پروژه لينك سازي داخلي

۲۰ دى ۱۳۹۸
۰۸:۵۰:۵۳
دانشجوي معماري
نظرات (0)

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

بهترين نمونه هاي طراحي نماي ساختمان يك طبقه در مناطق مختلف ايران درسال 98

۱۹ دى ۱۳۹۸
۰۴:۵۶:۳۱
دانشجوي معماري
نظرات (0)

در بحث نماي ساختمان ها چيزي كه بيشترين تأثير را دارد سليقه هاي شخصي است اين سليقه ها در سطح گسترده هم مي تواند نقطه ي قوت باشد هم نقطه ي ضعف. نماي ساختمان ها به عنوان يكي از اجزاي تشكيل دهنده سيما و منظر شهر، داراي نمادها و نشانه هاي تعيين كننده هويتي است كه از عواملي همچون اقليم، فرهنگ و اقتصاد تأثير ميپذيرد. امروز ، ما طيف گسترده اي ازساختمان هاي ايجاد شده را زير چتر معماري مدرن خواهيم ديد و به طبع نماي اين ساختمان ها هم از دل معماري مدرن بيرون مي آيند. حال پس از بررسي وضعيت به كارگيري نماي كلاسيك و نماي رومي در ساخت و ساز امروز ، مي پردازيم به مسائل كاربردي در طراحي ، مسائل شهرداري ، تهيه مصالح و اجراي اين چنين نماها. درصد از كل ارزش قرارداد پس از تكميل كامل پروژه با تأييد (نهاد منتخب نظارتي) . به طوري كه اجازه حركت به آجرهاي دو طرف درز انبساط داده ميشود و آب بندي ديوار نيز از بين نميرود. از ديگر ويژگي هايي كه در معماري مدرن براي نماها استفاده مي شود مي توان به گياهان اشاره كرد، استفاده از گياهان خود نمايي جلوه گرانه تر به ساختمان مي افزايد.

  • 1- بالا بردن امنيت و ايمني ساختمان
  • عايق در برابر برق
  • عمر و دوام كمتر
  • ايجاد سطح بصري يكنواخت شيشه اي

از ويژگي هاي طرح هاي كلاسيك مي توان به ديوار هاي گچبري شده، استفاده از ستون و سرستون ها، مبلمان آنتيك و منبت كاري، سقف هاي بلند و غيره اشاره كرد. يك نمونه از چنين ويژگي هايي ، گنجاندن سازه هاي صفحه نمايش مانند در نماي بسياري از ساختمان ها است. ۴- مصالح نما بايد اتصال كافي و مناسب با بدنه و سازه داشته باشد تا از خطر ريزش جلوگيري به عمل ايد. در صورت محاسبات سازه اي دارد. نماي سيماني عمدتا ماندگاري و دوام مناسبي دارند و در صورت تركيب خوب و انتخاب يك مجري متخصص ميتواند نيازها و خواسته هاي كارفرما و مالكين محترم ساختمان را تامين كند. قبل از تغيير تيغه ها در ساختمان هايي كه ديوار باربر دارند از يك متخصص مشورت بگيريد ، اطمينان حاصل كنيد كه خانه روي سرتان نمي ريزد! براي مثال برخي از كمپاني ها فقط بر روي خانه ها و ويلاهايي طراحي نما ويلايي انجام ميدهند كه اين ويلاها در جاهاي بكر و منحصر بفردي مانند صخره ها ، جزيره ها و يا در اقيانوس ها باشند. اين محبوبيت اصلا اتفاقي نيست و حاصل تلاش همكاران ما در بخش طراحي نما ويلايي است كه به صورت تخصصي بر روي اين ويلاها انجام شده است. آبنما در محوطه به دو صورت ساخت در محل و يا پيش ساخته ساخته و اجرا ميشود. در طراحي با كامپوزيت شما ميتوانيد برجستگي ها و فرورفتگي هاي زيادي را در نما خلق كنيد كه به زيبايي دوچندان نما كمك شاياني مي كند.

اجراي نما چوب ترموود

 

نماي رومي ساختمان كه به نام نماي كلاسيك هم شناخته مي شود به دليل داشتن شاخصه هاي زيباييي متعدد افراد زيادي را بخود جذب مي كند. عوامل زيادي در بوجود آمدن اين طرح هاي فوق العاده نقش داشته اند. ممكن است طراحاني زيردست و خبره و متخصص در اين زمينه براي يك ويلاي بسيار كوچك بتواند ظاهري فوق العاده تر از يك ويلاي چند هزار متري تحويل دهد و بسازد. ابتدا بايد كارهاي بزرگ تر انجام شوند زيرا بر قسمت هاي كوچك تر تاثير مي گذارند. طراحي نما شهرداري (this post) بسيار ديده شده است كه معماران و طراحان متخصص در يك فضاي بسيار كوچك يك نما و فضاي فوق العاده مدرن تحويل ميدهند. علاوه بر اين موارد، استفاده از نماي شيشه اي ساختمان باعث مي شود كه ساختمان شما ديد و منظره بهتري نيز پيدا كند و فضاي گسترده تري را پيش روي خود بتوانيد تماشا كنيد. اين بخش از مجموعه آموزش هاي سايت معمارآپ به آموزش طراحي نما در تري دي مكس اختصاص داده شده است. تري دي مكس يا مايا ، كدام بهتر است؟ در اين روش كابل بصورت كراس (متقاطع) و تور و يا خرپا و بست هاي مخصوص جهت نگهداري قطعات و شيشه استفاده مي شود. از اين رو استفاده از متريال با كيفيت كه در مدت زمان طولاني استحكام و شكل ظاهري خود را حفظ كند از نكات مهمي است كه بايد در نظر داشت. تعمير سقف، مقاوم سازي ، جلوگيري از نفوذ آب و رطوبت ، نصب يا تعمير پنجره ها.

نقشه ويلاي شماره ۴ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد.

 

اينكار را ميتوانيد با خريداري منابع نور نما و نصب آن در نقاط مختلف نما انجام دهيد. خدمات اجراي نماي ساختماني كنيتكس در تهران و همه شهرستان ها انجام مي شود. تنوع در طراحي دكوراسيون و طراحي نماي ساختمان ويلايي بسيار زياد است و شما ميتوانيد با توجه به سليقه شخصي و نظر خودتان يكي از آنها را براي نماي ويلاي خود انتخاب كنيد. طراحي و اجراي نقشه ويلايي از زيباترين كارهايي است كه هر مهندس معماري مي تواند انجام دهد. نقشه ويلاي شماره ۱۰ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۱ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۹ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۳ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۸ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۶ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۴ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۵ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. نقشه ويلاي شماره ۲ ( ديدن عكس در سايز بزرگتر ) كليك كنيد. طراحي نقشه ويلا (پلان ,نما) براي دانلود در سايت تخصصي معماري قرار گرفت.

از تامين بودجه مورد نياز براي اجراي پروژه مطمئن شويد. يك نماي ساده مي تواند به مراتب زيباتر از نماهاي نامفهوم با مصالح در هم ريخته، پراكنده و متعدد باشد. به تعبيري ديگر، نماي پيوسته نمايي است كه از يك فرم كلي تبعيت كند و نه مجموعه اي از حجم هاي كه در تمام نما پراكنده شده و هدف خاصي را دنبال نميكند. اول اينكه از لحاظ كاهش مصرف انرژي كارايي داشته و و دوم اينكه بر روي فوم عايق امكان كاربرد انواع جزييات اجرايي به سهولت وجود دارد. سرعت اجراي بالايي دارد؛ اين روش بسيار سريعتر از روش سنتي اجرا ميشود و پرت مصالح را نيز به شدت كاهش ميدهد. آنچه كه در ساختار كلاسيك معمول بوده و هست، استفاده از مصالحي مانند گرانيت و مرمر است و نماهايي با اين متريال طرفداران خاص خود را دارد. اگر در شهر هايي زندگي مي كنيد كه داراي كارخانه هاي توليد سنگ هستند مانند اصفهان ، لرستان و مركزي به شما توصيه ميكنيم تا از سنگ در طراحي و اجراي نماي ساختمان استفاده كنيد . اگر به نماي ساختمان واحدي، بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمانها فكر شود، همگوني نماي شهري در كليت از بين ميرود. اگر بخواهيم اين روش برآورد هزينه ها در قرارداد هاي طراحي نما را با روش دوم مقايسه كنيم، ميبينيم كه تفاوت قيمت آنچناني نخواهيم داشت. براي نصب با اين روش بايد سراميك قابليت جذب آب را داشته باشد تا شما بتوانيد از ملات هاي قديمي مانند دوغاب سيمان استفاده نماييد. پارك ها و مراكز تفريحي، حياط منازل و ويلاها، لابي هتل ها و غيره مكان هايي مي باشند كه مي توان از آبنماي كوزه اي استفاده كرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اجراي نماي خشك ساختمان، چه فايدهاي داره؟

۱۹ دى ۱۳۹۸
۰۵:۲۰:۴۱
دانشجوي معماري
نظرات (0)

صندلي هاي لاجوردي زيبايي بصري خاصي را به قسمت نشيمن افزوده است. لابي همچنين تعدادي كارهاي بصري را معرفي مي كند . امروز قصد داريم نرم افزار قدرتمند و در عين حال ساده و پركاربرد chief architect را به شما علاقمندان آموزش دهيم. اگر ساختمان شما مسكوني است و تقارن در بخش طراحي معماري را رعايت كرده ايد بهترين سبك، سبك كلاسيك است. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. بازسازي و طراحي نما ويلا مسكوني واقع در شهرك غرب ; كه به درخواست كارفرما از متريال سنتي ; يعني آجر استفاده شده و در بعضي نقاط از سنگ تراورتن و ورق فولادي نيز استفاده شده است. انواع و اقسام اتصال و پيچاندن ورق هاي مسي به يكديگر جزو تكنيكهاي منحصر به مس بوده كه در ساليان دراز استفاده شده و معايب آن برطرف شده است. شركت ايناب اين افتخار را دارد كه اين متريال را با بهترين قيمت و كيفيت در اختيار مشتريان گرامي قرار مي دهد. در ايران نيز همواره طراحي هاي متفاوت و زيباي نماي خارجي ساختمان نقش بسيار پر رنگي در ساخت و ساز ساختمان هاي مسكوني و تجاري دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم شما را با اصول طراحي نما ساختمان هاي مسكوني و تجاري آشنا سازيم.

اجراي نماي ترموود

 

فرم طرح نور و جزئيات تزئيني را در امتداد نصب ساختمان، مطابق با طرح كلي بنا اجرا ميشود. نماي كرتين وال به گونه اي بصورت صنعتي ساخته ميشود كه بدليل انعطاف پذيري ،استحكام زيادي دربرابر زلزله وعوامل محيطي تنش زا عملكرد بسيار خوبي دارد. ال اي دي به منبع نور اشاره دارد و يك نمونه كوچكتر از لامپهاي پروژكتورهاي مرسوم هستند كه براي ديود نورافشان به كار گرفته ميشود. پس هرچه نماي ساختمان باكيفيتتر باشد اين حس را در مشتري القا ميكنند كه ساختمان با مصالح باكيفيتي ساختهشده است. همچنين زاويه و شدت تابش نيز در وال واشرها قابل تنظيم است. براي ايجاد نماي كاهگلي منزل يا ساختمان خود مي توانيد از كاهگل مدرن و يا مصنوعي استفاده كنيد، كاهگل مدرن قابل استفاده در كليه سطوح فلز، سنگ، گچ، سيمان است. معماري خانه مدرن ملبورن در خيابان «ملبورن» به گونهاي قرار گرفتهاست كه فرم مثلثي شكلي در نماي ساختمان ايجاد كردهاست. اينبار تيم معماري خانه طرح به سراغ پروژه اي رفت كه به خاطر نمايش بسيار مورد توجه قرار گرفته است . طراحي نما يك پروژه منحصر به فرد است كه به خودي خود گستردگي زيادي داشته و نكات بسياري را در بر مي گيرد. مجتمع خوابگاهي شامل ۸۰۰ اتاق خواب كه در جوار يك دانشگاه در اين شهر از هندوستان واقع شده است.

كاهش هزينه ها: از طرفي در نماي خشك از ملات و دوغاب استفاده نمي شود و اين خود صرفه جويي در هزينه است. لذا استفاده از ملات مناسب در فضاهايي كه به نحوي مواد شيميايي در آن جاري است از اهميت زيادي برخوردار است. كلام آخر: اگر هنوز هم براي جايگزين كردن اجراي نماي خشك ساختمان به جاي اجراي نما با ملات شك داريد، پيشنهاد ميكنيم كه حتما يك بار ديگر اين مقاله را بخوانيد. و در زمينه پوشش بام و نما موارد ديگري همچون مسيرهاي آب باران، لوله هاي تهويه و غيره وجود دارد كه معماران با استفاده از روكش ها اين عوامل را يكپارچه و متصل و زيبا مي كنند. يك نماي جذاب ارتباط مستقيمي با طراحي حجمي، فرم و پلان ويلا دارد. اين مجموعه اقامتي، شامل ۵ ساختمان با نماي يك شكل است كه به صورت خطي در كنار يكديگر قرار گرفته اند. در طراحي جديد كه طراحان مي بايست فضايي روشن، بزرگ و يكپارچه را طراحي ميكردند، طرح مثلثي خطي و ريتيميك را در نماي ساختمان به كار بردند. طرح جديد ،نور ورودي به ساختمان را كنترل مي كند و بر زيبايي آن ميافزايد. تفكيك فضاي ورودي سواره و پياده بايد به وضوح انجام شود. نماي ساختمان به شكلي طراحي شده است كه پنجره ها رو به فضاي سبز باشد.



    • نماي طراحي شده براي ديدار با افق



    • روش نصب و مونتاژ اين سيستم ساده تر است



    • اجراي سمنت برد طرح چوب كركره ايي در محل بازشو پنجره



    • اسناد و مدارك پيمان



    • اجراي نماي ساختمان با استفاده از چسب



    • آلومينيوم كامپوزيت پانل جهت تبليغات



    • مقايسه مقاومت حرارتي ديوار خارجي



    • كاهش هزينه

 



شيدردوكي آلومينيومي، كه با توجه به قابليت نصب در زواياي مختلف با استفاده از پايه هاي آلومينيومي و درپوش تعبيه شده و نگهدارنده،كمك بسيار شاياني در مبحث اتلاف انرژي در كنار زيبايي بخشيدن به نماي ساختمان نموده اند. با توجه به ظريف بودن خطوط بيروني فريم هاي آلومينيومي (AGK)در اين نماها امكان ايجاد سطح به صورت يكنواخت وجود داشته،لذا اين موضوع اصلي ترين دليل انتخاب نام فريم لس در اين نماهاي شيشه اي بوده است. تراس ها چشم اندازهاي جديدي نسبت به فضاهاي بيرون براي ساختمان ايجاد مي كند. مساله بسيار ساده است؛ براي آموزش طراحي بايد طراحي كرد! كاربري ساختمان مهم است؛ در ساختمانهاي مسكوني كوچك و يا بيمارستانها، نورپردازي نما مفهومي ندارد. همانطور كه اشاره نموديم، تلفيق سبك هاي صنعتي و مدرن در فضاهاي با كاربري مسكوني، تجاري و اداري روز به روز در حال گسترش است. در اين بخش 6 فايل اتوكد نماي رومي براي دانلود قرار داده شده است كه در ميان اين فايل ها، نماي ساختمان هاي كلاسيك رومي و اروپايي و نيز نمونه هايي از نماهاي رومي اجرا شده قرار داده شده است. در صورتيكه ايميل خود را وارد كرده باشيد همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال ميگردد. براي ديدن پاسخ همهي اين سوالات از مجله دلتا ديدن كنيد و با ما همراه باشيد. حتماً به اين نكته توجه داشته باشيد كه هزينهاي كه براي طراحي يك نماي مناسب و بهينه ميكنيد در آينده به شما بر خواهد گشت و باعث نفع بردن شما ميشود. معماري كلاسيك دوريك: كاملا رسمي با ساختمان هاي بلندي كه از سطح زمين بالاتر هستند .

طراحي نما حياط

 

لازم به ذكر است ، دامنه فعاليت شركت ، قبل از تاسيس ، به بيش از 19 سال با عنوان گروه صنعتي در زمينه اجراي نماي داخلي و خارجي ساختمان مي باشد . توليد: با انتخاب يكي از بهترين توليدكنندگان پيشرو در صنعت نورپردازي معماري، در مورد كيفيت تجهيزات مرتبط، اطمينان لازم را به دست آوريد. عرضه: تجهيزات مناسب با مقدار لازم محاسباتي، جهت نصب و استفاده فوري در محل آورده ميشوند. پرهيز از بكارگيري مصالح برنده يا شكننده، در طبقات همكف و اول، در محدوده اي كه در تماس فيزيكي با انسان قرار مي گيرد. فروش اجراي نماي لوور در ايران توسط مراكزي انجام مي شود كه در زمينه نماسازي فعاليت دارند. ورقهاي فلزي يا چوبي باضخامتهاي مختلف در طرحها و رنگهاي مختلف كه اكثراً بهصورت مستطيلي شكل براي پوشش سقفهاي شيرواني، پوشاندن فاصلهي بين سقف و بدنه ساختمان و اجراي نما لمبه به كار ميرود. حركت و موسيقي آب نه تنها آرامش بخش است، بلكه جلوه خاصي به پوشش فضاي سبز اطراف خود هر چند اندك مي دهد. ۳- استفاده از سيمان، عيبهاي سطح ديوار را پوشش داده و نماي ساختمان را يكدست مي كند. استفاده از تجهيزات نورپردازي نماي ساختمان باعث ميشود كه ميزان روشنايي بنا بالاتر از روشنايي محيط باشد. اين اصطلاح به قطعه اي اشاره دارد كه به صورت نواري باريك و از تعداد چندين لامپ تشكيل شده است.

اجراي نماي خشك سراميك

 

همانطور كه در تصاوير مي بينيد، روي هر پنجره، يك فرم وجود دارد كه هم حجم خاصي دارد و هم جلوي تابش مستقيم نور خورشيد گرفته مي شود. طراحي نما يكي از اهداف اصلي در اجراي اين ساختمان بود كه در وضعيت نامساعدي قرار داشت. چگونه پروژه كامل طراحي دانشكده معماري , پلان , نما , مقطع , قيمت اجراي كنيتكس نما رندر و 3d را با موبايل دانلود كنيم. سازه ي اجرا شده در اين پروژه سازه بتني است.اين طراحي شامل طبقات زيرزمين،همكف و اول مي باشد. بر حسب نوع پروژه و ساختمان، تعداد و توان لامپها تعيين ميشوند. در طراحي نماي ويلايي مانند ساختمان هاي ديگر مي توان به سبك هاي گوناگون معماري اشاره كرد. براي درزگيري و آب بندي نماي فريم لس از چسب هاي مختلف مانند پلي اورتان استفاده مي شود. عملكرد، تعمير و نگهداري، عمر مفيد و هزينه هاي بازيابي از بازيافت، عوامل موثر بر هزينه هاي مصالح مختلف مورد استفاده در ساختمان هستند. چوب كاج در اكثر كشورها، چوبي زيبا و مقرون به صرفه محسوب ميشود چراكه صرف نظر از قيمت اوليه هزينه نگهداري آن در طول عمر ساختمان نيز پايين است. نكته بسيار مهم در طراحي دكوراسيون اين خانه، استفاده از رنگ هاي شاد و متضاد است. واضح است به راحتي مي توان از ايده ها و طرح هاي نماي ساختمان ايراني استفاده كرده.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

مزايا و معايب انواع سنگ نما براي اجرا در ساختمان

۱۸ دى ۱۳۹۸
۱۱:۴۴:۱۲
دانشجوي معماري
نظرات (0)

روشنايي نمايشي بايد به موضوع فرهنگي شهر بازگردد و ساكنان بايد حس تعلق و تماشاي آن را داشته باشند. منظور از نورپردازي , نرم افزار طراحي نما ساختمان - منابع تكميلي fa.wikipedia.org - ايجاد فضايي بصري و عمق هاي متفاوت به وسيله نور است . در طراحي نماي بيروني ساختمان يك طبقه مي توان از انواع روش هاي مدرن و كلاسيك استفاده كرد كه اين تصميم، به نوع طراحي داخلي ساختمان و همچنين سليقه شخصي افراد بستگي دارد. دفتر مهندسي كانسپت با بهره گيري از بهترين مدلهاي طراحي روز دنيا ، سعي دركاهش هزينه هاي گزاف براي طراحي نماي ساختماني شما دارد. شركت ايده طراحان كندو،پيشرو در طراحي نما در تمامي مناطق تهران؛با بكارگيري آخرين روشهاي طراحي نماي سه بعدي ساختمان با توجه به انواع سبكهاي كلاسيك،مدرن،به همراه ديتيل اجرايي نما به منظور ارائه به شهرداري و اخذ مجوز نماي ساختمان. نما - نماي ساختمان ، نماي كلاسيك ، نماي مدرن ، طراحي نما ، طرح نما. در اجراي اين پروژه، استفاده از “چوب ترمووود” با طراحي نماي داخلي و خارجي ساختمان ، محيطي دوستانه، دلپذير، بزرگ، و شگفت آور را فراهم آروده است. كافي است همينالان با ما تماس بگيريد. سنگ چيني عموما از كلسيت و مقدار كمي ولاستونيت تشكيل شده است. عموما به دليل امنيت بالا و مقاومت زياد آن در طراحي نماهاي مدرن و يا ساختمان هاي بلند مرتبه و برج باغ ها استفاده مي شود . هزينه هاي اجرايي براي نماهاي مدرن ساده معمولاً آنقدر زياد نيست كه محاسبات اجرايي و مالي شما را دچار مشكل نمايد.

  • داراي تنوع گسترده در رنگ ها
  • 2- كرتين وال فريم لس (U-Channel)
  • 2- ايجاد تنوع در طراحي نماي ساختمان
  • 35 كشته و 190 زخمي در حادثه كرمان - بهار نيوز

علاوه بر اين، اين پروژه بخش كوچكي از زمين هاي خصوصي را به ايجاد يك ناحيه سبز كوچك اختصاص داده است. كارشناسان حوزه معماري و شهرسازي معتقداند تمايل كارفرمايان و مصرف كننده گان به طراحي نماي رومي نه صرفاً به دلايل زيبايي و دلنشيني بلكه ريشه در مسائل فرهنگي عميق دارد. ۲- تراورتن با توجه به داشتن خلل و فرج طبيعي، چسبندگي خوبي به ملات و ديوار زير آن دارد كه براي نماي ساختمان بسيار مناسب است. آب نما هاي امروزي اكثرا با توجه به موقعيتي كه در آن قرار دارند و فضاي كمي كه براي ايجادشان در دسترس است، تعريف ديگري پيدا كرده اند. رنگ هايي كه بيشتر در مناطق كوهستاني و ساحلي مورد استفاده قرار ميگيرد رنگ هاي خاكستري و طوسي است كه ارتباط نزديكي با محيط پيرامون خواهد داشت. ويلا ساختاني است كه با هدف رفاه بيشتر خانواده در مناطق خوش آب و هواي كشور ساخته يا خريداري مي شود. از آنجايي كه تمام واحدهاي اين مجتمع مسكوني متعلق به اعضاي يك خانواده است، طراحي داخلي نيزبا استفاده از يك طرح فيزيكي مشترك و خاص صورت گرفت. نقشه ساختمان تجاري مسكوني چهار طبقه با موقعيت دسترسي از شمال و غرب است. ضخامت بخش هاي مختلف اسكلت اصلي نماي اسپايدار بايد با توجه به وزن شيشه ها و ابعاد سازه انتخاب شود.

طراحي گچبري نماي ساختمان

در اين مطلب شما را با چند نمونه از آب نماهاي مدرن كه از گزينه هاي محبوب در طراحي حياط منازل امروزي به شمار مي روند، آشنا خواهيم كرد. اينبار به سراغ يكي از ساختمان هاي زيبا در كرمانشاه رفتيم تا با طراحي نما و دكوراسيون داخلي منزل ايراني مدرن در اين شهر بيشتر آشنا شويم . نظر شما در مورد اين سبك از دكوراسيون داخلي منزل ايراني چيست ؟ احترام به عابر، كه يك مفهوم ارزشمند در سنت هاي ايراني مي باشد، در اين پروژه ظاهر شده است زيرا به نظر مي رسد كه اين ساختمان اندكي به سطح ، متمايل شده است. به طور كلي رنگ كنيتكس در برابر بارش باران و حتي اسپري نمك مقاوم است و شما مي توانيد با استفاده از دستگاه هاي رنگ پاش ساختمان خود را رنگ كنيد. ۵- تراورتن در مقايسه با ساير سنگها، ارزان تر است و گزينه خوبي براي نماي ساختمان به شمار ميآيد. نماي اسپايدر انواع گوناگوني دارد از قبيل خرپا فلزي، كابلي، اسپيس فريم، فين گلس و … مي باشد. دتايل شيشه اسپايدر همانطور كه گفتيم با توجه به محل مورد نظر و طراحي انجام شده براي نما در نظر گرفته مي شود. رنگ آن با توجه به كانيهاي موجود در آن متغير است.

۶- با توجه به چگالي بالاي سنگ هاي گرانيت، خلل و فرج در آنها بسيار كم است، در نتيجه چسبندگي خوبي ندارند و براي استفاده در نماي ساختمان بايد از تمهيدات ويژهاي استفاده گردد. لذا تشابه رنگ و سطح در ترميم هاي اكسپوز با بتن هاي مجاور دركنار كيفيت از اهيمت بالايي برخودار است. ۵- مقاومت خمشي بالايي دارد بنابراين براي اجرا به ضخامت كمتري از آن نياز است. همچنين قيمت مصالح مورد نياز و قيمت سيمانكاري را در اينجا مشاهده نماييد. قيمت ورق كامپوزيت در حال حاضر در بازار از متري 85.000 تومان تا متري 250.000 تومان مي باشد. ۷- سنگ گرانيت نسبت به ساير سنگها از قيمت بالاتري برخوردار است چرا كه هزينه عمليات استخراج، برش و صيقل كاري آن بالا است. نورپردازي ساختمان بيشترين نمود خود را در شب نشان ميدهد چرا كه قابليت رويت نور در شب به طرز شگفت انگيزي قشنگ است . بعضي از مكان ها در چشم انداز اصلي شهر قرار دارند، بايد نمايش داده شوند، و مي توانند به عنوان صفحه نمايش ساختمان استفاده شوند. نماي كامپوزيت ساختمان يكي از جديد ترين نماهاي موجود در صنعت ساختمان مي باشد كه به دليل زيبايي و مزاياي منحصر به فرد طرفداران زيادي را به خود جلب كرده است.

ضوابط طراحي نما

ارائه ي يك پروژه صادقانه و ساده با طراحي بيروني منحصر به فرد، از ديگر تقاضاهاي كارفرما به شمار مي رود. طبيعي است كه اين هماهنگي، با انتخاب صحيح متريال ايجاد مي شود. سبك مدرن با رويكرد تطابق با محيط اطراف و ايجاد فضايي صميمي و گرم در اين پروژه انتخاب شده است . بلورهاي اين نوع سنگ با چشم قابل رويت است. هر چه رنگ اين سنگها روشن تر و سفيد باشد يعني ناخالصي هاي ناشي از وجود اكسيد آهن در آن كمتر است و از مرغوبيت بهتري برخوردار است. اگر به نماي يك ساختمان بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمان هاي شهر توجه كنيم مي بينيم كه يكنواختي نماي شهر در مجموع از بين مي رود . گروه معماري اوكرايني Pominchuk Architects، براي نماي اين دو ساختمان كه در مجاورت يكديگر قرار گرفته اند، از نماي چوبي استفاده نموده است. در نماي hpl ماندگاري و مقاومت شيميايي زياد و چسبندگي سريع و پايدار رزين هاي استفاده شده باعث پيوند محكم سطوح گوناگون پانل به يكديگر مي شود. معماري و طراحي خانه هايي كه به عنوان آثار هنري و فرهنگي در نظر گرفته شده اند، مي توانند با نقاشي هاي واقعي، انتزاعي، مفهومي، و يا حتي داستان هاي عاشقانه مقايسه شوند. در اين پروژه سعي داشتيم تا فضايي مدرن با رنگ هاي گرم طراحي كنيم .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اجراي نماي خشك ساختمان، چه فايدهاي داره؟

۱۸ دى ۱۳۹۸
۰۸:۳۵:۵۳
دانشجوي معماري
نظرات (0)

صندلي هاي لاجوردي زيبايي بصري خاصي را به قسمت نشيمن افزوده است. لابي همچنين تعدادي كارهاي بصري را معرفي مي كند . امروز قصد داريم نرم افزار قدرتمند و در عين حال ساده و پركاربرد chief architect را به شما علاقمندان آموزش دهيم. اگر ساختمان شما مسكوني است و تقارن در بخش طراحي معماري را رعايت كرده ايد بهترين سبك، سبك كلاسيك است. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. بازسازي و طراحي نما ويلا مسكوني واقع در شهرك غرب ; كه به درخواست كارفرما از متريال سنتي ; يعني آجر استفاده شده و در بعضي نقاط از سنگ تراورتن و ورق فولادي نيز استفاده شده است. انواع و اقسام اتصال و پيچاندن ورق هاي مسي به يكديگر جزو تكنيكهاي منحصر به مس بوده كه در ساليان دراز استفاده شده و معايب آن برطرف شده است. شركت ايناب اين افتخار را دارد كه اين متريال را با بهترين قيمت و كيفيت در اختيار مشتريان گرامي قرار مي دهد. در ايران نيز همواره طراحي هاي متفاوت و زيباي نماي خارجي ساختمان نقش بسيار پر رنگي در ساخت و ساز ساختمان هاي مسكوني و تجاري دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم شما را با اصول طراحي نما ساختمان هاي مسكوني و تجاري آشنا سازيم.

طراحي نما خلاقانه

 

فرم طرح نور و جزئيات تزئيني را در امتداد نصب ساختمان، مطابق با طرح كلي بنا اجرا ميشود. نماي كرتين وال به گونه اي بصورت صنعتي ساخته ميشود كه بدليل انعطاف پذيري ،استحكام زيادي دربرابر زلزله وعوامل محيطي تنش زا عملكرد بسيار خوبي دارد. ال اي دي به منبع نور اشاره دارد و يك نمونه كوچكتر از لامپهاي پروژكتورهاي مرسوم هستند كه براي ديود نورافشان به كار گرفته ميشود. پس هرچه نماي ساختمان باكيفيتتر باشد اين حس را در مشتري القا ميكنند كه ساختمان با مصالح باكيفيتي ساختهشده است. همچنين زاويه و شدت تابش نيز در وال واشرها قابل تنظيم است. براي ايجاد نماي كاهگلي منزل يا ساختمان خود مي توانيد از كاهگل مدرن و يا مصنوعي استفاده كنيد، كاهگل مدرن قابل استفاده در كليه سطوح فلز، سنگ، گچ، سيمان است. معماري خانه مدرن ملبورن در خيابان «ملبورن» به گونهاي قرار گرفتهاست كه فرم مثلثي شكلي در نماي ساختمان ايجاد كردهاست. اينبار تيم معماري خانه طرح به سراغ پروژه اي رفت كه به خاطر نمايش بسيار مورد توجه قرار گرفته است . طراحي نما يك پروژه منحصر به فرد است كه به خودي خود گستردگي زيادي داشته و نكات بسياري را در بر مي گيرد. مجتمع خوابگاهي شامل ۸۰۰ اتاق خواب كه در جوار يك دانشگاه در اين شهر از هندوستان واقع شده است.

كاهش هزينه ها: از طرفي در نماي خشك از ملات و دوغاب استفاده نمي شود و اين خود صرفه جويي در هزينه است. لذا استفاده از ملات مناسب در فضاهايي كه به نحوي مواد شيميايي در آن جاري است از اهميت زيادي برخوردار است. كلام آخر: اگر هنوز هم براي جايگزين كردن اجراي نماي خشك ساختمان به جاي اجراي نما با ملات شك داريد، پيشنهاد ميكنيم كه حتما يك بار ديگر اين مقاله را بخوانيد. و در زمينه پوشش بام و نما موارد ديگري همچون مسيرهاي آب باران، لوله هاي تهويه و غيره وجود دارد كه معماران با استفاده از روكش ها اين عوامل را يكپارچه و متصل و زيبا مي كنند. يك نماي جذاب ارتباط مستقيمي با طراحي حجمي، فرم و پلان ويلا دارد. اين مجموعه اقامتي، شامل ۵ ساختمان با نماي يك شكل است كه به صورت خطي در كنار يكديگر قرار گرفته اند. در طراحي جديد كه طراحان مي بايست فضايي روشن، بزرگ و يكپارچه را طراحي ميكردند، طرح مثلثي خطي و ريتيميك را در نماي ساختمان به كار بردند. طرح جديد ،نور ورودي به ساختمان را كنترل مي كند و بر زيبايي آن ميافزايد. تفكيك فضاي ورودي سواره و پياده بايد به وضوح انجام شود. نماي ساختمان به شكلي طراحي شده است كه پنجره ها رو به فضاي سبز باشد.



    • نماي طراحي شده براي ديدار با افق



    • روش نصب و مونتاژ اين سيستم ساده تر است



    • اجراي سمنت برد طرح چوب كركره ايي در محل بازشو پنجره



    • اسناد و مدارك پيمان



    • اجراي نماي ساختمان با استفاده از چسب



    • آلومينيوم كامپوزيت پانل جهت تبليغات



    • مقايسه مقاومت حرارتي ديوار خارجي



    • كاهش هزينه

 



شيدردوكي آلومينيومي، كه با توجه به قابليت نصب در زواياي مختلف با استفاده از پايه هاي آلومينيومي و درپوش تعبيه شده و نگهدارنده،كمك بسيار شاياني در مبحث اتلاف انرژي در كنار زيبايي بخشيدن به نماي ساختمان نموده اند. با توجه به ظريف بودن خطوط بيروني فريم هاي آلومينيومي (AGK)در اين نماها امكان ايجاد سطح به صورت يكنواخت وجود داشته،لذا اين موضوع اصلي ترين دليل انتخاب نام فريم لس در اين نماهاي شيشه اي بوده است. تراس ها چشم اندازهاي جديدي نسبت به فضاهاي بيرون براي ساختمان ايجاد مي كند. مساله بسيار ساده است؛ براي آموزش طراحي بايد طراحي كرد! كاربري ساختمان مهم است؛ در ساختمانهاي مسكوني كوچك و يا بيمارستانها، نورپردازي نما مفهومي ندارد. همانطور كه اشاره نموديم، تلفيق سبك هاي صنعتي و مدرن در فضاهاي با كاربري مسكوني، تجاري و اداري روز به روز در حال گسترش است. در اين بخش 6 فايل اتوكد نماي رومي براي دانلود قرار داده شده است كه در ميان اين فايل ها، نماي ساختمان هاي كلاسيك رومي و اروپايي و نيز نمونه هايي از نماهاي رومي اجرا شده قرار داده شده است. در صورتيكه ايميل خود را وارد كرده باشيد همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال ميگردد. براي ديدن پاسخ همهي اين سوالات از مجله دلتا ديدن كنيد و با ما همراه باشيد. حتماً به اين نكته توجه داشته باشيد كه هزينهاي كه براي طراحي يك نماي مناسب و بهينه ميكنيد در آينده به شما بر خواهد گشت و باعث نفع بردن شما ميشود. معماري كلاسيك دوريك: كاملا رسمي با ساختمان هاي بلندي كه از سطح زمين بالاتر هستند .

طراحي نما هتل

 

لازم به ذكر است ، دامنه فعاليت شركت ، قبل از تاسيس ، به بيش از 19 سال با عنوان گروه صنعتي در زمينه اجراي نماي داخلي و خارجي ساختمان مي باشد . توليد: با انتخاب يكي از بهترين توليدكنندگان پيشرو در صنعت نورپردازي معماري، در مورد كيفيت تجهيزات مرتبط، اطمينان لازم را به دست آوريد. عرضه: تجهيزات مناسب با مقدار لازم محاسباتي، جهت نصب و استفاده فوري در محل آورده ميشوند. پرهيز از بكارگيري مصالح برنده يا شكننده، در طبقات همكف و اول، در محدوده اي كه در تماس فيزيكي با انسان قرار مي گيرد. فروش اجراي نماي لوور در ايران توسط مراكزي انجام مي شود كه در زمينه نماسازي فعاليت دارند. ورقهاي فلزي يا چوبي باضخامتهاي مختلف در طرحها و رنگهاي مختلف كه اكثراً بهصورت مستطيلي شكل براي پوشش سقفهاي شيرواني، پوشاندن فاصلهي بين سقف و بدنه ساختمان و اجراي نما لمبه به كار ميرود. حركت و موسيقي آب نه تنها آرامش بخش است، بلكه جلوه خاصي به پوشش فضاي سبز اطراف خود هر چند اندك مي دهد. ۳- استفاده از سيمان، عيبهاي سطح ديوار را پوشش داده و نماي ساختمان را يكدست مي كند. استفاده از تجهيزات نورپردازي نماي ساختمان باعث ميشود كه ميزان روشنايي بنا بالاتر از روشنايي محيط باشد. اين اصطلاح به قطعه اي اشاره دارد كه به صورت نواري باريك و از تعداد چندين لامپ تشكيل شده است.

اجراي آبنما حياط

 

همانطور كه در تصاوير مي بينيد، روي هر پنجره، يك فرم وجود دارد كه هم حجم خاصي دارد و هم جلوي تابش مستقيم نور خورشيد گرفته مي شود. طراحي نما يكي از اهداف اصلي در اجراي اين ساختمان بود كه در وضعيت نامساعدي قرار داشت. چگونه پروژه كامل طراحي دانشكده معماري , پلان , نما , مقطع , طراحي نما مدرن رندر و 3d را با موبايل دانلود كنيم. سازه ي اجرا شده در اين پروژه سازه بتني است.اين طراحي شامل طبقات زيرزمين،همكف و اول مي باشد. بر حسب نوع پروژه و ساختمان، تعداد و توان لامپها تعيين ميشوند. در طراحي نماي ويلايي مانند ساختمان هاي ديگر مي توان به سبك هاي گوناگون معماري اشاره كرد. براي درزگيري و آب بندي نماي فريم لس از چسب هاي مختلف مانند پلي اورتان استفاده مي شود. عملكرد، تعمير و نگهداري، عمر مفيد و هزينه هاي بازيابي از بازيافت، عوامل موثر بر هزينه هاي مصالح مختلف مورد استفاده در ساختمان هستند. چوب كاج در اكثر كشورها، چوبي زيبا و مقرون به صرفه محسوب ميشود چراكه صرف نظر از قيمت اوليه هزينه نگهداري آن در طول عمر ساختمان نيز پايين است. نكته بسيار مهم در طراحي دكوراسيون اين خانه، استفاده از رنگ هاي شاد و متضاد است. واضح است به راحتي مي توان از ايده ها و طرح هاي نماي ساختمان ايراني استفاده كرده.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

نحوه ي اجراي نماي آجري در ساختمان

۱۸ دى ۱۳۹۸
۰۸:۰۳:۱۲
دانشجوي معماري
نظرات (0)

به گونه اي كه علاوه بر زيبايي و نمايي كه به ساختمان مي بخشد، در مصرف بهينه انرژي هاي مختلف بسيار تاثيرگذار است. به همين دلايل امروزه يادگيري نرم افزار تري دي مكس يكي از اصول و مكمل هاي اصلي رشته معماري ، عمران و كليه كساني كه با نقشه هاي معماري سروكار دارند مي باشد. ضرورت طراحي، اجرا و نصب كليه عناصر مربوط به تأسيسات ساختمان اعم از مكانيكي، الكتريكي و نظاير آن در مكان هايي كه در معرض ديد از معابر عمومي قرار نگيرند. از آنجا كه طبقه همكف ساختمان قسمت اتصال به زمين يا كف پياده رو است، به صورت قابل توجهي در معرض ديد قرار مي گيرد. صورت ظاهر ساختمان و آنچه كه در برابر ديد عموم قرار دارد، در واقع پر اهميت ترين قسمت ساختمان در برابر عابران و ساير افراد غير استفاده كننده از ساختمان است. يعني رنگ هاي روشن را در كنار رنگ هاي گرم قرار دهيد. به اين شرط كه متريال هايي را در كنار هم قرار دهيد كه رنگ آنها باعث ايجاد تضاد در سبك طراحي نما نشود. وقتي اولين شرط طراحي نما مدرن را داشتيد مي توانيد با انتخاب طرح هايي خلاقانه كار را آغاز نماييد. بعد از تاييد توسط شهرداري و پرداخت فيش نما توسط شما مرحله دوم آغاز مي شود و فاز ۲ طراحي نما شروع مي شود.

طراحي نماي 5 طبقه

شركت بهين نما گستر صفاهان در سال 1390 تاسيس گرديد و فعاليت خود را با اين عنوان در زمينه فروش و اجراي نماي ساختمان آغاز كرد. به همين دليل اكثر مديران سعي دارند نماي ساختمان محل كار خود را به گونه اي طراحي نمايند كه نشان دهنده نوع و اهميت فعاليت آنها باشد . اين ها سوالاتي است كه اصولا در ابتداي راه طراحي ساختمان ، به ميان مي آيد. مطمئنا بهترين سايت براي تهيه پروژه كامل طراحي دانشكده معماري , پلان , نما , مقطع , نحوه ي اجراي نماي شيشه اي رندر و 3d اين سايت مي باشد. همچنين در نرم افزار Revit Architecture ، مي توان متره و برآورد مصالح نماهاي اجرايي، خروجي نما، پلان ها و دتايل ها را نيز انجام داد. در روش فيكس مي توان از دو نوع زيرسازي آلومينيومي و آهني بهره گرفت. در پودمان طراحي نماي ساختمان و طراحي منظر، مي توان از نرم افزار فتوشاپ براي طراحي نماي ساختمان استفاده نمود. نورپردازي نماي خارجي ساختمان يكي از مهمترين بخش هاي طراحي ساختمان به شمار مي رود. و باكيفيت معماري خارجي، چيدمان و طراحي هاي زيبا و مدرن خارجي ساختمان. توجه داشته باشيد براي داشتن نما ساختمان شيك و مقاوم بهتر است از اصول كاربردي در طراحي نماي خارجي ساختمان خود استفاده كنيد.



    • عكاس پروژه: Yuchen Zhao



    • مدل موج و ستاره



    • 1-طراحي نماي ساختمان و دكوراسيون -كلاسيك(رومي) و مدرن ,



    • اجراي نماي كامپوزيت پروژه آتش نشاني شهررضا



    • روش نصب و مونتاژ اين سيستم ساده تر است



    • نسبتا وزن آن زياد است




زيبايي نماي ساختمان تا حد زيادي به طراحي اوليه وابسته است. اين مجموعه گام به گام با بخشهاي مختلف تيم شما (فني، مديريت و بازاريابي ) در ارتباط خواهدبود تا با همكاري يكديگر به بهترين محصول خروجي دست يابيم. از جمله كه اين سبك طراحي را در تضاد با فرهنگ معماري ايران مي دانند. آموزش طراحي نما در مجموعه آموزش تري دي مكس ۱۵ دي وي دي مجمد است. براي اينبار فيلم آموزش طراحي نما در تري دي مكس رو براي شما عزيزان آماده دانلود كرده ايم. در طراحي نما كلاسيك مي توانيد از رنگ هايي مانند كرم، سفيد، شكلاتي، پرتغالي، دودي، خاكستري، استفاده كنيد. البته بايد توجه داشته كه هزينه اجراي نماي سنگي مي تواند به مراتب بيشتر از اكثر گزينه ها باشد. براي طراحي نما به صورت اصولي بايد به نكاتي توجه داشت كه يكي از آن ها استفاده از متريال هايي متناسب است كه سبب ايجاد هماهنگي در تمام بخش هاي ساختمان شود. در طراحي نما تركيبي معمولاً ورودي با تقارن خاص به سبك كلاسيك طراحي مي شود و نماي طبقات به صورت مدرن. نماهايي خاص كه يا در ساختمان هاي بزرگ ديده مي شوند يا در مناطقي كه هنوز به اجماع بصري نرسيده اند. در اينگونه پروژه ها يا طرح بسيار خاص و خلاقانه است، يا استفاده از المان هاي طراحي نما كلاسيك به درستي و با دقت انجام شده است.

تاكيد بسيار بر روي طراحي درست نماي بيروني ساختمان مسكوني، تجاري، اداري و ويلا از آن جا نشات مي گيرد كه نماي هر ساختمان تاثير بسزايي در تداعي كيفيت و نحوه ساخت بنا در ذهن اشخاص دارد. نما يكي از بخش هاي اصلي ساختمان است كه مي تواند سبب مستحكم شدن آن در برابر شرايط جوي و بلاياي طبيعي همچون زلزله شود . در متريال هاي ديگر نيز تقريباً به همين صورت است. در طراحي نما مدرن نيز به همين صورت است. امروزه در تهران نماهايي را مي بينيم كه فقط اسمشان طراحي نما كلاسيك است و هيچ شباهتي با سبك كلاسيك اصلي ندارند. در بحث طراحي نما ، موضوع توجه به حريم شخصي و درونگرايي را در نظر بگيريد و از ايجاد نماهاي برونگرا كه حريم شخصي افراد در منزل را به خطر مي اندازد پرهيز كنيد . در طراحي نما ساخت نماي سنگي بسيار شيك و حائز اهميت است. در سبك كلاسيك استفاده از اجزاي اصلي بسيار مهم است. نماي رومي يكي از نماهاي حرفه ايي در سراسر جهان به شمار مي آيد. ضخامت و مقاومت حرارتي كم، افزايش بيش از حد دماي داخلي ساختمان در فصول گرم و معتدل سال را سبب مي شوند. آپارتمان هاي دو تا چهار طبقه در تمام شهرهاي ايران بسيار يافت مي شود كه طراحي نماي ساختمان هاي چند طبقه را بيش از پيش مهم و حياتي نموده است. بيش تر ساختمان هايي كه در كلان شهرهايي مانند تهران و اصفهان ديده مي شوند، با استفاده از روش هاي مشابه آجر چيني ساخته شده اند.

طراحي نماي ساختمان سه طبقه

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال نحوه ي اجراي نماي آجري شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تحقيق روش اجرا و متره نماي سنگ خشك

۱۸ دى ۱۳۹۸
۰۲:۴۴:۱۱
دانشجوي معماري
نظرات (0)

به دليل فرسايش ملاط پشت سنگ، سنگ از ملاط جداشده و سقوط ميكند علت اصلي فرسايش ملاط، بارانهاي اسيدي است كه آب به پشت سنگ نفوذ كرده و باعث انبساط و انقباض ملاط ميشود. پس ملاط سنگ جداشده و باعث ريزش سنگ ميشود. قرارداد حاضر پس از امضاي طرفين بايد به امضاي داور نيز برسد. هرگونه اختلاف در اجراي اين قرارداد ابتدا از طريق مذاكره طرفين يا نمايندگان آنها حل و فصل ميگردد. طرفين قرارداد موسسه توسعه حقوق فناوري اطلاعات و ارتباطات برهان را بعنوان داور مرضي الطرفين انتخاب نمودند. همه ما ميدانيم كه ريزش يكتكه سنگ از نما چه عواقب و خطراتي را دارد و بهتر است كه قبل از وقوع حادثه كليه سنگهاي نما را پيچ و رولپلاك كرد. 6-17 -در صورت وقوع حادثه براي پرسنل پيمانكار ، پيمانكار مسووليت تهيه ، تكميل و امضاء فرم گزارشات حادثه وزارت كار و همچنين كليه جنبه هاي مالي و حقوقي آن را بعهده خواهد داشت. 6-15- پيمانكار حق واگذاري كار به غير را ندارد و در صورت اثبات چنين سندي ، كارفرما حق هرگونه اقدام را به هر شكل و به صورت تام الاختيار خواهد داشت .

  1. مقاوم در برابر انواع شرايط آب و هوايي
  2. طراحي اتصال مصالح به سازه ساختمان
  3. آزمايشگاه ها
  4. 8 ماه پيش

از طرفي با اين روش اجراي نما، مي توان نماسازي را بلافاصله پس از اتمام اسكلت سازي ساختمان شروع كرد. اجراي نماي آجري ، اجراي نماي ، نماي آجري ، اجر نما ، نماي ساختمان 7-2 - پرداخت مبلغ انجام كار كه پس از اتمام عمليات و تاييد قابل پرداخت مي باشد. نكته قابل توجهي را كه بايد در نظر بگيريد اين است كه در هنگام ايجاد اين لايه ها پيشنهاد مي كنيم از دستگاه هاي شات كريت استفاده كنيد. سطوح رنگي و ملامينه لايه نهايي ( اچ پي ال با طرح هاي گوناگون رنگي و طرح چوب) را پوشش مي دهند. اگر چه تعدادي از روشهاي نصب نسبت به بقيه از قيمت بالاتري برخوردار هستند امّا به علّت تكنولوژي بهينهاي كه در اين روشها به كار ميرود، هزينههاي نگهداري وتعمير را به نحو ارزندهاي براي شما كاهش ميدهند. همانقدر كه زيبايي و خلاقانه بودن نما از اهميت برخوردار است اجراي اصولي نما نيز جايگاه ويژهاي دارد. زيبايي ظاهر و جدارهي خارجي از اهميت بالايي برخوردار است.

اجراي نما سنتي

 

در واقع خصوصيات اصلي و مناسب اين متريال سبب شده است تا به يكي از بهترين مصالح جهت پوشش نما تبديل شود. اجراي نما بدون داربست يكي از راههاي مناسب در جهت ايمنسازي نما است. بيش از 90 درصد طراحي نما هاي انجام شده، يا توسط دفتر راستا اجرا شده است و يا دفتر راستا به عنوان ناظر بر اجراي طرح ايفاي نقش نموده است. سنگ زيبايي نهفته در دل طبيعت را در خود دارد و كسي كه سنگ را به عنوان يك محصول طبيعي انتخاب ميكند، بايد بازي رنگ و طرح آن را نيز بپذيرد. براي رنگ كردن پانل ها از سيستمهاي بسيار پيشرفته و با كيفيت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترين كيفيت و بهينه ترين مقاومت را در برابر شرايط نامساعد جوي و آلودگي هاي صنعتي داشته باشد. اجراي رنگ نما نسبت به ديگر مصالح مورد استفاده در ساختمان، سرعت كار و انجام بيشتري داشته و از لحاظ قيمتي نيز بسيار مقرون به صرفه تر مي باشد.

مزيت اين ورقها نسبت به سنگ بسيار بيشتر است. گروه كاهگل شهرنگ با چند سابقه و تجربه كاري و نيز با كادر مجرب در زمينه اجرا و فروش كاهگل مصنوعي (مدرن) و طبيعي آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزيز در هر شهري از ايران است. رزين كاري سنگ نما به طور معمول جهت بالا بردن دوام ساختمان خود فرد بوده است و يك هزينه اضافي نمي تواند باشد. 8-6- عدم پيشرفت كار متناسب با مقدار كاري كه بايستي مطابق برنامه زمانبندي انجام شود . در اين نما پانل هاي پيش ساخته اي وجود دارد كه باعث مي شوذ بدون نياز بستن داربست توسط كارگران انجام شود به همين دليل امنيت و ايمني بودن اين نما متناسب تر بنظر مي رسد. به همين دليل از نظر علم معماري و زيبايي شناسي بهتر است كه در نماهاي كلاسيك از چوب استفاده نشود ولي ميتوان به راحتي در نماهاي مدرن و سبك مدرن نما از چوب استفاده بهينه را برد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ديتيل طراحي و اجراي نما است.