سایت تخصصی معماری و عمرانی مهندسی ساز اجرای نمای رومی

۲۴ دی ۱۳۹۸
۰۲:۴۴:۱۱
دانشجوی معماری
نظرات (0)

اتلاف و مصرف زیاد انرژی: در نمای شیشهای به دلیل تبادل حرارت بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و نیاز به مصرف زیاد انرژی خواهد بود. احتیاط به هنگام آجرچینی، به منظور کاهش ریزش ملات از مسائل مهم در اجرا است. طراحی نما حیاط (https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86) منظور از فریم لس نمای ساختمان های است که قابلیت های مختلفی را دارا می باشد. در این حالت فرد وارد شونده به ساختمان فقطیک راه باریک کنار دیوار برایش باقی میماند. به طوری که با سایر درزهای ملات قائم در دیوار نمای آجری مطابقت داشته باشد. روش فریم لس (frameless) به این صورت است که ابتدا زیرسازی سطح نمای ساختمان به صورت شبکه ای انجام می شود و سپس پروفیل های آلومینیومی فریم دار روی این شبکه زیرسازی نصب می شوند. فریم نگهدارنده شیشه از خارج، بسیار با ظرافت دیده میشود و سطح بصری یکنواختی از شیشه میدهد. در ساختمانسازی، در واقع نما جلوه ساختمان و مهمترین حالتی است که طراح یا مالک ساختمان از آنچه درون ذهن خودش میگذرد، به فضای بیرون ارائه میدهد. در صورتی که از کارشناسان مجموعه ما مشاوره بخواهید، پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری آن، لیستی از نما های پیشنهادی به شما ارائه خواهد شد. سیستم فریم لس دارای فریمی است که از پشت شیشه را قاب کرده و روی لامل بواسطه لقمه های آلومینیومی مخصوص متحرک نگه داشته می شود و از خارج ساختمان تنها ژوین هایی مابین شیشه ها دیده خواهد شد .

  • عدم استفاده از تکههای آجر در پشت سنگها همراه با دوغاب
  • مزایای استفاده از کامپوزیت های لانه زنبوری
  • تماس تلفنی ( ۰۲۱۲۲۸۸۸۰۵۳)
  • حجم مجموعه: 319MB
  • تنظیمات بک گراند و محیط
  • نمایندگی انحصاری کامپوزیت آلومینیوم
  • طراحی نمای رومی ساختمان های ویلایی
  • سبک آتی برای نمای ساختمان UFO

ـ طراحی و اجرای نمای کامپوزیت پانل آلومینیومی ،ساندویچ پانل. طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان ، ترکیبی ، کامپوزیت پانل آلومینیومی و سنگ . نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن با ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازه و لاستیک های آب بندی و هوابندی و اتصالات نصب می باشد. در این روش جهت عایق کاری از لاستیک های عایق بندی EPDM و چسب های سیلیکون مهندسی استفاده می شود. ـ طراحی و خدمات مهندسی معماری ـ خدمات نقشه برداری ـ فاز 1 معماری ـ فاز 2 معماری - معماری داخلی و ارائه خدمات CNC . ـ خدمات نقشه برداری ، برداشت از بیلت نمای ساختمان و داخل ساختمان. عایقکاری حرارتی و صوتی در این روش امکانپذیر است؛ روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست! در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع اجرای نمای ساختمان شما را در انتخاب روش مناسب راهنمایی کنیم. در این بخش قصد معرفی ساختمان ۵ طبقه ای را داریم که از این قاعده مستثنی است . امروز سیتاک قصد دارد در مورد طراحی نما ترکیبی یا طراحی نما مدرن با شما صحبت کند. سیتاک دارای یک تیم متخصص و فنی در طراحی نما است و از مرحله مشاوره تا اجرا در کنار شماست.

طراحی نما ویلایی دوبلکس

نمای خانه یک عامل مهم دکوراسیونی است تا خانه را چشمنواز کند، همان عاملی که گاهی سبب میشود جلوی یکخانه بایستید و به آن خیره شوید. طراحی نما در ساختمان شما از جنبه های زیادی دارای اهمیت است و یکی از آن جنبه ها بحث جذب مخاطب است. به این ترتیب، قاب نمای فریم لس (frameless) روی لامل های نمای شیشه ای نصب می شوند و شیشه ها ثابت می شوند. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که جزییات نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل (Face Cap ) می باشد . نمای شیشه ای فریم لس نوعی شیشه دو جداره است که در آن یکی از لایه ها بزرگتر از لایه دیگر است و یکپارچگی و زیبایی شیشه های فریم لس موجب استفاده روزافزون آن در ساختمان های مدرن گردیده است. 40 با دقت شبکه بندی گردیده و سپس فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد. رمز موفقیت اجرای نماهای ماندگار در ظرافت و دقت عمل مجریان نما است. در طراحی و اجرای نمای ساختمان از نوع فریم لس، باید به پارامترهای مؤثر در طراحی این نوع نما دقت کرد. این نوع قطب نماها در دوربینهای دو چشمی نظامی، تانکها، نفربرها و حتی در ساختمان برخی خودروهای پیشرفته نیز به کار میرود. در داخل ساختمان نماها بیشتر خصوصی هستند و نماهایی که در سمت کوچه و رو به بافت شهر هستند، عمومیترند؛ بنابراین طراحی و اجرای نمای ساختمان نمود اجتماعی داشته و از جهت دیگر وجهه ساکنان را مشخص میکنند.

به این معنا که ما می تونیم نمایی که مدنظرمان هست رو به صورت متریال به نرم افزار بشناسونیم و این کار کاریه که همه ی نرم افزارهای طراحی به راحتی و به این سرعت انجام نمیدهند. اغلب درب و پنجره های ساخته شده از فریم لس دارای دکمه لمسی هستند که از طریق آن به راحتی در و پنجره باز می شوند. در برابر حرارت سیگار مقاوم است و اثری از آن باقی نمی ماند . البته رنگ سطح مورد نظر را هیچ وقت تغییر نمی دهد. در این سطح عملکرد، علیرغم خرابیهای قابل توجه و هزینه بر نمای خارجی، احتمال جداشدگی و سقوط این اجزاء به داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. در این واحد رنگ های پودری را روی کل سطح می ریزند. برای مشاهده کل آبجکت ها میتوانید کاتالوگ را دانلود کنید. هر یک از فریم ها میتواند به صورت مستقل در برابر زلزله عمل میکند. جلوههای منحصربه فرد روشنایی میتواند جلوهای سه بعدی ایجاد کند، به ساختمانها شخصیت دهد و آنها را در چشم انداز شهری به عنوان جاذبههایی پرطرفدار تبدیل کند. در پروژه های معماری که در سال های اخیر در ایران به اجرا در آمده است، ما می توانیم تمایل به تفسیر کشیدن مجدد تاریخ را مشاهده کنیم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.