اجرای نمای کلاسیک،مدرن و نمای رومی

۲۴ دی ۱۳۹۸
۱۱:۲۵:۲۷
دانشجوی معماری
نظرات (0)

اجرای نمای ساختمان باید توسطِ معماران حرفه ای در طراحی و ساخت صورت بگیرد. سرامیک نما طرح تراورتن در سال های اخیر با مدل های جذاب خود توانسته نظر خانه دارها و معماران بسیاری را متوجه خود نماید. مثلا اگر از طبقه ی بالای ویلای خود به تماشای باغ و حیاط تان بنشینید متوجه هارمونی و طراحی خاص شوید. کار پنج طراح، هفت طبقه از ساختار مخلوط استفاده از فضاهای خرده فروشی زمین و ظرفیت 800 وسیله نقلیه را شامل خواهد شد. این پروژه دارای 5 ظبقه مسکونی و 2 طبقه مشاعات می باشد. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . 1. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. آجر به خاطر داشتن خاصیت مدولار از کار های نئوکلاسیک ایرانی تا کار های پارامتریک و امروزی بازه ی استفاده دارد. معماری ایرانی از دیرباز، ریشه در فرهنگ فارسی دارد. اگر نگاهی به تاریخ کوتاه ایران در روزگاران بسیار دور بیندازیم شاهد تخت جمشید خواهیم بود که متناسب با فرهنگ ایرانی ساخته شده بود . طراحی یک نما می تواند معرف شخصیت و فرهنگ مالک باشد و یا معرف موقعیت مکانی و نوع کاربری ملک باشد. اگر نگاهی به تاریخچه معماری ایران در روزگاران بسیار دور بیندازیم شاهد تخت جمشید خواهیم بود که متناسب با فرهنگ ایرانیان ساخته شده بود . کتیبه های تخت جمشید و سر ستون های زیبای آنها دقیقا در طراح های رومی وجود دارد و به کرات از آنها استفاده می شود.

  • 2 طراحی نمای خرپشته در هماهنگی با نمای ساختمان
  • با کیفیت عالی و درجه یک
  • 10-نقشه های معماری مصوب (مقیاس 200/1 یا 100/1) فایل Cad
  • تجهیز و برچیدن کارگاه محل پروژه
  • PRC (کامپوزیتهای تقویت شده توسط ذرات)
  • 1 ماه و 22 روز پیش
  • 20 روز پیش
  • تنوع در طرح و رنگ

شکلهایی مانند ستون های برجسته با سر سفارش طراحی نما ستونهای مخصوص طراحی نمای ساختمان به خود وهمچنین عکس نمونه کار طراح های قاشقی بر روی ستو نها شیشه از زیبایی های این ساختمان ها هستند . زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش و صرفه جویی در انرژی برای ساختمان ها مدنظر قرار گرفت، ایجاد نما ها با مصالح و شیوه های مختلف در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمان ها قرار گرفت. که برای کاهش هزینه ها و انجام یک روش بدون عیب و نقص بهتر است . آجر نما از جمله دیوار پوشش های سنتی می باشد که امروزه بخاطر عایق نبود در برابر صدا و گرما و همچنین تنوع کم نسبت به دیگر دیوار پوش های زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. تنوع سنگ یکی از دلالیل محبوبیت این متریال است . در این مقاله ضمن بررسی متریال های رایج طراحی نما در ایران ، به متریال های به روز تر ، ارزان تر ، با دوام تر و با اجرای آسان تر اشاره می کنیم . در طراحی نما ساخت نمای سنگی بسیار شیک و حائز اهمیت است. • طراحی نماهای جنوبی و غربی ساختمان اصلی و نیز نمای شمالی ساختان سرایداری در پیوند با محوطه سازی و گودالباغچه و حجم کلی گلخانه ها.

اجرای نما چوب ترموود

در ساختمان های بلند مرتبه و انبوه سازی ها بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به طراحی نمای پروژه ها می باشد. سیستم در نظر گرفته شده اجرا در طراحی نما این پروژه، نصب آجرها به روش خشک و با همپوشانی های مختلف است. اما چطور باید طراحی نمای ساختمان یک ساختمان را نور پردازی کامپوزیت آلومینیوم سفارش طراحی نما شرکت عکس نمونه کار کرد . باید به شما بگوییم که هماکنون در حال خواندن مقالهای درباره اجرای نمای خشک و مزایای نمای خشک ساختمان هستید. چوب سرخ مقاومت بسیاری در برابر جمعشدگی و انقباض دارد؛ همین موضوع تا سالها خیال شما را بابت مراقبت از نما (در صورت اجرای صحیح آن در هنگام نصب) راحت خواهد کرد. کشور فنلاند پس از سالها تحقیقات و آزمایش در زمینه عمل آوری حرارتی چوب ، به روش ترمووود (THERMOWOOD) دست یافت . استفاده از چندین منبع نور در این زمینه بسیار مفید است، همچنین بهره گیری از آینهها برای بازتاب نورهای موجود به روشنتر شدن محیط کمک به سزایی میکنند. همانطور که استودیو CAAT اظهار دارد، یک اصل ثابت تاریخی در معماری ایران وجود دارد: غنای جزئیات در همزیستی با بازنمایی سادگی در مقیاس کلی که با زمینه و عملکرد ادغام می شود.

طراحی نما خارجی

همانطور که استودیو BAS اظهار می دارد، روی نمای این ساختمان، حرکت نما وجود دارد که این حرکت پس از طراحی بر روی نمای ساختمان پیاده سازی شده است. ذخیره شده ۲ روز پیش - پاورپوینت طراحی نمای ساختمان مسکونی ارغوان 1 . News-View-5731.html ذخیره شده ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ه.ش. ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه.ش. ۵- کلیه نقشه ها دارای نام و نام خانوادگی مالک ، شماره پرونده ، پلک ثبتی ، آدرس ملک ، نام طراح و مهر شرکت باشد. WORKac، J. Mayer. H، Clavel Arquitectos، Nicolas Buffe برای ساخت نماهای گاراژ همراه با شرکت معماری Riley K / R (Keenen / Riley) Exxesite Corpse انتخاب شدند. ضرورت ایده های ساختمان ها عکس نمونه کار زیبا نو شرکت طراحی نمای ساختمان در نمای ساختمان به جرات میتوان گفت بسیاری کامپوزیت آلومینیوم از ساختمانهای ساخته شده در سطح شهر حس دلزدگی را در بیننده القا می کنند . طراح نمای پوسته ای آجری را به لباسی تشبیه می کند که همانطور که لباس بدن را فرا می گیرد، این پوسته آجری نیز ساختمان را در بر گرفته است. در ساختمان های بلند مرتبه و تجاری قیمت تمام شده ی مناسبی برای کار فرا دارد. بسیاری از ساختمان های مدرن در طول روز کاملا ساده به نظر می رسند، اما زمانی که شب فرا می رسد، این بناها داستان دیگری برای گفتن دارند.

معمولا این روش برای نماهایی مفید است که مصالح سخت دارند؛ مانند سنگکاریهای تزئینی. انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… همخوانی داشته باشد مهم است و نیاز به مطالعات مهندسی دارد. برای درزگیری و آب بندی نمای فریم لس از چسب های مختلف مانند پلی اورتان استفاده می شود. چوب از انواع مصالح خاص و متفاوت برای طراحی نمای طراحی نما اجری ساختمان است. بتوانید با ایده گرفتن از آنها، نمایی بینظیر و منحصربهفرد را برای ساختمان خود انتخاب کنید و جلوه بینظیری را به نمای خارجی ساختمان بدهید. برای به کار بردن نمای چوبی بایستی به عوامل بسیار زیادی توجه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به شرایط آب و هوایی محیط زندگی و نوع چوب انتخاب شده اشاره کرد. ساختمان زیر، یک نمای شفاف توری مانند دارد که فضای داخل را کاملا به نمایش می گذارد و مرز محیط درون و بیرون را از بین می برد. بعد از اجرا سنگ ها علی الخصوص سنگ گرانیت به دلیل سطح صیقلی خود و چسبندگی پایین به ملات امکان کنده شدن از ساختمان را دارند. ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۸-۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر - سبکی وزن-۱ مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. گرمی و طراوتی که چوب در کنار متریال های دیگر مانند سنگ یا سیمان القا می کند باعث شده تا مجریان به سمت ترکیب این متریال با دیگر متریال ها بروند.

نحوه ی اجرای نمای چوبی

برای ایجاد نمای کاهگلی منزل یا ساختمان خود می توانید از کاهگل مدرن و یا مصنوعی استفاده کنید، کاهگل مدرن قابل استفاده در کلیه سطوح فلز، سنگ، گچ، سیمان است. برای طراحی نما باید از مصالحی استفاده کرد که عایق انرژی و صدا باشند. پانلهای این محصول، بهصورت تک جداره یا دوجداره و با عایق حرارتی ارائه میگردد، این پانلها توسط اتصالات فولاد ضدزنگ در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل میگردد. فناوری مورد استفاده در این نما شامل به کار بردن تکیهگاههای مخصوص غلتکیِ ساخته شده از فولاد ضد زنگ است که روی سازه اصلی از نظر طراحی معماری و توسعه راهحلهای نهایی، آزادی بسیار خوبی را فراهم میآورد. طراحی نما می تواند برخلاف چیزی که اکثریت فکر می کنند، ساده باشد و تنها با اجرای یک الگوی خاص و دارای کم ترین پیچیدگی به نتیجه منحصر به فردی منجر شود. ما برای پیشرفت در طراحی نمای ساختمان همیشه در تلاشیم تا با بکار گیری از تکنولوژی های برتر طراحی نما بهترین نتیجه را برای مشتریان رقم زنیم. معماری پارامتریک یک پروسه بر پایه تفکر الگوریتمیک می باشد که یک سری پارامتر و قوانین همراه یک دیگر روابط بین هدف طراحی و نتیجه طراحی را تعریف و روشن می کنند. انتخاب متریال از دیگر اصولی است که نقش مهمی در طراحی نما ایفا می کند. با توجه به نمای ساختمان زیر می توان به سادگی دریافت که روشنایی و تاریکی تا چه حد در چگونه به نظر رسیدن نما تاثیر دارند.

قیمت اجرای نمای فریم لس

در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد. هر متریال بستر و ملزومات خاصی دارد و هر جایی نمی توان از آن استفاده کرد و نکته ی خیلی مهم دیگر اینکه ترکیب متریال ها اهمیت بسیاری دارد. باید توجه داشت که استرچ متال بر روی متریال های دیگر مانند شیشه اجرا می شود و می توان نور گیری خاصی نیز ایجاد کرد. از دیگر مزایای نصب نمایان سرامیک، امکان تعویض تایل ها بدون جا به جا کردن تایل های مجاور می باشد. البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. اگر به دنبال کم کردن مصرف انرژی خانه بدون دردسر میگردید آجر می تواند متریال مناسبی برای شما باشد. بازسازی نما و اصلاح پوسته پروژه برای حفظ ساختار اصلی بود. برای اجرای و طراحی نما رومی از سنگ استفاده شود مانند اکثر کارهایی که در تهران انجام می شود. استفاد ه از شیشه های دو جداره و یا دو قاب موازی برای این سطوح به ویژه برای پنجره ها توصیه می شود . برای داشتن خانه ای سبز کافی است از همان روزهای ابتدایی بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان به این مورد توجه کنید.

اجرای نمای ترکیه

اگر این نوشتن را دوست دارید و دوست دارید حقایق بیشتری راجع به اجرای نمای طرح چوب مهربانی به صفحه وب مراجعه کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.