نگین آذین پارت|آبنما|روف گاردن|طراحی ویلا|محوطه سازی

۲۵ دی ۱۳۹۸
۰۸:۴۴:۱۶
دانشجوی معماری
نظرات (0)

انتهای ساختمان چگونه به پایان می رسد؟ استفاده از شیشه علاوه بر زیبایی می تواند نور درون ساختمان را نیز تامین کند . آرک های بلند و قوس های آجری نمای ساختمان نوعی دوگانگی با هدف دعوت کنندگی دارد، و واژه زیبایی را با گردش مسیر کاربران از ورودی ساختمان تا بالکن ارگانیک سبز بر روی بام ادامه داده است. ساده ترین ورایج ترین انواع قوسها قوس نیم دایره کامل می باشدعلت رواج آن بدین علت است که در این قوسها نیروها سریع تر وبهتر به طور عمودی به دیوارهای همال منتقل میگردنند . کنیتکس دقیق ترین آزمون های بین المللی کنترل کیفیت را گذرانده است. عدم جذب رطوبت - کنیتکس آکریلیک از جذب رطوبت پایینی برخوردار است که این امر به عمر بیشتر نمای ساختمان و عدم ور آمدن نما چندین سال پس از اجرای نمای ساختمان بسیار کمک می نماید. نحوی اجرای نمای کنیتکس اکرولیک روغنی با کمک پمپ های هوا دستگاه های میکس و جای دهنده رنگ و پیستوله های ویژه و کنیتکس کار مجرب برای پاشش رنگ انجام می گیرد. برای اجرای کنیتکس میتوان از برس و رولر استفاده کرد اما به صورت استاندارد از فشار هوا که بوسیله پمپ باد تولید می شود برای اسپری (پاشش) استفاده می شود.

اجرای نمای تگری

به غیر از این تمهیدات، باید برای پیشگیری از یخ زدن پمپ ها، آن ها را در روزهای سرد سال از محلی که در آن نصب شده اند، جدا کرد تا دچار آسیب نشوند. باید توجه داشته باشیم که هیچوقت قیمت مصالح را به مرغوبیت و کیفیت آنها ترجیح ندهیم و کیفیت را فدای کاهش هزینه ها نکنیم چون ترمیم و بازسازی نما بهمراتب هزینه های بیشتری دارد. از این مصالح برای سایه بان پنجره ها و بالکن ها و جلوگیری از دید به داخل بنا استفاده می شود. توجه به این مورد در نما و استفاده از این اصول سبب می شود که ریتم و تناسب موجود در نما کم تر دیده شود و این نقطه به عنوان مرکز دید بیشتر مورد توجه می باشد. البته این نوع نماها از دید برخی از افراد صرف هزینه بیهوده است اما از دید عده ای دیگر افراد بسیار جالب و جذاب است و از آن استقبال می کنند. البته باید بدانید که با استفاده از این روش ها می تواند علاوه بر خرید های خود از قیمت نما شیروانی ایزوگام هم مطلع گردید چرا که دانستن قیمت نما شیروانی ایزوگام قبل از خرید بسیار مهم می باشد. آجرهای مصرفی باید فاقد هرگونه ترک خوردگی ، شوره زدگی و آلودگی شیمیایی باشند. در این عملیات از بخار به عنوان غشایی برای ممانعت از ترک خوردگی چوب استفاده می گردد. همچنین بخار باعث تسهیل تغییرات شیمیایی صورت گرفته در چوب می گردد.

  • عدم نیاز به کارگر حرفه¬ای جهت نصب
  • فایل تمرینی : دارد
  • سنگ کاری،
  • انواع سنگ های ساختمانی
  • چند نوع نمای لوور داریم؟
  • 6-1-2 حمل و نقل و نگهداری
  • آجرنمای قرمز

کنیتکس می تواند روی هر سطحی استفاده شود و همین امر باعث می شود به جای سنگ نمای ساختمان را با کنتیکس پوشش دهید. استفاده از ترمووود در کنار سنگ یا آجر، نمایی دلنشین و چشمنواز ایجاد میکنند که یادآور حال و هوای خانههای سنتی ایرانی هستند. مواد به کار رفته در ساخت کنیتکس آتش زا بوده و در صورت قرار گیری در معرض آتش به راحتی شعله ور می شوند و آتش سوزی را تشدید میکنند. سرامیک های استراکچردار نیز در این گروه قرار می گیرند. کنیتکس گروه ساختمانی سیب خاص، با ضخامت چندبرابر نسبت به انواع مشابه موجود در بازار می باشد. این برج مسکونی با نمای قوس دار واقع در شهر سیدنی، استرالیا توسط گروه معماری Koichi Takada طراحی و به اجرا رسیده است. ساختمان کمان سیدنی اولین پروژه مسکونی بلند پروازانه با تلفیق فضای سنتی و مدرن در مقیاسی بزرگ است. در این بخش به بررسی خانه ای مسکونی پرداختیم که بر اساس تلفیق سبک های مدرن و روستیک دیزاین شده است. تیم معماران با مطالعه و بررسی ماهیت ساختمان های بندر سیدنی و طیف آجر کاری این شهر، نمای این ساختمان را با استفاده از متریال آجر و قوس دار طراحی نموده اند. عدم نیاز به گچ کاری - کنیتکس آکریلیک به طور مستقیم بر روی سطح قابل اجرا بوده و نیازی به گچ کاری سطح نخواهد بود. متریال اگر از برندهای وارداتی انتخاب شود، قطعا هزینه اجرا به مراتب بالاتر خواهد رفت.

اجرای نورپردازی نمای ساختمان

بهترین متریال ها و زیباترین رنگ ها الزاما نمای خوبی نخواهند ساخت، مگر این که در نحوه ترکیب و طراحی آن ها دقت کافی به خرج داده شود. قیمت ها بر اساس نوع متریال مورد استفاده در نما است و انواع نما را شامل می شود. ترکیبات : انواع رزینهای کو پلیمر، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدهای مختلف، آب، بی کربنات کلسیم در مش های بالا، پرلایت، فرمالین، آمونیاک ضد رویه، ضد قارچ و. همچنین دارای مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگیهای قارچی، آلودگیهای میکروبی، اشتعال و به مدت 10 تا15 سال تضمین و 100 % قابل شستشو می باشد. پس از چسباندن مصالح به بدنه باید درزگیری انجام شود تا آب به سطح زیرین نفوذ نکند. در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد. در حالی که طراحی نما مدرن - fa.wikipedia.org - نیازی به تقارن پوسته ی زیرین ندارد. دیوار پشت بند در طراحی بنا، دیوار حائل محسوب می شود و ابعاد سنگ باید به نحوی باشند که برای اتصال نما نیازی به سازه اضافی نبوده و تنها به یک دیوار بنایی برای پشت بند کافی باشد. در ادامه به بیان تفصیلی مواردی که باید در مراحل اجرای نمای ترمووود رعایت شود میپردازیم.

طراحی نمای ساختمان های مسکونی

در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل اجرای نمای ترمووود آشنا شوید. شما می توانید تنها با تغییر جهت نشستن ترمووود یک بافت متفاوت ایجاد نمایید. کنیتکس ها نوعی پوشش شیمیایی می باشند که به غیر از ترکیبات موجود در رنگ های ساختمانی موادی به آنها اضافه میشوند تا ظاهری نا صاف و بافت دار (textured) داشته باشند. این محصول با وزن بسیار کم و خاصیت ضد آب ، قابلیت انعطاف پذیری زیادی داشته و با تنوع رنگ و سادگی خاص خود در بسیاری از پروژههای ساختمانی مورد استفاده قرا گرفته است. حال با توجه به وضعیت فعلی این پرسش ها در ذهن پژوهشگر شکل می گیرد: که چگونه است که ما، فارغ از تاریخ و آنچه هنوز هم -هرچند بسیار ناچیز- بهعنوان معماری بومی شناخته میشود و در دنیا به وجود حتی پوسته مینیمال آن (فاسادیسم) در جهت خاطرهانگیری فضای شهری میبالند، به یکباره به انگارههای پیش از میلاد مغربزمین و شیوههای کلوسئوموار آن روی آوردهایم؟ عایقکاری حرارتی و صوتی در این روش امکانپذیر است؛ روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست! در این حالت خشک شدن چوب صورت می­گیرد. نمای بیرونی این هتل تلفیقی از معماری به کار رفته در کاخ های فرانسوی و آسمان خراش های آمریکا است.

برای کسانی که تقریباً هرگونه سؤالی در مورد مکان و همچنین نحوه اشتغال قیمت طراحی نما تهران شما دارند ، احتمالاً می توانید از طریق وب سایت ما به ما ایمیل دهید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.