساختمان های مسکونی و تجاری آشنا سازیم.

طراحی نما خلاقانه

 

فرم طرح نور و جزئیات تزئینی را در امتداد نصب ساختمان، مطابق با طرح کلی بنا اجرا میشود. نمای کرتین وال به گونه ای بصورت صنعتی ساخته میشود که بدلیل انعطاف پذیری ،استحکام زیادی دربرابر زلزله وعوامل محیطی تنش زا عملکرد بسیار خوبی دارد. ال ای دی به منبع نور اشاره دارد و یک نمونه کوچکتر از لامپهای پروژکتورهای مرسوم هستند که برای دیود نورافشان به کار گرفته میشود. پس هرچه نمای ساختمان باکیفیتتر باشد این حس را در مشتری القا میکنند که ساختمان با مصالح باکیفیتی ساختهشده است. همچنین زاویه و شدت تابش نیز در وال واشرها قابل تنظیم است. برای ایجاد نمای کاهگلی منزل یا ساختمان خود می توانید از کاهگل مدرن و یا مصنوعی استفاده کنید، کاهگل مدرن قابل استفاده در کلیه سطوح فلز، سنگ، گچ، سیمان است. معماری خانه مدرن ملبورن در خیابان «ملبورن» به گونهای قرار گرفتهاست که فرم مثلثی شکلی در نمای ساختمان ایجاد کردهاست. اینبار تیم معماری خانه طرح به سراغ پروژه ای رفت که به خاطر نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است . طراحی نما یک پروژه منحصر به فرد است که به خودی خود گستردگی زیادی داشته و نکات بسیاری را در بر می گیرد. مجتمع خوابگاهی شامل ۸۰۰ اتاق خواب که در جوار یک دانشگاه در این شهر از هندوستان واقع شده است.

کاهش هزینه ها: از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. لذا استفاده از ملات مناسب در فضاهایی که به نحوی مواد شیمیایی در آن جاری است از اهمیت زیادی برخوردار است. کلام آخر: اگر هنوز هم برای جایگزین کردن اجرای نمای خشک ساختمان به جای اجرای نما با ملات شک دارید، پیشنهاد میکنیم که حتما یک بار دیگر این مقاله را بخوانید. و در زمینه پوشش بام و نما موارد دیگری همچون مسیرهای آب باران، لوله های تهویه و غیره وجود دارد که معماران با استفاده از روکش ها این عوامل را یکپارچه و متصل و زیبا می کنند. یک نمای جذاب ارتباط مستقیمی با طراحی حجمی، فرم و پلان ویلا دارد. این مجموعه اقامتی، شامل ۵ ساختمان با نمای یک شکل است که به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در طراحی جدید که طراحان می بایست فضایی روشن، بزرگ و یکپارچه را طراحی میکردند، طرح مثلثی خطی و ریتیمیک را در نمای ساختمان به کار بردند. طرح جدید ،نور ورودی به ساختمان را کنترل می کند و بر زیبایی آن میافزاید. تفکیک فضای ورودی سواره و پیاده باید به وضوح انجام شود. نمای ساختمان به شکلی طراحی شده است که پنجره ها رو به فضای سبز باشد.



    • نمای طراحی شده برای دیدار با افق



    • روش نصب و مونتاژ این سیستم ساده تر است



    • اجرای سمنت برد طرح چوب کرکره ایی در محل بازشو پنجره



    • اسناد و مدارک پیمان



    • اجرای نمای ساختمان با استفاده از چسب



    • آلومینیوم کامپوزیت پانل جهت تبلیغات



    • مقایسه مقاومت حرارتی دیوار خارجی



    • کاهش هزینه

 



شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. تراس ها چشم اندازهای جدیدی نسبت به فضاهای بیرون برای ساختمان ایجاد می کند. مساله بسیار ساده است؛ برای آموزش طراحی باید طراحی کرد! کاربری ساختمان مهم است؛ در ساختمانهای مسکونی کوچک و یا بیمارستانها، نورپردازی نما مفهومی ندارد. همانطور که اشاره نمودیم، تلفیق سبک های صنعتی و مدرن در فضاهای با کاربری مسکونی، تجاری و اداری روز به روز در حال گسترش است. در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال میگردد. برای دیدن پاسخ همهی این سوالات از مجله دلتا دیدن کنید و با ما همراه باشید. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که هزینهای که برای طراحی یک نمای مناسب و بهینه میکنید در آینده به شما بر خواهد گشت و باعث نفع بردن شما میشود. معماری کلاسیک دوریک: کاملا رسمی با ساختمان های بلندی که از سطح زمین بالاتر هستند .

طراحی نما هتل

 

لازم به ذکر است ، دامنه فعالیت شرکت ، قبل از تاسیس ، به بیش از 19 سال با عنوان گروه صنعتی در زمینه اجرای نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشد . تولید: با انتخاب یکی از بهترین تولیدکنندگان پیشرو در صنعت نورپردازی معماری، در مورد کیفیت تجهیزات مرتبط، اطمینان لازم را به دست آورید. عرضه: تجهیزات مناسب با مقدار لازم محاسباتی، جهت نصب و استفاده فوری در محل آورده میشوند. پرهیز از بکارگیری مصالح برنده یا شکننده، در طبقات همکف و اول، در محدوده ای که در تماس فیزیکی با انسان قرار می گیرد. فروش اجرای نمای لوور در ایران توسط مراکزی انجام می شود که در زمینه نماسازی فعالیت دارند. ورقهای فلزی یا چوبی باضخامتهای مختلف در طرحها و رنگهای مختلف که اکثراً بهصورت مستطیلی شکل برای پوشش سقفهای شیروانی، پوشاندن فاصلهی بین سقف و بدنه ساختمان و اجرای نما لمبه به کار میرود. حرکت و موسیقی آب نه تنها آرامش بخش است، بلکه جلوه خاصی به پوشش فضای سبز اطراف خود هر چند اندک می دهد. ۳- استفاده از سیمان، عیبهای سطح دیوار را پوشش داده و نمای ساختمان را یکدست می کند. استفاده از تجهیزات نورپردازی نمای ساختمان باعث میشود که میزان روشنایی بنا بالاتر از روشنایی محیط باشد. این اصطلاح به قطعه ای اشاره دارد که به صورت نواری باریک و از تعداد چندین لامپ تشکیل شده است.

اجرای آبنما حیاط

 

همانطور که در تصاویر می بینید، روی هر پنجره، یک فرم وجود دارد که هم حجم خاصی دارد و هم جلوی تابش مستقیم نور خورشید گرفته می شود. طراحی نما یکی از اهداف اصلی در اجرای این ساختمان بود که در وضعیت نامساعدی قرار داشت. چگونه پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , طراحی نما مدرن رندر و 3d را با موبایل دانلود کنیم. سازه ی اجرا شده در این پروژه سازه بتنی است.این طراحی شامل طبقات زیرزمین،همکف و اول می باشد. بر حسب نوع پروژه و ساختمان، تعداد و توان لامپها تعیین میشوند. در طراحی نمای ویلایی مانند ساختمان های دیگر می توان به سبک های گوناگون معماری اشاره کرد. برای درزگیری و آب بندی نمای فریم لس از چسب های مختلف مانند پلی اورتان استفاده می شود. عملکرد، تعمیر و نگهداری، عمر مفید و هزینه های بازیابی از بازیافت، عوامل موثر بر هزینه های مصالح مختلف مورد استفاده در ساختمان هستند. چوب کاج در اکثر کشورها، چوبی زیبا و مقرون به صرفه محسوب میشود چراکه صرف نظر از قیمت اولیه هزینه نگهداری آن در طول عمر ساختمان نیز پایین است. نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون این خانه، استفاده از رنگ های شاد و متضاد است. واضح است به راحتی می توان از ایده ها و طرح های نمای ساختمان ایرانی استفاده کرده.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.