مزایا و معایب انواع سنگ نما برای اجرا در ساختمان

۱۸ دی ۱۳۹۸
۱۱:۴۴:۱۲
دانشجوی معماری
نظرات (0)

روشنایی نمایشی باید به موضوع فرهنگی شهر بازگردد و ساکنان باید حس تعلق و تماشای آن را داشته باشند. منظور از نورپردازی , نرم افزار طراحی نما ساختمان - منابع تکمیلی fa.wikipedia.org - ایجاد فضایی بصری و عمق های متفاوت به وسیله نور است . در طراحی نمای بیرونی ساختمان یک طبقه می توان از انواع روش های مدرن و کلاسیک استفاده کرد که این تصمیم، به نوع طراحی داخلی ساختمان و همچنین سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. دفتر مهندسی کانسپت با بهره گیری از بهترین مدلهای طراحی روز دنیا ، سعی درکاهش هزینه های گزاف برای طراحی نمای ساختمانی شما دارد. شرکت ایده طراحان کندو،پیشرو در طراحی نما در تمامی مناطق تهران؛با بکارگیری آخرین روشهای طراحی نمای سه بعدی ساختمان با توجه به انواع سبکهای کلاسیک،مدرن،به همراه دیتیل اجرایی نما به منظور ارائه به شهرداری و اخذ مجوز نمای ساختمان. نما - نمای ساختمان ، نمای کلاسیک ، نمای مدرن ، طراحی نما ، طرح نما. در اجرای این پروژه، استفاده از “چوب ترمووود” با طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان ، محیطی دوستانه، دلپذیر، بزرگ، و شگفت آور را فراهم آروده است. کافی است همینالان با ما تماس بگیرید. سنگ چینی عموما از کلسیت و مقدار کمی ولاستونیت تشکیل شده است. عموما به دلیل امنیت بالا و مقاومت زیاد آن در طراحی نماهای مدرن و یا ساختمان های بلند مرتبه و برج باغ ها استفاده می شود . هزینه های اجرایی برای نماهای مدرن ساده معمولاً آنقدر زیاد نیست که محاسبات اجرایی و مالی شما را دچار مشکل نماید.

  • دارای تنوع گسترده در رنگ ها
  • 2- کرتین وال فریم لس (U-Channel)
  • 2- ایجاد تنوع در طراحی نمای ساختمان
  • 35 کشته و 190 زخمی در حادثه کرمان - بهار نیوز

علاوه بر این، این پروژه بخش کوچکی از زمین های خصوصی را به ایجاد یک ناحیه سبز کوچک اختصاص داده است. کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی معتقداند تمایل کارفرمایان و مصرف کننده گان به طراحی نمای رومی نه صرفاً به دلایل زیبایی و دلنشینی بلکه ریشه در مسائل فرهنگی عمیق دارد. ۲- تراورتن با توجه به داشتن خلل و فرج طبیعی، چسبندگی خوبی به ملات و دیوار زیر آن دارد که برای نمای ساختمان بسیار مناسب است. آب نما های امروزی اکثرا با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارند و فضای کمی که برای ایجادشان در دسترس است، تعریف دیگری پیدا کرده اند. رنگ هایی که بیشتر در مناطق کوهستانی و ساحلی مورد استفاده قرار میگیرد رنگ های خاکستری و طوسی است که ارتباط نزدیکی با محیط پیرامون خواهد داشت. ویلا ساختانی است که با هدف رفاه بیشتر خانواده در مناطق خوش آب و هوای کشور ساخته یا خریداری می شود. از آنجایی که تمام واحدهای این مجتمع مسکونی متعلق به اعضای یک خانواده است، طراحی داخلی نیزبا استفاده از یک طرح فیزیکی مشترک و خاص صورت گرفت. نقشه ساختمان تجاری مسکونی چهار طبقه با موقعیت دسترسی از شمال و غرب است. ضخامت بخش های مختلف اسکلت اصلی نمای اسپایدار باید با توجه به وزن شیشه ها و ابعاد سازه انتخاب شود.

طراحی گچبری نمای ساختمان

در این مطلب شما را با چند نمونه از آب نماهای مدرن که از گزینه های محبوب در طراحی حیاط منازل امروزی به شمار می روند، آشنا خواهیم کرد. اینبار به سراغ یکی از ساختمان های زیبا در کرمانشاه رفتیم تا با طراحی نما و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مدرن در این شهر بیشتر آشنا شویم . نظر شما در مورد این سبک از دکوراسیون داخلی منزل ایرانی چیست ؟ احترام به عابر، که یک مفهوم ارزشمند در سنت های ایرانی می باشد، در این پروژه ظاهر شده است زیرا به نظر می رسد که این ساختمان اندکی به سطح ، متمایل شده است. به طور کلی رنگ کنیتکس در برابر بارش باران و حتی اسپری نمک مقاوم است و شما می توانید با استفاده از دستگاه های رنگ پاش ساختمان خود را رنگ کنید. ۵- تراورتن در مقایسه با سایر سنگها، ارزان تر است و گزینه خوبی برای نمای ساختمان به شمار میآید. نمای اسپایدر انواع گوناگونی دارد از قبیل خرپا فلزی، کابلی، اسپیس فریم، فین گلس و … می باشد. دتایل شیشه اسپایدر همانطور که گفتیم با توجه به محل مورد نظر و طراحی انجام شده برای نما در نظر گرفته می شود. رنگ آن با توجه به کانیهای موجود در آن متغیر است.

۶- با توجه به چگالی بالای سنگ های گرانیت، خلل و فرج در آنها بسیار کم است، در نتیجه چسبندگی خوبی ندارند و برای استفاده در نمای ساختمان باید از تمهیدات ویژهای استفاده گردد. لذا تشابه رنگ و سطح در ترمیم های اکسپوز با بتن های مجاور درکنار کیفیت از اهیمت بالایی برخودار است. ۵- مقاومت خمشی بالایی دارد بنابراین برای اجرا به ضخامت کمتری از آن نیاز است. همچنین قیمت مصالح مورد نیاز و قیمت سیمانکاری را در اینجا مشاهده نمایید. قیمت ورق کامپوزیت در حال حاضر در بازار از متری 85.000 تومان تا متری 250.000 تومان می باشد. ۷- سنگ گرانیت نسبت به سایر سنگها از قیمت بالاتری برخوردار است چرا که هزینه عملیات استخراج، برش و صیقل کاری آن بالا است. نورپردازی ساختمان بیشترین نمود خود را در شب نشان میدهد چرا که قابلیت رویت نور در شب به طرز شگفت انگیزی قشنگ است . بعضی از مکان ها در چشم انداز اصلی شهر قرار دارند، باید نمایش داده شوند، و می توانند به عنوان صفحه نمایش ساختمان استفاده شوند. نمای کامپوزیت ساختمان یکی از جدید ترین نماهای موجود در صنعت ساختمان می باشد که به دلیل زیبایی و مزایای منحصر به فرد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

ضوابط طراحی نما

ارائه ی یک پروژه صادقانه و ساده با طراحی بیرونی منحصر به فرد، از دیگر تقاضاهای کارفرما به شمار می رود. طبیعی است که این هماهنگی، با انتخاب صحیح متریال ایجاد می شود. سبک مدرن با رویکرد تطابق با محیط اطراف و ایجاد فضایی صمیمی و گرم در این پروژه انتخاب شده است . بلورهای این نوع سنگ با چشم قابل رویت است. هر چه رنگ این سنگها روشن تر و سفید باشد یعنی ناخالصی های ناشی از وجود اکسید آهن در آن کمتر است و از مرغوبیت بهتری برخوردار است. اگر به نمای یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان های شهر توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای شهر در مجموع از بین می رود . گروه معماری اوکراینی Pominchuk Architects، برای نمای این دو ساختمان که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند، از نمای چوبی استفاده نموده است. در نمای hpl ماندگاری و مقاومت شیمیایی زیاد و چسبندگی سریع و پایدار رزین های استفاده شده باعث پیوند محکم سطوح گوناگون پانل به یکدیگر می شود. معماری و طراحی خانه هایی که به عنوان آثار هنری و فرهنگی در نظر گرفته شده اند، می توانند با نقاشی های واقعی، انتزاعی، مفهومی، و یا حتی داستان های عاشقانه مقایسه شوند. در این پروژه سعی داشتیم تا فضایی مدرن با رنگ های گرم طراحی کنیم .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتیل طراحی و اجرای نما است.