عکس های طراحی نمای ساختمان های مدرن و لوکس ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

۲۰ دی ۱۳۹۸
۱۰:۵۴:۱۱
دانشجوی معماری
نظرات (0)

از انواع نما های ساختمانی می توان به نوع فریم لس اشاره کرد. بنابراین شما باید با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارید، نمای متفاوتی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. ستون های فولادی در دیوارها دقیقا نشان داده شده اند تا تکتونیک های سازه ای را در بازی برجسته نمایند. در غیر این صورت هر چند سال یکبار می بایست مقابل نما را داربست فلزی ببندید تا تیم ترمیم نما بتواند چوب ها را احیا کند. شهرداری اجازه کار کردن هر متریالی را به شما نمی دهد. پیشنها سیتاک این است که چوب ها را به صورت مربع های منظم در بین طبقات کار کنید. حمل مصالح به طبقات به عهده پیمانکار می باشد . اول اینکه سیتاک را به لحاظ نمونه کار بررسی کنید. پس از اتمام کار پیمانکار موظف است نسبت به تهیه صورت وضعیت کارهای انجام شده اقدام و پس از تائید نماینده کارفرما با توجه به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد پس از کسر کسورات قانونی اقدام خواهد شد. در هر دو سیستم از تجهیزات حمایتی و کابلهای استیل کششی استفاده میگردد و میتوان سایزها و الگوهای مختلف و متنوعی با توجه به نوع دیوار استفاده نمود. هر آیتمی را که در یک طرف نما طراحی می کنید حتماً می بایست عین آنرا در سمت دیگر نما هم طراحی کنید. طراحی نما چه با سنگ و چه با سیمان طراحی شود می بایست دارای خلاقیت باشد. استفاده از فرم های نیم دایره که با افزایش ارتفاع ساختمان در هر طبقه بزرگ تر می شوند یک خلاقیت بصری در نمای این ساختمان ایجاد کرده است .

  • قابلیت استفاده در بیرون و داخل ساختمان
  • اجرا در بالاترین سرعت و کیفیت نما با سنگ ها
  • نصب آسان
  • 2- عایق حرارتی ورطوبتی
  • کیفیت بالا
  • قابلیت افزایش سطح زیربنا با اجرای فایبر سمنت
  • عایق حرارتی، مقاومت در برابر آتش سوزی
  • پنجره و بازشوهای طولی و سراسری

سیتاک برای هر متر طراحی نما به همراه نقشه های فاز ۲ و اخذ تایید در شهرداری منطقه بین ۵ الی ۸ هزار تومان در نظر گرفته است که نسبت به همکاران بیش از ۵۰ % تخفیف لحاظ شده است. طراحی این نقشه در 5 طبقه با سازه بتنی و نما شیک و مدرن ،حس زیبایی و رضایت مندی را القا می کند. طراحی نمای ساختمان مسکونی و ویلایی ، مدرن ، رومی ، کلاسیک طراحی نمای ساختمان مسکونی و ویلایی ، مدرن ، رومی ، کلاسیک در یک پروژه ساختمانی اولین ارتباط افراد از طریق نمای خارجی آن شکل میگیرد . نمای خارجی ساختمان زیبا و جذاب می تواند توجه هر بیننده ای را به سوی منزل شما جلب کند. یادتان باشد که این مشاوره ها در اجرا رایگان بوده و هزینه ای برای شما نخواهد داشت. نمای فریم لس نیز همانند سایر نما ها دارای انواع مختلفی است، که در این بخش به این موضوع می پردازیم. با توجه به این موضوع بنابراین در مورد مباحث مختلف راجع به چگونگی طراحی نمای ساختمان توضیح داده میشود . به گفته وی، این دستور با تصویب کارگروه موضوع بند 1 دستورالعمل مدیریت صادرات و - قیمت اجرای انواع فلاشینگ ساختمان مشهد - در راستای حمایت از تولید داخل صادر شده است. زیرا همانطور که می دانید، هر چقدر از سازه های محکم تری جهت اجرای نمای فریم لس استفاده شود، قیمت آن هم افزایش خواهد یافت. فریم لس استعلام قیمت نمای فریم لس حضور محترم: با سلام و احترام پیرو مذاکرات حضوری حدود ؟

طراحی آبنما در حیاط

قیمت نمای کامپوزیت استعلام قیمت نمای کامپوزیت حضور محترم: با سلام و احترام پیرو مذاکرات حضوری و بازدید از محل حدود ؟ جهت مشخص نموندن قیمت طراحی باید به تمامی این موارد توجه کرد. که با توجه به اینکه در ایران با این مشکل مواجه هستیم توصیه می گردد این عمل انجام شود. دوم اینکه نمونه کارها به شرطی باید مورد ملاک عمل شما باشند که در عمل بتوان آنها را اجرا کرد. جواب: بله بدلیل اینکه ورق های فایبر سمنت برد قابل CNC و واترجت شدن میباشد در نتیجه انواع طرح ها و نقوش اسلیمی بر روی آن قابل اجرا است. هرچند که توجه به طراحی اغلب سلیقه ای است. نه تنها در ایران بلکه در جهان استفاده از نمای های شیشه ای در حال گسترش است. حال شما وظیفه دارید تا سنگی را که بیشترین هماهنگی با این نوع متریال دارد را انتخاب کنید. انجام تعمیرات و اصلاحات نمای ساختمان به این صورت که اگر نمای ساختمان کثیف باشد باید حتما شستشو شود یا اگر سنگ نما در حال ریزش باشد. معمولاً سنگ های سفید حاجی آباد از نوع تراورتن یا تراورتن های پرتغالی موج دار جلوه ی خاصی را در کنار چوب به نمای ساختمان شما می دهند.

طراحی نما فروشگاه

آنگاه بوسیله سنگ های تراورتن موج دار عمق کار را نیز خلق کنید. اگر بخواهید به کار کنتراست دهید نیز می توانید از سنگ های تیره ماربل یا سنگ های گرانیتی استفاده کنید. رنگ های کرم تیره، قهوه ای روشن و تیره از رنگ های پایه در متریال چوب است. هماهنگ کردن متریال های چوب و سنگ به لحاظ بصری کار دشواری است. برای این منظور می بایست چوب ها را در بخش هایی کار کنید که دسترسی به آنها ساده تر باشد. با اشاره به این تفاوت ها بین سیتاک و دیگر همکاران ۲ نکته دیگر باقی می ماند که از جانب شما می بایست به آنها دقت بیشتری شود. انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگ هایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، نوع ارزان فریم لس دارای پروفیل ها و یا سازه های کم استحکامی هستند. در دیزاین آبنما ها علاوه بر طرح باید به نور پردازی آن ها نیز دقت کنید. بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر طراحی نما، تاییدیه آن در شهرداری و اجرای نما را هم انجام دهد. کیفیت شیشه های مورد استفاده در طراحی نما، زمانی که این متریال در سطح وسیعی به کار می رود، مواردی مثل عایق بودن، مقاومت در برابر شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر می گیرد. کانکس جنگلی دارای دو متریال چوب طبیعی و ورق های طرح چوب می باشد که در ادامه به جزییات خواهیم پرداخت.

تمام زیبایی در طراحی نما بحث تقارن است.

بعد از انجام مراحل گفته شده نوبت به اجرای رنگ نما می باشد. مهندسان ناظر مسئول اجرای دقیق نقشه های مصوب نما و حجم خواهند بود. به مهندس معمار مسلط به طراحی نقشه های فاز ۲ و طراحی نما نیازمندیم . داشتن مسکن و سرپناه قسمت مهمی از نیازهای ابتدایی انسان به حساب میآید. زیبایی ساختمان شما به این قسمت وابسته است. تمام زیبایی در طراحی نما بحث تقارن است. در اعصار مختلف بازشوها به شکل مشابهی در سطحنما قرار میگیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان،عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است. برای این منظور باید برای ثابت نگه داشتن سنگ یا هر متریال دیگری، تمهیداتی را اندیشید. در ادامه تصاویر طراحی های مدرن و زیبای نمای ساختمان ۲ طبقه مسکونی که هر ساختمان متریال خاص خود (استفاده از مصالحی مثل آجر دست ساز، سنگ، چوب، ترکیبی، کلاسیک، رومی،کامپوزیت و… می باشد) را دارد، مشاهده خواهید کرد. تولید و اجرای نمای کرتین وال با مدرن ترین طراحی ها توسط این شرکت مهندسی انجام می گیرد. ارزان ترین قیمت نمای فریم لس در تهران و سراسر کشور از طریق شرکت های مهندسی مجرب انجام می گیرد. قیمت های فوق برای زیرسازی با سیستم fixing پیشنهاد شده و در صورتیکه از روش hanging استفاده کنیم مبلغ 1.500.000 ریال به عدد فوق افزوده میگردد.

این بازه قیمت نیز بستگی به متراژ نما در ساختمان شما و نوع کاربری آن دارد. شاید هزینه اجرای بالایی داشته باشد، اما مقاومت خوبی دارد. در ایران هم پیرو تغییرات صنعتی، اجرای نمای خشک در دهه هفتاد خورشیدی در ایران رواج پیدا کرد و روزبهروز پیشرفتهای به سزایی را شاهد هستیم. کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است. سرامیک خشک در ایران بیش ترین میزان تولید را به همراه داشته است و محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند. چیدمان زیبا و خاص آجر در نمای این پروژه یادآور تار و پود پارچه است و بافتی پارچه ای شکل را به نما داده که با کاربری های واقع در خیابان اینسادونگ مطابقت دارد. ۲- نما بر اساس بودجه ای که شما برای ساختمان خود در نظر دارید طراحی می شود . بافت و گره چوب ها را افقی در نظر بگیرید تا ساختمان شما عریض تر دیده شود. جهت اجری ارزان ترین نمای فریم لس و همچنین دریافت مشاروه در این زمینه با این مجموعه ارتباط بگیرید. سیمان در ایران یکی از ارزان ترین متریال های موجود است. گزینش و انتخاب متریال مناسب برای سردر ورودی نیز به همان اندازه دارای اهمیت و برجستگی است. ارتفاع ورودیه ساختمان شما نیز به همان اندازه اهمیت دارد. همان طور از یراق الاتی مناسب پروژه کاری استفاده می کند.

قیمت اجرای نما کامپوزیت

در صورتی که این مقاله را دوست داشته باشید و می خواهید جزئیات بیشتری را در رابطه با اجرای نمای رومی با سنگ اطمینان کسب کنید به سایت اینترنتی ما بروید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.