تحقیق روش اجرا و متره نمای سنگ خشک

۱۸ دی ۱۳۹۸
۰۲:۴۴:۱۱
دانشجوی معماری
نظرات (0)

به دلیل فرسایش ملاط پشت سنگ، سنگ از ملاط جداشده و سقوط میکند علت اصلی فرسایش ملاط، بارانهای اسیدی است که آب به پشت سنگ نفوذ کرده و باعث انبساط و انقباض ملاط میشود. پس ملاط سنگ جداشده و باعث ریزش سنگ میشود. قرارداد حاضر پس از امضای طرفین باید به امضای داور نیز برسد. هرگونه اختلاف در اجرای این قرارداد ابتدا از طریق مذاکره طرفین یا نمایندگان آنها حل و فصل میگردد. طرفین قرارداد موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان را بعنوان داور مرضی الطرفین انتخاب نمودند. همه ما میدانیم که ریزش یکتکه سنگ از نما چه عواقب و خطراتی را دارد و بهتر است که قبل از وقوع حادثه کلیه سنگهای نما را پیچ و رولپلاک کرد. 6-17 -در صورت وقوع حادثه برای پرسنل پیمانکار ، پیمانکار مسوولیت تهیه ، تکمیل و امضاء فرم گزارشات حادثه وزارت کار و همچنین کلیه جنبه های مالی و حقوقی آن را بعهده خواهد داشت. 6-15- پیمانکار حق واگذاری کار به غیر را ندارد و در صورت اثبات چنین سندی ، کارفرما حق هرگونه اقدام را به هر شکل و به صورت تام الاختیار خواهد داشت .

  1. مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  2. طراحی اتصال مصالح به سازه ساختمان
  3. آزمایشگاه ها
  4. 8 ماه پیش

از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بلافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. اجرای نمای آجری ، اجرای نمای ، نمای آجری ، اجر نما ، نمای ساختمان 7-2 - پرداخت مبلغ انجام کار که پس از اتمام عملیات و تایید قابل پرداخت می باشد. نکته قابل توجهی را که باید در نظر بگیرید این است که در هنگام ایجاد این لایه ها پیشنهاد می کنیم از دستگاه های شات کریت استفاده کنید. سطوح رنگی و ملامینه لایه نهایی ( اچ پی ال با طرح های گوناگون رنگی و طرح چوب) را پوشش می دهند. اگر چه تعدادی از روشهای نصب نسبت به بقیه از قیمت بالاتری برخوردار هستند امّا به علّت تکنولوژی بهینهای که در این روشها به کار میرود، هزینههای نگهداری وتعمیر را به نحو ارزندهای برای شما کاهش میدهند. همانقدر که زیبایی و خلاقانه بودن نما از اهمیت برخوردار است اجرای اصولی نما نیز جایگاه ویژهای دارد. زیبایی ظاهر و جدارهی خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اجرای نما سنتی

 

در واقع خصوصیات اصلی و مناسب این متریال سبب شده است تا به یکی از بهترین مصالح جهت پوشش نما تبدیل شود. اجرای نما بدون داربست یکی از راههای مناسب در جهت ایمنسازی نما است. بیش از 90 درصد طراحی نما های انجام شده، یا توسط دفتر راستا اجرا شده است و یا دفتر راستا به عنوان ناظر بر اجرای طرح ایفای نقش نموده است. سنگ زیبایی نهفته در دل طبیعت را در خود دارد و کسی که سنگ را به عنوان یک محصول طبیعی انتخاب میکند، باید بازی رنگ و طرح آن را نیز بپذیرد. برای رنگ کردن پانل ها از سیستمهای بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. اجرای رنگ نما نسبت به دیگر مصالح مورد استفاده در ساختمان، سرعت کار و انجام بیشتری داشته و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

مزیت این ورقها نسبت به سنگ بسیار بیشتر است. گروه کاهگل شهرنگ با چند سابقه و تجربه کاری و نیز با کادر مجرب در زمینه اجرا و فروش کاهگل مصنوعی (مدرن) و طبیعی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز در هر شهری از ایران است. رزین کاری سنگ نما به طور معمول جهت بالا بردن دوام ساختمان خود فرد بوده است و یک هزینه اضافی نمی تواند باشد. 8-6- عدم پیشرفت کار متناسب با مقدار کاری که بایستی مطابق برنامه زمانبندی انجام شود . در این نما پانل های پیش ساخته ای وجود دارد که باعث می شوذ بدون نیاز بستن داربست توسط کارگران انجام شود به همین دلیل امنیت و ایمنی بودن این نما متناسب تر بنظر می رسد. به همین دلیل از نظر علم معماری و زیبایی شناسی بهتر است که در نماهای کلاسیک از چوب استفاده نشود ولی میتوان به راحتی در نماهای مدرن و سبک مدرن نما از چوب استفاده بهینه را برد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.