طراحی نما و حیاط ویلا

۲۰ دی ۱۳۹۸
۰۲:۴۳:۴۶
دانشجوی معماری
نظرات (0)

چنانچه از سیمان جهت پشت زیرسازی نمای ترمووود استفاده شود، ضخامت آن باید حداقل 4 سانتی متر باشد. دارای یک سقف شیروانی ساده و نمای ساده چوبی. همیشه در انتهای طراحی نما به ساده خواهیم رسید.هر چه نما ساده و گویا تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تاثیر بیشتری بر ذهنیت و دید افراد خواهند گذاشت. این مجموعه دارای 14 دسته بندی مختلف شامل مدل سه بعدی مورد استفاده در طراحی نما و دکوراسیون کلاسیک برای تری دی مکس است. این نما از اتصال سه لایه مختلف اعم از دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده است که یک لایه عایق پلی اورتان را که خصوصیات غیرقابل اشتعال دارد را در وسط خود جای داده است. مواد کامپوزیت (چند سازه یا مرکب) محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو یا چند ماده مختلف ساخته شدهاند. نهایتاً ورق های آلومینیوم کامپوزیت بوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار می گیرند ، بر روی لامل ها نصب می گردند. سپس چارچوب با اسکلت نگهدارند که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. این گونه گیاهان هزینه های شما را برای نگهداری از گیاهان بسیار پایین می آورد.

طراحی نما کاشی

 

برای رفع این مشکل با پیچ آنها را محکم می کنند که باعث کم شدن جلوه ی بصری نما می شود. در اجرای نما بهصورت خشک، امکان تعویض و تعمیر المانها در صورت صدمه دیدن (مثل شکستن براثر ضربهی شدید) وجود دارد. اجرای این نوع نما، هم به صورت VISIBLE و هم به صورت INVISIBLE امکان پذیر می باشد. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. کامپوزیت آلومینیوم برای استفاده در نمای ساختمان های مسکونی چندان مناسب نیست چرا که شخصیتی اداری به ساختمان می بخشد. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم ، از لاستیک های دی الکتریکال PVC بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می گردد. در اکثر مواقع از آلومینیوم برای زیر سازی استفاده می شود زیرا هم طول عمر بیشتری دارد و هم باعث سبکتر شدن نما می شود. به دلیل اینکه چوب مقاومت کافی در برابر شرایط محیطی را ندارد، به همین دلیل بایستی از چوبی که با روش های مختلف فرآوری شده و در مقابل شرایط مقاوم سازی شده است، استفاده شود. البته ایمنی در طراحی نمای ساختمان مدرن حرف اول را می زند و به همین دلیل است که به شما توصیه کردیم حتما در اجرای پروژه های جدی تر، با شرکت های خوشنام و معتبر همکاری کنید. برای طراحی اصولی نمای ساختمان بهتر است ابتدا بافت و فرهنگ منطقه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و از هنر معماری برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب بهره ببرید.

  • 4 روش نمایان
  • توجه به نورپردازی بخش های مختلف ویلا
  • دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی
  • فایبرسمنت طرح چوب
  • سنگ کاری،
  • 1- توجه به هماهنگی و یکپارچگی بصری
  • Normal body
  • با توجه به کاربری ساختمان

در بناهای قدیمی و سنتی شیشهها از طریق یک قاب یا یک فریم در نما و در ساختمان قرار میگرفتند، اما امروزه با پیشرفت فنآوری دیگر نیازی به فریم و قاب نیست. این نما سرشار از ابهت و شکوه است و امروزه برای بسیاری از ساختمان ها به کار برده می شود. آیا می دانید که امروزه برای داشتن زیباترین نما از چه متریال ها و مصالحی استفاده می شود؟ تمامی عکس ها کاملا جدید و به روز می باشد و سعی شده که زیباترین نماهای اجرا شده در شهرهای بزرگ را جمع آوری نماییم. البته اخیرا در شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان ساختمان های چند طبقه نیز به این روش ساخته و نما شده است. تصور کنید گلدان های رنگی چه منظره زیبایی را به نمای ساختمان شما می دهند که شما در گذشته در طراحی نما از آن غافل بودید. سعی شد از دو سبک کلاسیک و مدرن برای انتخاب نماها استفاده شود که در این میان طراحی نمای ساختمان های مسکونی و تجاری به تصویر کشیده شده است. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. مالک جدید پس از بازسازی ساختمان برخی عرصه های داخلی تصمیم داشت تا نمای پروژه را تغییر دهد. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند.

در ادامه مراحل ساخت این نما را خواهیم دید.

 

این از دست دادگی جلا باعث میگردد که زیبایی و جلوه کار افت پیدا کند. آّب مصرفی برای ساخت ملات ها نیز باید در طی کار دمای نسبتا ثابتی داشته باشد تا ملات به دست آمده یکنواخت باشد . در ادامه مراحل ساخت این نما را خواهیم دید. پروژه های اجرا شده فروشنده چوب ترمو را بررسی کنید و ببینید وضعیت فعلی پروژه ها به چه صورت است و چه کسانی قبلا از این شرکت خریداری کرده اند ؟ آیا می دانید که یکی از مهم ترین و بهترین راه و روش های خریداری کردن انواع ایزوگام های مختلف از بازار های خرید و فروش چه می باشد؟ و می توانید با مراجعه به بازارهای خرید و فروش انواع سرامیک از قیمت های به روز مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق پیامک از دوره های تخفیفی ما مطلع شوید ! اگر قصد طراحی نمای کامپوزیت دارید همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید. این موارد به عنوان مثال یاد شد تا کارفرمایان هم با چند مورد به صورت اجمالی در رابطه با طراحی نمای ساختمان، آشنایی پیدا کنند و فارغ از بحث سلیقه، این آگاهی را داشته باشند که ضوابط هم مطرح هستند. به عنوان مثال برای چوب با ضخامت 30 میلی متر نیاز به میخی با طول سه برابر ضخامت چوب داریم تا بتواند نفوذی 60 میلی متری در چوب زیرسازی به وجود بیاورد. متخصصین ما انواع نمای ساختمان ویلایی, مسکونی، یک طبقه نمای ساختمان دوطبقه، سه طبقه رومی و شیشه ای را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت بدون هیچ خطایی در کترین زمان ممک برای شما انجام می دهند.

ساختمان هایی که از این نما استفاده می کنند به علت استفاده از مصالح زیبا و نحوه اجرای شان بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. بدون شک، نمای کامپوزیت سبکی زیبا، مدرن و متفاوت است و به نمای ساختمان ظاهری منحصربه فرد میبخشد. برگرفتن از راه کار های طبیعت در طراحی نمای ساختمان بسیار به جذابیت نمای آن اضافه می کند و چون ذاتا انسان به طبیعت علاقه دارد، به شدت جذب این نوع نمای ساختمان می شود. یک الگوی اورگانیک دیگر نیز در طراحی نمای فلزی این ساختمان در مرکز ویکتوریا، بخارست به کار رفته است. همچنین تمامی جوش های صورت گرفته در زیرسازی نمای کرتین وال مانند هر قسمت دیگری باید بر اساس استاندارد های شرکت ملی ساختمان صورت بپذیرد و توسط مامور کنترل جوش مورد بررسی قرار بگیرد. با مراجعه به اتوماسیون داخلی یا اتوماسیون اداری شرکت می توان تعدد مشتریانی که ازین خدمات استفاده کرده اند را مشاهده کرد. با مشاهده نماهای ساختمانهای شهرهای مختلف میتوان به این مهم پی برد. مثلاً در شهرهای بزرگی مانند تهران بهتر است به طور تقریبی 25% از مساحت فضای سبز مورد نظر به ساخت آب نما ها اختصاص داده شود. همچنین به علت عدم تغییر نما پس از ساخت و تعمیرات حد اقل 30 سال پس از عمر اولیه و مفید ساختمان باید در طراحی اولیه نما ساختمان دقت بسیار نمود.

اگر هر نوع سؤالی در مورد مکان و بهترین راههای استفاده از قیمت اجرا نما کامپوزیت دارید ، می توانید با ما در سایت اینترنتی ما تماس بگیرید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.