طراحی نما در اصفهان

۲۸ دی ۱۳۹۸
۰۱:۲۸:۵۱
دانشجوی معماری
نظرات (0)

ممکن است شما طراحی نمای رومی، طراحی نمای مدرن و یا طراحی نمای کلاسیک را دوست داشته باشید. مقدمه : همه ما دوست داریم در شهری زیبا و مدرن زندگی کنیم. این نوع طراحی، باعث می شود تا بیننده قسمت اجاق گاز را جدا از دیگر تزئینات آشپزخانه نبیند و همه را با هم و مرتبط به هم بداند. علاوه بر این موارد مبلمان و وسایل با اندازه بزرگ و نسبتاً حجیم، سقفهای بلند و همچنین به کار بردن آجر و انواع کاشیها از دیگر ویژگیهای سبک مدیترانهای در دکوراسیون داخلی است. اگر متریال مورد استفاده شما سنگ و آجر است می توانید از درب های ساده تر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اجرای پوشش یا رنگ نمای ساختمان به راحتی اجرای رنگ داخل ( نقاشی داخل ساختمان) نمی باشد و لذا سعی کنید در انتخاب آن با مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه ، صحیح عمل نمائید . شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید.

اجرای نمای تراکوتا

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. مصالح و متریالی را انتخاب کنید که با دوام بوده و عمر مناسبی داشته باشند. سعی کنید در طراحی نمای ویلایی به محیط و طبیعت اطراف توجه کنید و سبک، مصالح و رنگها را در تعامل با محیط انتخاب نمایید و نه در تقابل با آن. نقشه دارای دو طبقه پارکینگ و همکف است .برای طبقه همکف سه خواب در نظر گرفته شده و مصالح به کار رفته در آن مصالح بنایی است.برای مشاهده نما زیبای این پلان اینجا کلیک کنید . حس سبکی در این نوع ویلاها کاملا واضح و ملموس است و این امر با انتخاب صحیح مصالح و رنگها اتفاق میافتد. پس هر معمار در طراحیهای از سبکی که میپسندد استفاده میکند اما نکته مهم این است که نظر کارفرما و صاحبملک نیز تعیینکننده است. در دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک یا سنتی غالباً به سبکی گفته میشود که نمودی از سبک کلاسیک اروپایی است و در آن مبلمان سنگین و حجیم و جزییات جایگاه ویژهای دارند. به ترکیب ماتریس با الیاف از یک فاز (یا ماده تقویت کننده) زیر ۵ درصد کامپوزیت گفته میشود. وجود پنجره در یک نما ضرورت زیادی دارد. اما در طراحی معماری گذشته ایران کتیبه هایی از تخت جمشید و همچنین سرستون هایی که در آن دیده می شود.، در طرح های رومی نیز وجود دارد.

فقط باید دقت داشته باشید نوع و متریال درب هایی که انتخاب می کنید هماهنگ با طراحی نما در ساختمان باشد. این شمایید که می توانید هر نوع دربی را برای ورودی و پارکینگ ساختمان خود انتخاب کنید. برای انتخاب نوع درب ورودی و پارکینگ کاملاً اختیار با شماست. رنگ درب ها باید کاملاً هماهنگ با طراحی نما باشد. در این مرحله کلیه قطعات با رعایت ضوابط خاص روی سازه نصب می گردد. تیم طراحان ظرفیت پارکینگ را با توجه به تقسیم بندی فضا نسبت به مساحت ساختمان و بر اساس ضوابط تعداد پارکینگ برای اتومبیل های بنزینی و الکتریکی در نظر گرفته اند. شما طبق ضوابط طراحی نما و مباحث مربوط به پارکینگ برای ورود یک اتومبیل حداقل به ۳ متر عرض در درب ورودی و برای ۲ اتومبیل به ۵/۴ متر عرض نیاز دارید. تیم معماران با یک استراتژی ساده در طراحی توانسته اند هم زیبایی بصری را در این منطقه خلق کنند و هم بخش بزرگی از میزان انرژی یک ساختمان را تامین کنند. در مرحله سوم ابعاد اندازه برداری شده توسط تقشه برداران به مهندسین طراح نما داده میشود تا با توجه به این ابعاد و شرایط کلی ساختمان و درخواستهای خریدار اقدام به طراحی پوسته بیرونی و اسکلت نما کنند.

  • پایین آمدن مصرف انرژی
  • عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای یا تمام فلزی
  • آلومینیوم کامپوزیت پانل جهت استفاده معماری
  • مکان پروژه : پنجاب، هند
  • امکان مشاهده محوطه یا حیاط مورد نظر خود، پس از طراحی
  • دکوراسیون مغازه لباس فروشی زنانه شیک و مدرن
  • 1- نصب میلگردهای آویز

به این صورت که دوستداران طبیعت می توانند در زمان گذر یا اقامت کوتاه مدت در این شهر، علاوه بر پارک ماشین های خود در این ساختمان، از شارژ رایگان این پارکینگ نیز استفاده کنند. این کار علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر در نمای یک ساختمان، باعث عایق کاری نمای ساختمان و یا ضد آب شدن آن می شود. اما روش دوم زمانی که شخص پلان را در یک دفتر طراحی دیگر آماده کرده و یا ساختمان او فاقد پلان نما هست.و بعد از مدتی فیل او یاد هندوستان میکند. اگر به نمای یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانهای شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین میرود. که این امر موجب نهادینه شدن خصوصیات پناهگاه به عنوان یک اقامتگاه موقت در ساختمان پارکینگ اتومبیل شده است. در تمام بدنه بنا این الگو ها به حرکت در آمده و در نهایت به سمت بالای ساختمان پارکینگ منتهی شده است. از آنجایی که تمام واحدهای این مجتمع مسکونی متعلق به اعضای یک خانواده است، طراحی داخلی نیزبا استفاده از یک طرح فیزیکی مشترک و خاص صورت گرفت. این امکان را برای ایجاد شخصیت و شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. پس از ایجاد شیار در پشت سرامیک ها، کلمپ ها با برجستگی های خود از طریق چسب داخل این شیارها محکم می شوند.در مرحله آخر، سرامیک ها به واسطه کلمپ ها روی ریل های زیرسازی پیچ می شوند. تا هیچ نقطهای از سطح نما بدون چسب باقی نمونه .

اجرای نمای رومی سیمانی

اگر هر نوع سؤالی در مورد مکان و بهترین راههای استفاده از طراحی نما تراورتن دارید ، می توانید با ما در سایت اینترنتی ما تماس بگیرید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.